Audin 3.0 tdi paperihevosia

Amisrinkelimosse

Audin amiskerroin vain jatkaa kasvuaan katukuvassa ja eri ikäiset lippispäät osoittavat kiihkoaan yhä suuremmassa mittakaavassa rinkelimosselle.Tässä nyt kuitenkin hieman dataa Autobildin vertailusta, ettei totuus unohtuisi Premiumeiden noukkimisjärjesteyksessä.


2009 Mercedes-Benz E350 cdi A takaveto sedan 231hv:

0-50 km/h: 2,2s
0-100 km/h: 6,7s
80-120 km/h: 4,6s

2009 Audi A6 3.0 tdi quattro-neliveto sedan 240hv:

0-50 km/h: 2,7s
0-100 km/h: 7,6s
80-120 km/h: 4,9s

http://bmwfinancialservices.pt/de/de/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/allfacts/_pdf/AuBi10_11_022-029_5er_Vergleich.pdf

Audi A6 3.0 tdi QUATTRO muuten hävisi suorituskykymittausten lisäksi reilusti myös ajettavuus ja ajo-ominaisuuksia arvioitaessa takavetoisille. Audi ei ajodynamiikaltaan pysynyt nelivedosta avusta (etuvetoon nähden) huolimatta takavetoisten tahdissa. Audi olikin vertailussa kolmas ja odotetusti Mercedes sekä BMW Audin edellä, kuten yleensäkin.

52

5793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aaaaahhhhhh

      Entäs vesikelillä ja talvella? Niin loppuu se kiihdyttely sillä takavedolla ihan kokonaan. Quattro ylivoimaaaaaa

      • paskarinkelimösse

        Hauskaa että kuivilla keleillä (suurin osa vuodesta) tehottomampi ja samanpainoinen takaveto pyyhkii nelivetoisella 3.0 tdi quattrolla persettä eli jättää sen puhtaasti viivoilla. Siinäpä amiksella itkettää audissa ja Audilla nykiviä amis lippispäitä vituttaa


      • audikuski4

        Kovat puheet mersumiehillä😂


    • RahatSavunaIlmaan

      "0-50 km/h: 2,2s
      0-100 km/h: 6,7s
      80-120 km/h: 4,6s"
      Auton ehdottomasti tärkein ominaisuus. Puppelipoikien mielestä. Siihen kannattaa panostaa euroja. Missä tuota ominaisuutta tarvitset ? Voivoi jos kiihdytysaika on sekunnin pitempi. Mihin tuon menetetys sekunnin olisit käyttänyt ?

    • Sontiaismolottaja

      Laitappa autojen painot vertailuun niin tiedät miksi Audit hitaampia. Epäilenpä myös, että amispoikien vehkeet eivät ole vakioita, vaan moottorit uudelleenohjelmoituja.

      • V6diesels

        Ja silti ohjelmoitu 3.0 tdi Audi A6 lintta madalluksineen, mattamustine Biltema-härpäkkeineen,spoilereineen ja rumine alehyllyn matalaprofiilivanteineen ei kykene jättämään vakiota 230 hv E350 cdi Mersua.

        Audiamiksillehan se näyttää olevan tärkeintä tämä suorituskykyjen vertailu ja valoista lähettäminen näyttävästi audiklubin homoringin ihaillessa takapenkillä. Tässä vain todiste, että eipä se kovin kummoisesti lähde


      • audistitorsenilla
        V6diesels kirjoitti:

        Ja silti ohjelmoitu 3.0 tdi Audi A6 lintta madalluksineen, mattamustine Biltema-härpäkkeineen,spoilereineen ja rumine alehyllyn matalaprofiilivanteineen ei kykene jättämään vakiota 230 hv E350 cdi Mersua.

