Uskotaan Luojan omaa ilmoitusta luomisesta!

Miksi_tarvitset_muuta

Ihan käsittämätöntä ihmisten yhteiskunnissa kuinka helposti eksyvät uskomaan ja levittämään myös kouluissa evoluution valhetta sen Raamatussa olevan Luojan ilmoituksen sijaan, ja toki Raamatussa on kerrottu tästä vaikeasta lopunajasta ja nähdään myös kuinka muutenkin Jeesuksen sanat ja Jumalan profetiat ovat totta tässä ajassa ja todella tarkasti myös.

31

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voilasta

      Olisi sinunkin hyvä kasvaa jo aikuiseksi ja jättää lapselliset uskomukset.

      • magyar1000

      • magyar1000 kirjoitti:

        höps

        olipas tieteellistä


      • yurki1000jc kirjoitti:

        olipas tieteellistä

        Täh?? :D :D Onks tä oikeesti yrkin kommenti?? Sähä et ees tiedä mitä tiede tarkoittaa :D :D :D


    • Taikauskonnoton

      Ei Raamatussa mitään Luojan ilmoitusta ole. Ihan ihmisten kirjoittamia tarinoita vain.

      • Hihut.hörhöjä

        Vieläpä varsin sairaita ja sadistisia satuja.


      • olipas tieteellistä



      • ettäsilleen

      • dfgdfgdfgdf



      • magyar1000

    • tieteenharrastaja

      Unohdat Jumalan ilmoituksen luomakunnassa. Myös se kertoo - luonnontieteiden tulkitsemana - luomisesta oikaisten ja täydentäen monia kohtia Raamatusta.

      • RaamattuOnValhe

        Ja tuokin "ilmoitus" on sinun subjektiivinen kuvitelmasi - eikö vain?

        Ja eikös Raamatussa ole lähinnä oikaistavia ei täydennettäviä kohtia?


      • tieteenharrastaja
        RaamattuOnValhe kirjoitti:

        Ja tuokin "ilmoitus" on sinun subjektiivinen kuvitelmasi - eikö vain?

        Ja eikös Raamatussa ole lähinnä oikaistavia ei täydennettäviä kohtia?

        Tietenkin on. Kun kirjoitan uskovaiselle, käytän hänen ymmärtämiään sanoja:

        "Ja eikös Raamatussa ole lähinnä oikaistavia ei täydennettäviä kohtia?"

        Suurin osa Raamatun kohdista ei riitele lainkaan luonnontieteen tulosten kanssa. Lopuista jotkin ovat täysin ristiriidassa tai voivat ohjata vertauskuvalliseksi nähtävissä olevan tekstin tulkintaa.


    • UskomatonUskova

      Ihan käsittämätöntä on myös se, että oikeustieteellisessä opetetaan länsimaista lainsäädäntöä ja Suomen lakia, eikä Mooseksen lakia, joka on Raamatussa meille annettu. Niskoittelevia poikiakaan ei saa enää viedä kaupungin portille kivitettäväksi. Siinä syy nuorisomme turmellukseen. Sapatin pyhyyttäkin loukkaavat ihan jo kauppojen kassahenkilöt ilman, että vihastuneet väkijoukot odottaisivat stevarit käsissään kaupan takaovella sunnuntaina ( ja adventistit jo lauantaina).

      Voi tapain turmellusta. Voi Saatanan juonia. Yliopistommekin opettavat Baabelin kotkotuksia, kun niiden pitäisi pitäytyä Jumalan sanaan ja jo peruskouluissa opetetaan evoluutioteoriaa ja ettei Maa muka olisi kaikkeuden keskipiste.

      • niiih

        Sapatin pyhyyttä loukkaavat pahiten papit, joiden tärkein työpäivä on sunnuntai.


    • 1715

      Uskon Luojan omaan ilmoitukseen, mutta vain siinä tapauksessa, että Luoja ilmoittaa sen minulle henkilökohtaisesti eikä epämääräisen välittäjien tai satunnaisten kirjoitusten kautta.

    • fssfssdf

      Mitäs mieltä olet siitä kun raamatussa on kohtia joissa kehotetaan tappamaan lapset jotka eivät tottele vanhempiaan ja ne jotka pyhätöitä tekevät? Miksi raamatussa on tällaisia?

    • "Ihan käsittämätöntä ihmisten yhteiskunnissa kuinka helposti eksyvät uskomaan ja levittämään myös kouluissa evoluution valhetta"

      Kerro toki tarkemmin.

      Opetan koulussa tietoja biologisesta evoluutiosta aivan kuten kaikki muutkin biologian opettajat.

      Missä tarkalleen ottaen valehtelen, kun kerron oppilaille biologisesta evoluutiosta?

      • Ope. Sinua on KYLLÄ informoitu.

        FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - KAIKKI luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.


      • Taikauskonnoton
        yurki1000js kirjoitti:

        Ope. Sinua on KYLLÄ informoitu.

        FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - KAIKKI luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.

        FAKTAT:
        - Tiede ei yritäkään kumota luojaa, koska olematonta on turha kumota.
        - MIKÄÄN luomakunnassa ei todista (tai edes viittaa) ylimaagisiin taikatemppuihin.



      • magyar1000

    • Hyviä_kommentteja

      oli vastauksina.

      • Siis_vain_osa

        tietysti. Aloitus on totuudellinen eikä kaikki kestä totuuden sanaa tässä ajassa.


      • Siis_vain_osa kirjoitti:

        tietysti. Aloitus on totuudellinen eikä kaikki kestä totuuden sanaa tässä ajassa.

        "Aloitus on totuudellinen eikä kaikki kestä totuuden sanaa tässä ajassa."

        Mistä kohtaa aloitus oli totuudellinen, ja millä perusteilla?


    • Kuplapuhkeaa

      1Tim.6:16. Jolla ainoalla on kuolemattomuus; joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla: jota yksikään ihminen ei ole nähnyt eikä voi nähdä - hänen olkoon kunnia ja iankaikkinen valta. Aamen. 5Moos.4:12. Biblia. Ja Herra puhui teille keskeltä tulta, puheen äänen te kuulitte, mutta ette yhtään kuvaa nähneet, vaan äänen kuulitte.

    • TietäjäJaTiedänSen

      Niin, taviksia on aika helppo vedättää vrt. tämä 9-vuotiaan tytön jääminen bussipysäkille. Hyvin sai toimittaja käännettyä äidin vian muiden syyksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe