Audin amiskerroin vain jatkaa kasvuaan katukuvassa ja eri ikäiset lippispäät osoittavat kiihkoaan yhä suuremmassa mittakaavassa rinkelimosselle.Tässä nyt kuitenkin hieman dataa Autobildin vertailusta, ettei totuus unohtuisi Premiumeiden noukkimisjärjesteyksessä.
2009 Mercedes-Benz E350 cdi A takaveto sedan 231hv:
0-50 km/h: 2,2s
0-100 km/h: 6,7s
80-120 km/h: 4,6s
2009 Audi A6 3.0 tdi quattro-neliveto sedan 240hv:
0-50 km/h: 2,7s
0-100 km/h: 7,6s
80-120 km/h: 4,9s
http://bmwfinancialservices.pt/de/de/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/allfacts/_pdf/AuBi10_11_022-029_5er_Vergleich.pdf
Audi A6 3.0 tdi QUATTRO muuten hävisi suorituskykymittausten lisäksi reilusti myös ajettavuus ja ajo-ominaisuuksia arvioitaessa takavetoisille. Audi ei ajodynamiikaltaan pysynyt nelivedosta avusta (etuvetoon nähden) huolimatta takavetoisten tahdissa. Audi olikin vertailussa kolmas ja odotetusti Mercedes sekä BMW Audin edellä, kuten yleensäkin.
Audin 3.0 tdi paperihevosia
52
5632
Vastaukset
- Aaaaahhhhhh
Entäs vesikelillä ja talvella? Niin loppuu se kiihdyttely sillä takavedolla ihan kokonaan. Quattro ylivoimaaaaaa
- paskarinkelimösse
Hauskaa että kuivilla keleillä (suurin osa vuodesta) tehottomampi ja samanpainoinen takaveto pyyhkii nelivetoisella 3.0 tdi quattrolla persettä eli jättää sen puhtaasti viivoilla. Siinäpä amiksella itkettää audissa ja Audilla nykiviä amis lippispäitä vituttaa
- audikuski4
Kovat puheet mersumiehillä😂
- RahatSavunaIlmaan
"0-50 km/h: 2,2s
0-100 km/h: 6,7s
80-120 km/h: 4,6s"
Auton ehdottomasti tärkein ominaisuus. Puppelipoikien mielestä. Siihen kannattaa panostaa euroja. Missä tuota ominaisuutta tarvitset ? Voivoi jos kiihdytysaika on sekunnin pitempi. Mihin tuon menetetys sekunnin olisit käyttänyt ? - Sontiaismolottaja
Laitappa autojen painot vertailuun niin tiedät miksi Audit hitaampia. Epäilenpä myös, että amispoikien vehkeet eivät ole vakioita, vaan moottorit uudelleenohjelmoituja.
- V6diesels
Ja silti ohjelmoitu 3.0 tdi Audi A6 lintta madalluksineen, mattamustine Biltema-härpäkkeineen,spoilereineen ja rumine alehyllyn matalaprofiilivanteineen ei kykene jättämään vakiota 230 hv E350 cdi Mersua.
Audiamiksillehan se näyttää olevan tärkeintä tämä suorituskykyjen vertailu ja valoista lähettäminen näyttävästi audiklubin homoringin ihaillessa takapenkillä. Tässä vain todiste, että eipä se kovin kummoisesti lähde - audistitorsenilla
V6diesels kirjoitti:
Ja silti ohjelmoitu 3.0 tdi Audi A6 lintta madalluksineen, mattamustine Biltema-härpäkkeineen,spoilereineen ja rumine alehyllyn matalaprofiilivanteineen ei kykene jättämään vakiota 230 hv E350 cdi Mersua.