        Audiamiksillehan se näyttää olevan tärkeintä tämä suorituskykyjen vertailu ja valoista lähettäminen näyttävästi audiklubin homoringin ihaillessa takapenkillä. Tässä vain todiste, että eipä se kovin kummoisesti lähde

        Hyvin on koulut käyty kun noin hienon ja nopean mesen olet omistukseesi saanut..toivottavasti takaluukussa lukee 4MATIC..tulee lähdöissä voittoja myös muulloinkin kuin optimaalisissa keliolosuhteissa. Tänään MB-kerhon pikkujoulut stadissa. Pääsetkö tulemaan sinne?


      • nevermersu
        audistitorsenilla kirjoitti:

        Hyvin on koulut käyty kun noin hienon ja nopean mesen olet omistukseesi saanut..toivottavasti takaluukussa lukee 4MATIC..tulee lähdöissä voittoja myös muulloinkin kuin optimaalisissa keliolosuhteissa. Tänään MB-kerhon pikkujoulut stadissa. Pääsetkö tulemaan sinne?

        Taisi tämä viesti olla sarkasmia.

        Itse palasin Audiin. Uusi A4 quattro tuli hommattua. 252hv ja mukavasti kulkee. CLA mersu oli 2v ja kaikista omistamistani autoista huonoin.


      • naurettavaaon
        V6diesels kirjoitti:

        Ja silti ohjelmoitu 3.0 tdi Audi A6 lintta madalluksineen, mattamustine Biltema-härpäkkeineen,spoilereineen ja rumine alehyllyn matalaprofiilivanteineen ei kykene jättämään vakiota 230 hv E350 cdi Mersua.

        Audiamiksillehan se näyttää olevan tärkeintä tämä suorituskykyjen vertailu ja valoista lähettäminen näyttävästi audiklubin homoringin ihaillessa takapenkillä. Tässä vain todiste, että eipä se kovin kummoisesti lähde

        Kyllä se on niin, että Bemarit ja Audit vievät kiihdytyskisat erittäin suurella tod.näk. Siinä on Mersujen ja Volvojen turha räpiköidä. Tämä pätee tavallisissa sekä erikoismalleissa. Viritysasteita löytyy erilaisia. Pienimunaset pellet voivat hakea tyydytystä surkeaan elämäänsä näistä hommista.


      • katsotestistä

        Sinä et ole kunnon Mersuilla ikinä ajanutkaan. Joku CLA on vain suoraan rahastusyritys etuvetokonstruktioineen. Auto Motor & Sport testissä C180 Mercedes takavedolla voitti aivan ylivoimaisesti kaikilla osa-alueilla CLA:n.

        Totuus myös on, että 3.0 tdi quattro ei pärjää suorituskyvyssä eikä ajettavuudessa takavetoiselle E350 cdille. Eikä pärjää Bemarin takaveto 530d


      • Sontiaismolottaja
        V6diesels kirjoitti:

        Ja silti ohjelmoitu 3.0 tdi Audi A6 lintta madalluksineen, mattamustine Biltema-härpäkkeineen,spoilereineen ja rumine alehyllyn matalaprofiilivanteineen ei kykene jättämään vakiota 230 hv E350 cdi Mersua.

        Audiamiksillehan se näyttää olevan tärkeintä tämä suorituskykyjen vertailu ja valoista lähettäminen näyttävästi audiklubin homoringin ihaillessa takapenkillä. Tässä vain todiste, että eipä se kovin kummoisesti lähde

        Kuulostaa oudolta, jos ohjelmoitu 300hp/650Nm ei pärjäisi MB:n 230hp/540Nm (7,2s 0-100kmh). Toisaalta paino ja Tiptronicin tunnettu hitaus vaihdoissa varmasti vaikuttaa, joten on se mahdollista.


      • rinkelimossse

        Tuossa yläpuolen testissähän se on mittaustuloksissa todettu. Mistä revit jonkun 7,2s lukeman?

        E350 cdi Automaatti takaveto vm. 2010 231hv:

        0-50: 2,2s
        0-100: 6,7s

        Audi A6 3.0 tdi facelift quattro 240hv:

        0-50: 2,7s
        0-100: 7,6s

        PS. Viritettynä ei Audi kulje juurikaan paremmin. Kokemusta on esim. ABT-viritysfirman kutsutilaisuudesta (testissä siellä BMW ja Audi)


      • Sontiaismolottaja
        rinkelimossse kirjoitti:

        Tuossa yläpuolen testissähän se on mittaustuloksissa todettu. Mistä revit jonkun 7,2s lukeman?

