Onko teillä muilla leikatuilla tullut outoja huimauksia ja näköhäiriöitä aorttaläppäremontin jälkeen? Itsellä vaikeuksia tarkentaa näkö ja outoja huimauksia aika usein. Läpän nakutuskin ottaa pattiin. Lääkärien mukaan kaikki on kunnossa. Leikkauksesta yli vuosi.
Mekaanisen aorttaläpän haitat?
2
79
Vastaukset
Mullakin oli pitkään huimauksia leikkauksen jälkeen. Sain ne kuriin säännöllisellä lihaskuntoharjoittelulla. En usko, että itse läppä aiheuttaa mitään tuollaisia oireita vaan se raju toimenpide, kun rintaranka avataan väkisin luonnottomaan asentoon. Selkänikamat saattaa vaurioitua ja rintapuolen lihaksiin tulee kiinnikkeitä, kun ne kasvaa uudestaan kiinni eikä välttämättä osu samaan paikkaan kuin missä ne ennen leikkausta olivat. Suosittelen antamaan liikettä ja voimaharjoittelua kropalle säännöllisesti. Itse voi myös hieroa kiinnikeitä rintarangassa. Näköhäiriöt voi liittyä myös samaan syyhyn kuin huimauskin.
- läppä99987
Mielenkiintoista että läpsytys haittaa edelleen. Itselläni puolen vuoden jälkeen läpsytys ottaa pannuun enää vain nukkumaan mennessä. Mahtaisko huimaus johtua verenpaineen heittelystä? Itsellä on ollut vastaava huimaus(kohtaus) vain kerran ja se kesti noin puoli minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019