Entä jos Clinton sittenkin voittaisi pressanvaalit

Äänten.uudelleenlaskenta

10

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • media-taas-vouhottaa

Höpön höpö, pelkaa panettelua, TRUMP oli ameriikassa KOKO ajan suositumpi mutta suomalainen media valehteli, vaahtosi asiaa kokoajan toisinpäin,
      samaa nyt taas yrittää, harrastaa,
      suomen mediaan ei usko enää kukaan,
      se teki ittensä täysin naurunalaseksi valheineen ja älyttömällä manipulointi yrityksellään, hah hah haaa,

• Ettei.vain.sotaa.tule

Clintonilla oli yli 2 000 000 ääntä enemmän kuin Trampilla.

• naurettava-suomi-media-

Seki on vale, kuten on moneenkertaan jo median valheet todettu,
        suomen mediasta on tullu hysteerinen kun sen valheet ja manipulointi noin räikeästi paljastui,

• Ihan sama minulle, oli kumpi hyvänsä. Ei ne minun mielipiteestäni siellä piittaa.

• Sait peukalon aivan sama, tosin liikemies voi ehkä hoitaa maata kuin omaa taloutta tosin täytyy ajatella eri tavalla.

• Lööppikunkku
        xx9 kirjoitti:

Sait peukalon aivan sama, tosin liikemies voi ehkä hoitaa maata kuin omaa taloutta tosin täytyy ajatella eri tavalla.

Trump valittiin vain sen takia että kansa haluaa sirkushuveja. Trump on sen verran erikoinen persoona ja perhe median ja kansan mielestä mielenkiintoisia, että on kiinnostavampaa seurattavaa kuin Clintonit. Lööppikuningas siitä Trumpista tulee ja äijä kasvattaa omia bisneksiään lisäkuuluisuutensa avulla...:/

• Viimeinentaisto

Onhan se selvä juttu, Trumppi voitti mutta minkä ihmeen takia vielä pitää olla valitsija miesvaalit? Aivan kun laissa on näin präntättynä, sanoi jo aikoinaan Turhapuron opettajakin. Mutta voihan siellä viellä olla niitä takinkääntäjiä, jotka eivät pidä omasta ehdokkaastaan. Sehän se vasta olisi noloa. Mutta ei Trumpille joka kääntäisi senkin yhdeksi viihdetempuksi. Minun mielestä Trumppi on puhdas pelle, enkä usko hänen kykyhin toimia pressana mutta katsotaan nyt vielä se varmana pidetty viimeinen taisto.

• Jos Amerikassa olisi monipuoluejärjestelmä niinkuin täällä meillä, asia olisi toisen -näköinen. Eli paljon sekaisempi, olisiko se hyvä vai paha? Ken sen tietää.
      Älkäämme hötkyilkö, odotetaan mitä aika näyttää.

• tuliko-selväksi

alotukseen:
      jos tätillä on munat se on setä

• Munista-ei-niinkään

"jos tätillä on munat se on setä"

Ei ei ei. Vaan transu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      87
      1400
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      374
      834
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      804
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      717
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57