        E350 cdi Automaatti takaveto vm. 2010 231hv:

        0-50: 2,2s
        0-100: 6,7s

        Audi A6 3.0 tdi facelift quattro 240hv:

        0-50: 2,7s
        0-100: 7,6s

        PS. Viritettynä ei Audi kulje juurikaan paremmin. Kokemusta on esim. ABT-viritysfirman kutsutilaisuudesta (testissä siellä BMW ja Audi)

        Taisin ihan valmistajan sivulta tuon lukeman katsoa, kyse siis uusista malleista, ja noita 350E cdi malleja on useita erilaisia. Ja kuule kyllä ne rinkulat kulkee laitettuna. Itsellä tosin pienempi A4 3.0tdi manuaali, mutta 0-100 5,2s, 80-120 n. 3s. Suurimman eron huomaa siinä ettei veto lopukkaan dieselmäisesti 3500rpm jälkeen, vaan vetää kunnolla vielä.


      • monkelirisse
        Sontiaismolottaja kirjoitti:

        Taisin ihan valmistajan sivulta tuon lukeman katsoa, kyse siis uusista malleista, ja noita 350E cdi malleja on useita erilaisia. Ja kuule kyllä ne rinkulat kulkee laitettuna. Itsellä tosin pienempi A4 3.0tdi manuaali, mutta 0-100 5,2s, 80-120 n. 3s. Suurimman eron huomaa siinä ettei veto lopukkaan dieselmäisesti 3500rpm jälkeen, vaan vetää kunnolla vielä.

        Täällä tuo sama provoilija säännöllisin väliajoin esittelee tilastojaan. Tänään ilmeisesti makoilee krapuloissaan ruman akkansa vieressä, kun ei vielä ole mitään vastannut.


      • Anonyymi
        V6diesels kirjoitti:

        Ja silti ohjelmoitu 3.0 tdi Audi A6 lintta madalluksineen, mattamustine Biltema-härpäkkeineen,spoilereineen ja rumine alehyllyn matalaprofiilivanteineen ei kykene jättämään vakiota 230 hv E350 cdi Mersua.

        Audiamiksillehan se näyttää olevan tärkeintä tämä suorituskykyjen vertailu ja valoista lähettäminen näyttävästi audiklubin homoringin ihaillessa takapenkillä. Tässä vain todiste, että eipä se kovin kummoisesti lähde

        Minkäs ikäinen sä olet? Pentu ainakin 😂


      • Anonyymi
        V6diesels kirjoitti:

        Ja silti ohjelmoitu 3.0 tdi Audi A6 lintta madalluksineen, mattamustine Biltema-härpäkkeineen,spoilereineen ja rumine alehyllyn matalaprofiilivanteineen ei kykene jättämään vakiota 230 hv E350 cdi Mersua.

        Audiamiksillehan se näyttää olevan tärkeintä tämä suorituskykyjen vertailu ja valoista lähettäminen näyttävästi audiklubin homoringin ihaillessa takapenkillä. Tässä vain todiste, että eipä se kovin kummoisesti lähde

        Kyllä se 3.0btdi 326 softa 4.8s 0-100 riittäö monelle bemulle.


      • Anonyymi
        V6diesels kirjoitti:

        Ja silti ohjelmoitu 3.0 tdi Audi A6 lintta madalluksineen, mattamustine Biltema-härpäkkeineen,spoilereineen ja rumine alehyllyn matalaprofiilivanteineen ei kykene jättämään vakiota 230 hv E350 cdi Mersua.

        Audiamiksillehan se näyttää olevan tärkeintä tämä suorituskykyjen vertailu ja valoista lähettäminen näyttävästi audiklubin homoringin ihaillessa takapenkillä. Tässä vain todiste, että eipä se kovin kummoisesti lähde

        Huumori miehiä.😁😁😁


    • sellainentulos

      Myös edellisen korimallin A5 2.0 tdi quattro dsg 190hv kiihtyi mittauksissa:

      0-50 km/h: 2,9s
      0-100 km/h: 8,6s

      Mercedes C220 Bluetec(W205) 170hv takaveto:

      0-50 km/h: 2,6s
      0-100 km/h: 7,7s

      Eli C220 Bluetec 170hv dieselin suorituskyky samaa tasoa kuin A6 3.0 tdi quattrolla

      • tuloksiajoo

        Nopea oli vastaus. Ei taida muuta sisältöä elämässä olla. Päivästä toiseen tarkastelet autojen mahdollisia kiihtyvyyksiä nettisivuilta ja kirjoittelet niistä paskaa suoli.24 sivustolle.


      • ettänäinn

        Omaan makuuni kunnon Mersua ei edes ole. Tuollainen 170hv nokileka ei kulje mihinkään. Edellinen 211hv Audi A4 bensakoneella jätti mokomat sekä lähdöissä, että 100-200 kiihtyvyydessä.


      • siitää

      • tulostataas

      • A5quattro

      • amispotentiaalia

        Hienoa videopoju. Luotan silti enemmän autotoimittajien julkaisuihin (autolehtien) tekemiin mittauksiin. Niissä autot testataan aina samoissa olosuhteissa ja samalla testiradalla.

        Vedä amislippis päähäsi mene vetelemään rinkulamossella


      • videopoju

        Videoistahan tuon voi helposti laskea miten kiihtyvät. Totuus vituttaa tietysti.


      • lippispäähänvaan
        videopoju kirjoitti:

        Videoistahan tuon voi helposti laskea miten kiihtyvät. Totuus vituttaa tietysti.

        Tavallisten ihmisten tekemiä kiihtyvyystestejä eikä mitään puolueellisia "asiantuntija"testejä. Onhan se ihmeellistä, jos kevyempi mersu alkaa 50kmh nopeuden jälkeen kulkemaan paremmin, kyllä siinä alkaa jo jöpöttämään mersukuskilla. 0-50kmh kiihtyvyys menee nelivedon turvin paremmin ja liukkaalla pinnalla neliveto päihittää takavedot helposti.

        Sain tosiaan lippiksen, kun ostin uuden Audin. Siis sellaisen auton johon sinulla ei ole rahaa.


      • pilipaliukko

        Mikä on niin vaikeaa tajuta,että takaveto tosiaan menee tuossakin aloituksen esimerkissä nopeammin paikaltaan heti ensimetreistä lähtien kuivalla pinnalla?

        Eikä siihen mitään taikatemppuja tarvita. Automaatti S-asentoon, jalka jarrulta kaasulle nopeasti ja nelivetoinen Audi jää takavetoiselle.

        Huomaa että et ole koskaan ajanut metriäkään takavetoisella vm. 2010 autolla


    • audistitorsenilla

      Normi autoilijalla taitaa olla useimmin käyttöä tuolle ohituskiihtyvyydelle (80-120) jossa ero suht pieni MBn eduksi auringon paistaessa kuivalle tielle. Ero kääntynee päälaelleen jos lisätään vetoakselit "painoksi" myös esikuvan etuakselille. Lopulta vain kiihtyvyyksiä kyttäävä ei tyydy yhteenkään testissä olleeseen malliversioon.
      Aika outoa ylipäätään laittaa samaan kiihtyvyys yms vertailuun voimansiirroltaan noin erilaisia autoja ja varsinkin keuhkota ties mistä dynamiikoista. Jos testi olis tehty talvisessa alppimaisemassa olisi mesen sutimiseneston merkkivalo ollut nopein syttyjä.
      Ulkosalla nytkin mukavat quattro kelit..ei yhtään harmita paperihevoset...