Audiamiksillehan se näyttää olevan tärkeintä tämä suorituskykyjen vertailu ja valoista lähettäminen näyttävästi audiklubin homoringin ihaillessa takapenkillä. Tässä vain todiste, että eipä se kovin kummoisesti lähdeHyvin on koulut käyty kun noin hienon ja nopean mesen olet omistukseesi saanut..toivottavasti takaluukussa lukee 4MATIC..tulee lähdöissä voittoja myös muulloinkin kuin optimaalisissa keliolosuhteissa. Tänään MB-kerhon pikkujoulut stadissa. Pääsetkö tulemaan sinne?
- nevermersu
audistitorsenilla kirjoitti:
Hyvin on koulut käyty kun noin hienon ja nopean mesen olet omistukseesi saanut..toivottavasti takaluukussa lukee 4MATIC..tulee lähdöissä voittoja myös muulloinkin kuin optimaalisissa keliolosuhteissa. Tänään MB-kerhon pikkujoulut stadissa. Pääsetkö tulemaan sinne?
Taisi tämä viesti olla sarkasmia.
Itse palasin Audiin. Uusi A4 quattro tuli hommattua. 252hv ja mukavasti kulkee. CLA mersu oli 2v ja kaikista omistamistani autoista huonoin. - naurettavaaon
V6diesels kirjoitti:
Ja silti ohjelmoitu 3.0 tdi Audi A6 lintta madalluksineen, mattamustine Biltema-härpäkkeineen,spoilereineen ja rumine alehyllyn matalaprofiilivanteineen ei kykene jättämään vakiota 230 hv E350 cdi Mersua.
Audiamiksillehan se näyttää olevan tärkeintä tämä suorituskykyjen vertailu ja valoista lähettäminen näyttävästi audiklubin homoringin ihaillessa takapenkillä. Tässä vain todiste, että eipä se kovin kummoisesti lähdeKyllä se on niin, että Bemarit ja Audit vievät kiihdytyskisat erittäin suurella tod.näk. Siinä on Mersujen ja Volvojen turha räpiköidä. Tämä pätee tavallisissa sekä erikoismalleissa. Viritysasteita löytyy erilaisia. Pienimunaset pellet voivat hakea tyydytystä surkeaan elämäänsä näistä hommista.
- katsotestistä
Sinä et ole kunnon Mersuilla ikinä ajanutkaan. Joku CLA on vain suoraan rahastusyritys etuvetokonstruktioineen. Auto Motor & Sport testissä C180 Mercedes takavedolla voitti aivan ylivoimaisesti kaikilla osa-alueilla CLA:n.
Totuus myös on, että 3.0 tdi quattro ei pärjää suorituskyvyssä eikä ajettavuudessa takavetoiselle E350 cdille. Eikä pärjää Bemarin takaveto 530d - Sontiaismolottaja
V6diesels kirjoitti:
Ja silti ohjelmoitu 3.0 tdi Audi A6 lintta madalluksineen, mattamustine Biltema-härpäkkeineen,spoilereineen ja rumine alehyllyn matalaprofiilivanteineen ei kykene jättämään vakiota 230 hv E350 cdi Mersua.
Audiamiksillehan se näyttää olevan tärkeintä tämä suorituskykyjen vertailu ja valoista lähettäminen näyttävästi audiklubin homoringin ihaillessa takapenkillä. Tässä vain todiste, että eipä se kovin kummoisesti lähdeKuulostaa oudolta, jos ohjelmoitu 300hp/650Nm ei pärjäisi MB:n 230hp/540Nm (7,2s 0-100kmh). Toisaalta paino ja Tiptronicin tunnettu hitaus vaihdoissa varmasti vaikuttaa, joten on se mahdollista.
- rinkelimossse
Tuossa yläpuolen testissähän se on mittaustuloksissa todettu. Mistä revit jonkun 7,2s lukeman?
E350 cdi Automaatti takaveto vm. 2010 231hv:
0-50: 2,2s
0-100: 6,7s
Audi A6 3.0 tdi facelift quattro 240hv:
0-50: 2,7s
0-100: 7,6s
PS. Viritettynä ei Audi kulje juurikaan paremmin. Kokemusta on esim. ABT-viritysfirman kutsutilaisuudesta (testissä siellä BMW ja Audi) - Sontiaismolottaja
rinkelimossse kirjoitti:
Tuossa yläpuolen testissähän se on mittaustuloksissa todettu. Mistä revit jonkun 7,2s lukeman?
