Sairaalloinen ikävä?

mikämahtaajeesata

Eilen sain ihan tautisen ikäväpuuskan. Rakkaat olivat muualla ja en päässyt heidän lähelle. Siihen päälle vielä jumalaton lohduttomuuden tunne ja mitä enemmän mietin kaikkee, sitä pahemmaksi tunne tuli... Onhan se hienoa, että on ketä ikävöidä, mutta miten tälläisen sairaalloisen ikävän saa ehkäistyä?

3

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtuaalinenkin

halaus

• mikämahtaajeesata

No ei oikein auta sellainenkaan. Virtuaalinen tai oikeakaan. Jotenkin tuntuu helpommalta jos voisi unohtaa ikävänkohteet jotenkin hetkeksi, niin se voisi tepsiä?

• Anonyymi

Tämä vastaus tulee muutaman vuoden myöhässä.. Minulla on ikävä kihlattuani joka on vaellusreissulla neljä päivää. Itse olen ennen sitä ollut muualla töissä seitsämän päivää putkeen. Sairaan kova ikävä alkoi jo viikko sitten ja se vaan voimistuu voimistumistaan. En pysty syömään enkä ajattelemaan. Rinnassa on musta paksu levy, varmaan bitumia, tai voi se olla ikävän aiheuttama syöpä. Levy alkaa kaulan alapuolelta ja jatkuu häpykarvoihin saakka. Pää on paksua puuroa. Aivot ovat sulaneet ja turvonneet ikävän vuoksi. Aivoni on sairastunut ja olen tullut mielisairasksi ikävästä. Eikä se ole ihme kun aivot ovat mössöä. Myös ikenenet ovat arat. Se voi kyllä myös johtua aamuisesta hammaskiven poistosta. Luulen kuitenkin että ikävästä sekin johtuu. Tähän ei ole lääkettä joka parantaa. Kaverin tekemä kotiviini turruttaa turvonnutta aivoa sen verran että ehkä selviän siihen saakka kunnes nukahdan levottomaan uneen. Minun pitää kestää tätä kamalaa ikävää vielä kaksi iltaa. Aika näyttää selvisinkö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe