Olipas hienosti suunniteltu, taisi keksiä pöntöllä istuen.
jumala suunnitteli paskalla käyvän ihmisen
12
81
Vastaukset
- Knark5
Millähän Mark5 tämän selittää?
- Fiksu_Kreationisti2
Mark5 on evokkitrolli.
Ilmoitettu poistoon.
- Älä_syö_paskaa
niin helpottaa ja samoin kannattaa lakata myös esittämästä sitä samankaltaista.
- ihminenonluonnonluoma
Ihminen on eläin, vain pelkkä elukka, ei mitään muuta.
- ihminenoneläin
Ihminen ei eroa linnun käyttäytymisestä millään tavalla.
Tekee pesän/perustaa perheen.
Ruokkii poikaset/kasvattaa lapset.
Miettii eri vaihtoehtoja.
Menenkö syömään nyt ruokinta-automaatille, vai kyttääkö haukka siellä/annanko rahani jeesustelijoille, palkkion toivossa. - mistänäitäriittäää
Tyhmä, kaikki eliöt ulostavat, se on ihan luonnollista. Se näet mahdollistaa syömissen energian saamiseksi sekä ruoasta nauttimiseksi.
Evolutionistit taas pitävät ulostusaukkoa sellaisena että heistä on ihan luonnollista että evolutionistimiehet pökkivät toisiaan sinne. Minusta tämä on omituisempaa kuin ulostaminen. Eikö sinustakin, sillä tietokirjojen mukaan ulostusaukot eivät ole sukupuolielimiä? Eikö tunnukin siltä että evokeille viiraa päässä?
Jos olet sitä mieltä että vessassa käynti on turhaa hommaa niin ainahan voit paskoa housuihisi. Tai ole sitten syömättä ja juomatta, tyhmä.- hehhh
Ei sitä hetkeä, ettei Jyrbä-hinttarilla olisi pökkimiset mielessä. No jos vasaralla iskee peukaloon, niin ehkä 10 sekuntia voi mennä, ettei ajattele pökkimisiä:D
- herjanharrastaja
hehhh kirjoitti:
Ei sitä hetkeä, ettei Jyrbä-hinttarilla olisi pökkimiset mielessä. No jos vasaralla iskee peukaloon, niin ehkä 10 sekuntia voi mennä, ettei ajattele pökkimisiä:D
Tai sitten lykkää peukalon heti siihen paikkaan paranemaan, joka on aina muutenkin mielessä.
- suunnittele.parempi
Alottaja on hyvä ja suunnittelee paremman, niin olet sinäkin tyytyväinen.
- mitäänjumalaaeiole
Ulostaminen on eläimen teko maapalolla, siinä ei ole mitään jumalaa.
Todiste typerästä ihmisapinasta, joka ajattelee asioita puolitiehen. - eliöluo
Itse asiassa IBM Watson on kehittymässä joksikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483