E350 cdi Automaatti takaveto vm. 2010 231hv:
0-50: 2,2s
0-100: 6,7s
Audi A6 3.0 tdi facelift quattro 240hv:
0-50: 2,7s
0-100: 7,6s
PS. Viritettynä ei Audi kulje juurikaan paremmin. Kokemusta on esim. ABT-viritysfirman kutsutilaisuudesta (testissä siellä BMW ja Audi)Taisin ihan valmistajan sivulta tuon lukeman katsoa, kyse siis uusista malleista, ja noita 350E cdi malleja on useita erilaisia. Ja kuule kyllä ne rinkulat kulkee laitettuna. Itsellä tosin pienempi A4 3.0tdi manuaali, mutta 0-100 5,2s, 80-120 n. 3s. Suurimman eron huomaa siinä ettei veto lopukkaan dieselmäisesti 3500rpm jälkeen, vaan vetää kunnolla vielä.
- monkelirisse
Sontiaismolottaja kirjoitti:
Taisin ihan valmistajan sivulta tuon lukeman katsoa, kyse siis uusista malleista, ja noita 350E cdi malleja on useita erilaisia. Ja kuule kyllä ne rinkulat kulkee laitettuna. Itsellä tosin pienempi A4 3.0tdi manuaali, mutta 0-100 5,2s, 80-120 n. 3s. Suurimman eron huomaa siinä ettei veto lopukkaan dieselmäisesti 3500rpm jälkeen, vaan vetää kunnolla vielä.
Täällä tuo sama provoilija säännöllisin väliajoin esittelee tilastojaan. Tänään ilmeisesti makoilee krapuloissaan ruman akkansa vieressä, kun ei vielä ole mitään vastannut.
- Anonyymi
V6diesels kirjoitti:
Ja silti ohjelmoitu 3.0 tdi Audi A6 lintta madalluksineen, mattamustine Biltema-härpäkkeineen,spoilereineen ja rumine alehyllyn matalaprofiilivanteineen ei kykene jättämään vakiota 230 hv E350 cdi Mersua.
Audiamiksillehan se näyttää olevan tärkeintä tämä suorituskykyjen vertailu ja valoista lähettäminen näyttävästi audiklubin homoringin ihaillessa takapenkillä. Tässä vain todiste, että eipä se kovin kummoisesti lähdeMinkäs ikäinen sä olet? Pentu ainakin 😂
- Anonyymi
V6diesels kirjoitti:
Ja silti ohjelmoitu 3.0 tdi Audi A6 lintta madalluksineen, mattamustine Biltema-härpäkkeineen,spoilereineen ja rumine alehyllyn matalaprofiilivanteineen ei kykene jättämään vakiota 230 hv E350 cdi Mersua.
Audiamiksillehan se näyttää olevan tärkeintä tämä suorituskykyjen vertailu ja valoista lähettäminen näyttävästi audiklubin homoringin ihaillessa takapenkillä. Tässä vain todiste, että eipä se kovin kummoisesti lähdeKyllä se 3.0btdi 326 softa 4.8s 0-100 riittäö monelle bemulle.
- Anonyymi
V6diesels kirjoitti:
Ja silti ohjelmoitu 3.0 tdi Audi A6 lintta madalluksineen, mattamustine Biltema-härpäkkeineen,spoilereineen ja rumine alehyllyn matalaprofiilivanteineen ei kykene jättämään vakiota 230 hv E350 cdi Mersua.