    • rinkulamosse

      Hehheh Audiamista ahdistaa kun 3.0 tdi Audi kuljekkaan, todistetusti. Onko amislippis jo tällekin aamulle vedetty päähän? Nyt sitten sikailemaan jollakin mopomoottorisella rinkelilelulla

    • Pikkupoikien_juttuja

      kaikki nämä kiihtyvyydet joita ei tosielämässä tarvita missään.

    • Audi_club_lippisosasto

      Virallisia tasapuolisin menetelmin ja samoissa olosuhteissa tehtyjä autojournalistisissa julkaisuissa julkaistuja testejä (etenkin Audi videopojuille ja linkit alapuolella). Audin TDI:t eivät ole mitään kovin kulkevia, joten naurattaakin suuresti liikenteessä kun joku lähtee sellaisella kikkailemaan ja sikailemaan.


      2015 M-B C220 Bluetec diesel automaatti 170hv takaveto:

      0-50 km/h: 2,6s
      0-100 km/h: 7,7s
      80-120 km/h: 5,5s

      2010 Audi A4 2.0 TDI Multitronic-automaatti 143hv etuveto (kestotesti):

      0-50 km/h: 3,4s
      0-100 km/h: 10,9s

      2011 M-B C180 156hv farmari takaveto:

      0-50 km/h: 2,7s
      0-100 km/h: 8,8s

      2014 Audi A4 2.0 TDI 190hv farmari etuveto:

      0-50 km/h: 3,3s
      0-100 km/h: 8,6s

      2014 BMW 320dA 184hv farmari takaveto:

      0-50 km/h: 2,4s
      0-100 km/h: 7,5s

      2012 Audi Q3 2.0 TFSI quattro S-tronic 211hv:

      0-50 km/h: 2,8s
      0-100 km/h: 7,5s

      2009 Mercedes E350 CDI 231 hv takaveto:

      0-50 km/h: 2,2s
      0-100 km/h: 6,7s

      2010 Audi A6 3.0 TDI quattro sedan 240hv:

      0-50 km/h: 2,7s
      0-100 km/h: 7,6s

      Viritetty 2010 Audi A5 3.0 TDI MTM 310 hv quattro:

      0-50 km/h: 2,3s
      0-100 km/h: 6,0s

      2008 BMW 335i coupe takaveto 306hv:

      0-50 km/h: 2,2s
      0-100 km/h: 5,6s

      2008 Audi S5 V8 quattro 354 hv:

      0-50 km/h: 2,0s
      0-100 km/h: 5,7s

      2011 Mercedes SLK 350 305 hv takaveto:

      0-50 km/h: 2,1s
      0-100 km/h: 5,6s

      http://www.autobild.de/artikel/jaguar-xe-infiniti-q50-mercedes-c-klasse-test-5959673.html

      http://www.autobild.de/artikel/dauertest-audi-a4-avant-2.0-tdi-ambition-2801088.html

      http://www.autobild.de/artikel/mercedes-c-klasse-t-modell-bmw-3er-touring-vergleich-1884180.html

      http://www.autobild.de/artikel/audi-q3-vw-tiguan-test-3400111.html

      http://www.autobild.de/artikel/zwei-getunte-audi-a5-3.0-tdi-763110.html

      http://www.autobild.de/artikel/test-audi-s5-bmw-335i-coupe-mercedes-clk-500-525524.html

      http://bmwfinancialservices.pt/de/de/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/allfacts/_pdf/AuBi10_11_022-029_5er_Vergleich.pdf

      http://www.autobild.de/artikel/mercedes-slk-350-gegen-sl-350-test-1602164.html

      • Tikkurilaskebbe

        No ei vittu S5 tai lastu viri 3tdi noi hidas noil testaajil pn vikaa pääs


      • Sontiaismolottaja
        Tikkurilaskebbe kirjoitti:

        No ei vittu S5 tai lastu viri 3tdi noi hidas noil testaajil pn vikaa pääs

        Jep, jotain on pahasti pielessä noissa testeissä


      • Anonyymi
        Tikkurilaskebbe kirjoitti:

        No ei vittu S5 tai lastu viri 3tdi noi hidas noil testaajil pn vikaa pääs

        Mersu vanhojen pappojen auto.


