myyteillä huijaamisen vaarat

SatujenTodellistaminen

20

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ei pidä myöskään huijata jeesus-myytillä"

      Olen aivan samaa mieltä! Millään jeesus-myyteillä ei pidä huijata ketään, vaan kaikille pitää kertoa Jeesuksen todellisuudesta siten kun se on Raamatussa kerrottu.
      Kaikkinaiset jeesus-myytit ovat peräisin ateistien mielikuvituksesta ja niillä yritetään johdattaa ihmiset pois totuudesta, joka löytyy Jumalan sanasta, Raamatusta.

      • Fiksu_Kreationisti2

        Olet evokkitrolli.

        Ilmoitettu poistoon.


      • Fiksu_Kreationisti2 kirjoitti:

        Olet evokkitrolli.

        Ilmoitettu poistoon.

        Mark puhuu asiaa, toisin kuin palstan ateistit. Pulinat pois!


      • Taikauskonnoton
        yurki1000js kirjoitti:

        Mark puhuu asiaa, toisin kuin palstan ateistit. Pulinat pois!

        Raamatussahan kyse on juuri myyteistä, ei todellisuudesta.


      • hyväähuomentapunahilkka

        Raamattu = myytit ja salaliitot yhdessä paljastuvat lopulta.
        Joulupukki ja lapset= viittaa pedofiliaan.
        Miksi homoliitot ovat juuri nyt laillistettu. Homoliitot on puuttuva rengas joka yhdistää prostituution ja lasten hyväksikäytön. Sukupuolisuhteen venyttäminen miehen ja naisenvälisestä elinikäisestä liitosta pois johtaa avioliiton purkamisen päätyvän äärimmilleen vietynä pedofiliaan ja Nooan aikaiseen moraaliseen rappiotilaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=BUyHRC8ltR4

        https://www.youtube.com/watch?v=0s-cp7m2pEc&t=115s


      • pysytäänpäsfaktoissa

        Käytännöllisesti katsoen kaikki Jeesuksen aikojen merkittävät historioitsijat mainitsivat Jeesuksen.

        Jeesuksen historiallisuus on kiistaton fakta.

        Se taas, että uskooko joku todeksi Jeesuksen tekojen silminnäkijäkertomuksia on heidän oma häpeänsä joka johtuu heidän typeryydestään.
        Tai oikeammin siitä vaikkuttimesta että he haluavat jonkinlaisen henkisen hyväksymyksen homostelulleen ym. evomoraalisuudelle
        Tämähän suorastaan hyökkää silmille tällä palstalla sillä ne jotka täällä raivokkaimmin ja törkeimmin hyvökkäävät Jeesuksen historiallisutta vastaan ovat samoja jotka kaikkein innokkaimmin yrittävät keksiä puolusteluja homoiluilleen.


      • Taikauskonnoton kirjoitti:

        Raamatussahan kyse on juuri myyteistä, ei todellisuudesta.

        Taika. Miksi intät?


      • magyar1000
        yurki1000js kirjoitti:

        Taika. Miksi intät?

        olipas tieteellistä


      • Jollet ole itse tavannut Jeesusta pauttiarallaa 2000 vuotta sitten, et voi tietää oliko hän olemassa. Pulinat pois!



    • letmetellya

      Hyvinvointivaltio instituutioineen on myytti.
      Sitä ei ole luotu ihmisiä varten vaan meitä hallitsevia varten ja turvaamaan heitin hyvinvointisa. Jotka eivät ole millään tavoin hyödyllisiä heille pidetään kurjuudessa.

      https://www.youtube.com/watch?v=1lNwiHAK2nQ

      • Mene yurki pois, olet ihan liian sekaisin keskustellaksesi mistään. Olet pelkkä häirikkö.


      • utti kirjoitti:

        Mene yurki pois, olet ihan liian sekaisin keskustellaksesi mistään. Olet pelkkä häirikkö.

        Utti. Etkö todellakaan voi myöntää itsellesi, että elät valheessa? Raamattu seisoo.
        http://kjv1611.org.ua/images/KJV-devil.gif


      • yurki1000js kirjoitti:

        Utti. Etkö todellakaan voi myöntää itsellesi, että elät valheessa? Raamattu seisoo.
        http://kjv1611.org.ua/images/KJV-devil.gif

        Järkesi seisoo, valehteleva salaliittohörhö. Toistelet täällä päivästä toiseen samoja vajaaälyisiä valheitasi evoluutiosta yms., ja olet jatkanut toimintaasi samaan malliin vaikka olet itsekin myöntänyt evoluutiota tapahtuvan. Sinä olet se joka elää valheessa ja valehtelet, ja olet selvästikin liian tyhmä ja epärehellinen että osaisit edes hävetä tyhmyyttäsi ja epärehellisyyttäsi.