Audiamiksillehan se näyttää olevan tärkeintä tämä suorituskykyjen vertailu ja valoista lähettäminen näyttävästi audiklubin homoringin ihaillessa takapenkillä. Tässä vain todiste, että eipä se kovin kummoisesti lähdeHuumori miehiä.😁😁😁
- sellainentulos
Myös edellisen korimallin A5 2.0 tdi quattro dsg 190hv kiihtyi mittauksissa:
0-50 km/h: 2,9s
0-100 km/h: 8,6s
Mercedes C220 Bluetec(W205) 170hv takaveto:
0-50 km/h: 2,6s
0-100 km/h: 7,7s
Eli C220 Bluetec 170hv dieselin suorituskyky samaa tasoa kuin A6 3.0 tdi quattrolla- tuloksiajoo
Nopea oli vastaus. Ei taida muuta sisältöä elämässä olla. Päivästä toiseen tarkastelet autojen mahdollisia kiihtyvyyksiä nettisivuilta ja kirjoittelet niistä paskaa suoli.24 sivustolle.
- ettänäinn
Omaan makuuni kunnon Mersua ei edes ole. Tuollainen 170hv nokileka ei kulje mihinkään. Edellinen 211hv Audi A4 bensakoneella jätti mokomat sekä lähdöissä, että 100-200 kiihtyvyydessä.
- tulostataas
Siis 245hv A6. Tuon C220:sen kiihtyvyys ei ole lähelläkään tuota.
https://www.youtube.com/watch?v=ITrI6J3AhcY - A5quattro
Tuosta A5 kiihtyvyyttä. Tuli sellasia lukuja mitä tehdas lupailee, eli 7.6-7.7s 0-100kmh
https://www.youtube.com/watch?v=NOd5JqDfvC8
https://www.youtube.com/watch?v=kaezgd8J6M4
Ja C-mersu. Yli 8s kestää 0-100kmh - amispotentiaalia
Hienoa videopoju. Luotan silti enemmän autotoimittajien julkaisuihin (autolehtien) tekemiin mittauksiin. Niissä autot testataan aina samoissa olosuhteissa ja samalla testiradalla.
Vedä amislippis päähäsi mene vetelemään rinkulamossella - videopoju
Videoistahan tuon voi helposti laskea miten kiihtyvät. Totuus vituttaa tietysti.
- lippispäähänvaan
videopoju kirjoitti:
Videoistahan tuon voi helposti laskea miten kiihtyvät. Totuus vituttaa tietysti.
Tavallisten ihmisten tekemiä kiihtyvyystestejä eikä mitään puolueellisia "asiantuntija"testejä. Onhan se ihmeellistä, jos kevyempi mersu alkaa 50kmh nopeuden jälkeen kulkemaan paremmin, kyllä siinä alkaa jo jöpöttämään mersukuskilla. 0-50kmh kiihtyvyys menee nelivedon turvin paremmin ja liukkaalla pinnalla neliveto päihittää takavedot helposti.
Sain tosiaan lippiksen, kun ostin uuden Audin. Siis sellaisen auton johon sinulla ei ole rahaa. - pilipaliukko
Mikä on niin vaikeaa tajuta,että takaveto tosiaan menee tuossakin aloituksen esimerkissä nopeammin paikaltaan heti ensimetreistä lähtien kuivalla pinnalla?
Eikä siihen mitään taikatemppuja tarvita. Automaatti S-asentoon, jalka jarrulta kaasulle nopeasti ja nelivetoinen Audi jää takavetoiselle.
Huomaa että et ole koskaan ajanut metriäkään takavetoisella vm. 2010 autolla
- audistitorsenilla
Normi autoilijalla taitaa olla useimmin käyttöä tuolle ohituskiihtyvyydelle (80-120) jossa ero suht pieni MBn eduksi auringon paistaessa kuivalle tielle. Ero kääntynee päälaelleen jos lisätään vetoakselit "painoksi" myös esikuvan etuakselille. Lopulta vain kiihtyvyyksiä kyttäävä ei tyydy yhteenkään testissä olleeseen malliversioon.
Aika outoa ylipäätään laittaa samaan kiihtyvyys yms vertailuun voimansiirroltaan noin erilaisia autoja ja varsinkin keuhkota ties mistä dynamiikoista. Jos testi olis tehty talvisessa alppimaisemassa olisi mesen sutimiseneston merkkivalo ollut nopein syttyjä.
Ulkosalla nytkin mukavat quattro kelit..ei yhtään harmita paperihevoset... - rinkulamosse
Hehheh Audiamista ahdistaa kun 3.0 tdi Audi kuljekkaan, todistetusti. Onko amislippis jo tällekin aamulle vedetty päähän? Nyt sitten sikailemaan jollakin mopomoottorisella rinkelilelulla
- Pikkupoikien_juttuja
kaikki nämä kiihtyvyydet joita ei tosielämässä tarvita missään.
- Audi_club_lippisosasto
Virallisia tasapuolisin menetelmin ja samoissa olosuhteissa tehtyjä autojournalistisissa julkaisuissa julkaistuja testejä (etenkin Audi videopojuille ja linkit alapuolella). Audin TDI:t eivät ole mitään kovin kulkevia, joten naurattaakin suuresti liikenteessä kun joku lähtee sellaisella kikkailemaan ja sikailemaan.
2015 M-B C220 Bluetec diesel automaatti 170hv takaveto:
0-50 km/h: 2,6s
0-100 km/h: 7,7s
80-120 km/h: 5,5s
2010 Audi A4 2.0 TDI Multitronic-automaatti 143hv etuveto (kestotesti):
0-50 km/h: 3,4s
0-100 km/h: 10,9s
2011 M-B C180 156hv farmari takaveto:
0-50 km/h: 2,7s
0-100 km/h: 8,8s
2014 Audi A4 2.0 TDI 190hv farmari etuveto:
0-50 km/h: 3,3s
0-100 km/h: 8,6s
2014 BMW 320dA 184hv farmari takaveto:
0-50 km/h: 2,4s
0-100 km/h: 7,5s
2012 Audi Q3 2.0 TFSI quattro S-tronic 211hv:
0-50 km/h: 2,8s
0-100 km/h: 7,5s
2009 Mercedes E350 CDI 231 hv takaveto:
0-50 km/h: 2,2s
0-100 km/h: 6,7s
2010 Audi A6 3.0 TDI quattro sedan 240hv:
0-50 km/h: 2,7s
0-100 km/h: 7,6s
Viritetty 2010 Audi A5 3.0 TDI MTM 310 hv quattro:
0-50 km/h: 2,3s
0-100 km/h: 6,0s
2008 BMW 335i coupe takaveto 306hv:
0-50 km/h: 2,2s
0-100 km/h: 5,6s
2008 Audi S5 V8 quattro 354 hv:
0-50 km/h: 2,0s
0-100 km/h: 5,7s
2011 Mercedes SLK 350 305 hv takaveto:
0-50 km/h: 2,1s
0-100 km/h: 5,6s
http://www.autobild.de/artikel/jaguar-xe-infiniti-q50-mercedes-c-klasse-test-5959673.html
http://www.autobild.de/artikel/dauertest-audi-a4-avant-2.0-tdi-ambition-2801088.html
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-c-klasse-t-modell-bmw-3er-touring-vergleich-1884180.html
http://www.autobild.de/artikel/audi-q3-vw-tiguan-test-3400111.html
http://www.autobild.de/artikel/zwei-getunte-audi-a5-3.0-tdi-763110.html
http://www.autobild.de/artikel/test-audi-s5-bmw-335i-coupe-mercedes-clk-500-525524.html
http://bmwfinancialservices.pt/de/de/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/allfacts/_pdf/AuBi10_11_022-029_5er_Vergleich.pdf
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-slk-350-gegen-sl-350-test-1602164.html- Tikkurilaskebbe
No ei vittu S5 tai lastu viri 3tdi noi hidas noil testaajil pn vikaa pääs
- Sontiaismolottaja
Tikkurilaskebbe kirjoitti:
No ei vittu S5 tai lastu viri 3tdi noi hidas noil testaajil pn vikaa pääs
Jep, jotain on pahasti pielessä noissa testeissä
- Anonyymi
Tikkurilaskebbe kirjoitti:
No ei vittu S5 tai lastu viri 3tdi noi hidas noil testaajil pn vikaa pääs
Mersu vanhojen pappojen auto.