    • aikahidasta

      On erikoista tä neliveto 3.0 tdi 240hv kiihtyy 0-50 km/h samat kuin joku 150hv takaveto hinnat alkaen Mersu farmari ja vain sekunnin nopeemmin 0-100

    • näinseonvain

      Jääpäs 3.0 tdi neliveto pahasti jo 0-50 km/h kiihdytykseasä tehottomammalle E350 cdi takavedolle. Sehän Audipojulia harmittaa

      • Tiksinquatttro

        No painu ny sää vittuu siit


      • Sontiaismolottaja

        Ketä kiinnostaa kiihdytellä 0-50kmh tai 100kmh, saakelin rankkaa voimansiirrolle ym??? Mä polkasen, jos polkasen, vasta kun 2. vaihde sisällä, ykkönen niin kovin lyhyt. Siinä saa mursukuskit katsoa loittonevaa persusta voimasavujen saattelemana :)


    • hehhejeheeh

      Näyttää näillä käytetyillä 3.0 tdi tuning amis-rinkelipettereillä nyppivän kun jäät katselemaan perävaloja.

      Ja ihan vaan vinkiksi että repikää nyt ne nolot Audiclub tarrat jo hittoon niistä rinkelimosseista

    • Menkää.takas.kouluun

      Audi-junteilla taas kiire korjaamolle tai kylän snagarille?

    • Kyrpäperseessä

      Audissa haisee paska.

    • viivoillajäätkatselemaan

      Nykyään amispiirien kovin tykki on yleensä joku 1.8 TFSI tai 2.0 TDI etuveto nolo tuning Audin ritsa.

      • Mixuu

        Joo näitä A5 malleja tuntuu roikkuvan perseessä päivästä toiseen.
        Sit kun painaa hanaa ni jää 3 kilometrin päähän.


    • Audi40_Daa
    • TDIpower

      Juuri valoista lähti 350cdi pikinokka kisaan a6 3.0tdi, oli ilo katsella amispoikaa isin mersussa tajutessaan et ei pääse ohi.

      • Anonyymi

        On se mese kova peli.🤣🤣🤣🤣


    • MikaOjantaus

      Audi on hitain premium ollut aina, se ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
      Hidas ja heikko laatikko pitää siitä huolen sekä väkisin kuristettu moottori jossa männänrenkaat suunniteltu päin helvettiä ja öljy tirskuu läpi.
      Ikinä en kyseiseen merkkiin kajoisi edes ilmaiseks, kalliiks tulee.
      Edes uusin Audin malli ei kykene samaan kun BMW:n 10 vuotta vanha malli kaasu herkkyydessä tai lähdössä.

    • EiIkinäAudia

      https://fastestlaps.com/tracks/nordschleife

      Audi RS8 häviää pystyyn Bemarin perheautolle ja Mersun sporteille. Audin nopein perheauto 30 sec BMW perheautoa hitaampi. Siinä ne Audin ajo-ominaisuudet ja suorituskyvyt siten nähtiin...

    • Anonyymi

      Ja sähköauto pätkii nää teidän lelut

    • Anonyymi

      En tiedä minkä ikäinen oot, mutta pentu sä ainakin olet

      • Anonyymi

        Kaikki täöllä ob pentuja.mitä vityn välia sillä on kiihtyykö auto3 4 4.5 5 tai 6s sataseen.


    • Anonyymi

      Paskapuhetta Audi a4.. 3.0 v6. Viritettiin penkissä. 267hv. Nulkki. Ikää on 64v. Että mee töihin leveilemästä, iskän ostamalla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kaipaamasi miehen nimi?

      Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      24
      4402
    2. Olit ihan

      Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3503
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

      Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3394
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

      Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      20
      3328
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

      "Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      123
      2920
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

      se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      28
      2670
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

      Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      116
      2350
    8. Antifasismi - mitä se on?

      Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      12
      2341
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

      TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2165
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

      Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      33
      1774
    Aihe