      • utti kirjoitti:

        Järkesi seisoo, valehteleva salaliittohörhö. Toistelet täällä päivästä toiseen samoja vajaaälyisiä valheitasi evoluutiosta yms., ja olet jatkanut toimintaasi samaan malliin vaikka olet itsekin myöntänyt evoluutiota tapahtuvan. Sinä olet se joka elää valheessa ja valehtelet, ja olet selvästikin liian tyhmä ja epärehellinen että osaisit edes hävetä tyhmyyttäsi ja epärehellisyyttäsi.

        Utti: "...olet itsekin myöntänyt evoluutiota tapahtuvan."

        Raamatusta voimme päätellä, että lankeemus aloitti teknologisen KEHITYKSEN, koska ihminen söi tiedonpuun hedelmää.

        Lankeemus tuotti mm. seuraavia asioita:
        - pelko
        - Jumalan/totuuden välttely
        - syyllisyyden ulkoistaminen

        Gen:
        3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
        3:7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
        3:8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
        3:9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
        3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."
        3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."
        3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."

        TÄRKEÄÄ YMMÄRTÄÄ

        Luoja ei luonut evoluutiota. Vain mikroevoluutiota on havaittu. Se ei ole OIKEAA kehitystä, koska siinä perimä supistuu.

        http://www.taustaa.fi/kortit/pages/KP08.htm

        LISÄKSI

        Luojamme teki meille HELPOKSI luottaa nopeaan luomiseen, koska Hän loi kasvit ennen aurinkoa:)

        https://www.youtube.com/watch?v=bLHB_hNk42g

        Suomi. HERÄÄ!


      • magyar1000
        yurki1000js kirjoitti:

        Utti: "...olet itsekin myöntänyt evoluutiota tapahtuvan."

        Raamatusta voimme päätellä, että lankeemus aloitti teknologisen KEHITYKSEN, koska ihminen söi tiedonpuun hedelmää.

        Lankeemus tuotti mm. seuraavia asioita:
        - pelko
        - Jumalan/totuuden välttely
        - syyllisyyden ulkoistaminen

        Gen:
        3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
        3:7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
        3:8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
        3:9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
        3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."
        3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."
        3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."

        TÄRKEÄÄ YMMÄRTÄÄ

        Luoja ei luonut evoluutiota. Vain mikroevoluutiota on havaittu. Se ei ole OIKEAA kehitystä, koska siinä perimä supistuu.

        http://www.taustaa.fi/kortit/pages/KP08.htm

        LISÄKSI

        Luojamme teki meille HELPOKSI luottaa nopeaan luomiseen, koska Hän loi kasvit ennen aurinkoa:)

        https://www.youtube.com/watch?v=bLHB_hNk42g

        Suomi. HERÄÄ!

        olipas tieteellistä


      • magyar1000 kirjoitti:

        olipas tieteellistä

        magyar. Miks dorkennat itsees?


    • Kirjakääröt

      Hebr.11:6. Biblia (1776). Sillä ilman uskoa, on madoton kelvata (Jumalalle), sillä joka Jumalan tykö tulla tahtoo, sen pitää uskoman, että hän on, ja on niille kostaja, jotka häntä etsivät.

    • "Tutkijat päättelevät, että monet aikuisuuteen ehtineet kaipaavat sitä aikaa, jolloin mielikuvitusleikit olivat hyväksyttyjä ja jopa rohkaistuja – toisin kuin usein aikuisiällä."

      Ihmisten pitäisi olla suvaitsevaisempia ja hyväksyä ja rohkaista mielikuvitusleikkejä myös aikuisena.

    • StopEvoluutioSaduille

      Olen samaa mieltä että vaarallisten satujen kertominen lapsille pitää lopettaa. Ensimmäisenä listalla on evoluutiosatu jonka kertominen lapsille täytyy lopettaa koska se ei todistetusti pidä paikkaansa vaan Jumala loi maailmankaikkeuden ja ihmiset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      244
      3567
    2. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      65
      1342
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      39
      1091
    4. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      67
      1066
    5. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1031
    6. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      990
    7. Mitä muka hyvää kaivatussasi on?

      Kysymys otsikossa
      Ikävä
      42
      799
    8. Onko kaivattusi

      ressukka? Miten on?
      Ikävä
      37
      778
    9. Vuoden loppuun asti kaipaan

      Enkä katso sinä aikana muihin suuntiin. Jos tämä juttu ei etene mihinkään nykyisestä, niin unohdan sinut. En päätä ystäv
      Ikävä
      68
      755
    10. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      356
      750
    Aihe