- aikahidasta
On erikoista tä neliveto 3.0 tdi 240hv kiihtyy 0-50 km/h samat kuin joku 150hv takaveto hinnat alkaen Mersu farmari ja vain sekunnin nopeemmin 0-100
- näinseonvain
Jääpäs 3.0 tdi neliveto pahasti jo 0-50 km/h kiihdytykseasä tehottomammalle E350 cdi takavedolle. Sehän Audipojulia harmittaa
- Tiksinquatttro
No painu ny sää vittuu siit
- Sontiaismolottaja
Ketä kiinnostaa kiihdytellä 0-50kmh tai 100kmh, saakelin rankkaa voimansiirrolle ym??? Mä polkasen, jos polkasen, vasta kun 2. vaihde sisällä, ykkönen niin kovin lyhyt. Siinä saa mursukuskit katsoa loittonevaa persusta voimasavujen saattelemana :)
- hehhejeheeh
Näyttää näillä käytetyillä 3.0 tdi tuning amis-rinkelipettereillä nyppivän kun jäät katselemaan perävaloja.
Ja ihan vaan vinkiksi että repikää nyt ne nolot Audiclub tarrat jo hittoon niistä rinkelimosseista - Menkää.takas.kouluun
Audi-junteilla taas kiire korjaamolle tai kylän snagarille?
- Kyrpäperseessä
Audissa haisee paska.
- viivoillajäätkatselemaan
Nykyään amispiirien kovin tykki on yleensä joku 1.8 TFSI tai 2.0 TDI etuveto nolo tuning Audin ritsa.
- Mixuu
Joo näitä A5 malleja tuntuu roikkuvan perseessä päivästä toiseen.
Sit kun painaa hanaa ni jää 3 kilometrin päähän.
- Audi40_Daa
Tässä Audi 40ssä on ihan oikeasti hevosia
https://www.is.fi/autot/art-2000006044203.html - TDIpower
Juuri valoista lähti 350cdi pikinokka kisaan a6 3.0tdi, oli ilo katsella amispoikaa isin mersussa tajutessaan et ei pääse ohi.
- Anonyymi
On se mese kova peli.🤣🤣🤣🤣
- MikaOjantaus
Audi on hitain premium ollut aina, se ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
Hidas ja heikko laatikko pitää siitä huolen sekä väkisin kuristettu moottori jossa männänrenkaat suunniteltu päin helvettiä ja öljy tirskuu läpi.
Ikinä en kyseiseen merkkiin kajoisi edes ilmaiseks, kalliiks tulee.
Edes uusin Audin malli ei kykene samaan kun BMW:n 10 vuotta vanha malli kaasu herkkyydessä tai lähdössä. - EiIkinäAudia
https://fastestlaps.com/tracks/nordschleife
Audi RS8 häviää pystyyn Bemarin perheautolle ja Mersun sporteille. Audin nopein perheauto 30 sec BMW perheautoa hitaampi. Siinä ne Audin ajo-ominaisuudet ja suorituskyvyt siten nähtiin... - Anonyymi
Ja sähköauto pätkii nää teidän lelut
- Anonyymi
En tiedä minkä ikäinen oot, mutta pentu sä ainakin olet
- Anonyymi
Kaikki täöllä ob pentuja.mitä vityn välia sillä on kiihtyykö auto3 4 4.5 5 tai 6s sataseen.
- Anonyymi
Paskapuhetta Audi a4.. 3.0 v6. Viritettiin penkissä. 267hv. Nulkki. Ikää on 64v. Että mee töihin leveilemästä, iskän ostamalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi265681- 883794
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313593495- 2242890
- 612757
- 522695
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322520- 1532420
- 312005
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1211726