"Keskustele Europaan parlamentista, euroedustajista, politiikasta ja päätöksistä." Noin lukee palstan ohjeissa.
Hyvin harvoin näkee ohjeen mukaista avausta. Suurin osa on ihan jotain muuta, enimmäkseen ala-arvoista roskaa milloin mistäkin aiheesta.
Luulisi noita palstoja olevan ihan riittävästi, ettei mölinäänsä tarvitse tunkea mihin sattuu.
Vajakit mölyävät
20
350
Vastaukset
- Qäqi_quckuos
Olen kiinnittänyt huomiota samaan. Ei siinä totisesti järki päätä pakota!
- Purservis
Abrahamm spämmää Venäjään liittyviä avauksia joka palstalla.
- ww-qz
Yksi pahimmista vajakeista, mutta löytyy kyllä kosolti muitakin.
- qq-qq
Ja jatkaa edelleen mistään välittämättä. Pölhö ei näköjään välitä yhtään, mille palstalle paskaansa milloinkin suoltaa.
- Hullu_täytyy_olla
qq-qq kirjoitti:
Ja jatkaa edelleen mistään välittämättä. Pölhö ei näköjään välitä yhtään, mille palstalle paskaansa milloinkin suoltaa.
Joo, taas oli tullut uusi älyttömyys. Europarlamentti muka rahoittanut Ukrainen aseostoja!
- ennustelija
EU on pienen Suomen tuho. EU on vienyt meidän itsenäisyyden, josta on jäljellä linnanjuhlien pukujen esittely.T. Vajakki
- Anonyymi
Hullu_täytyy_olla kirjoitti:
Joo, taas oli tullut uusi älyttömyys. Europarlamentti muka rahoittanut Ukrainen aseostoja!
Joo yrittää 50 miljardin pakettia,joka takertelee!
- ptrvbn
Sama meno jatkuu. Ei tuo Abrahamm voi olla täysjärkinen.
- K-G-B
Mitähän Abrahammin ja vastaavien kirjoiitelijoiden päässä todella viiraa? Luulisi ryssäntrollienkin ymmärtävän, että noilla typeryyksillä tekevät vain tarkoituksilleen hallaa. Uskottavuus katoaa, tekevät itsensä täysin naururettaviksi.
Samaa soopaa suomen kieltä raiskaten työnnetään joka palstalle riipumatta, mikä on palstan aihealue. - Rätkäkäkätin
Näkyy kyllä löytyvän muitakin latvakakkosia kuin Abrahamm. Onko se tosiaan ylivoimaisen vaikeaa kirjoittaa asiansa sitä käsittelevälle palstalle!?
- eimertaedemmäksi
Hoitaisi vaippa-liisa Euroopan ja Suomen asioita unionissa eikä työntyisi neuvomaan
Trumpia. - hoitakaaomatasianne
Samoin lepso hh työntyy neuvomaan Trumpia. Eikö ole tarpeeksi eu:n asioissa.
Osaa ainakin nostaa korkeaa palkkaa; on näköjään liikaa aikaa kun ennättää keskitty-
mään Amerikan asioihin. - halloomissämennään
Saisivat vaippa-liisa ja heidi h siirtyä jo syrjään meppien paikoilta ja antaa tilaa nuoremmille ja pätevämmille, eivät osaa muuta kuin parjata muita.
- Peeprahamm
Aaprahammi se vaan jaksaa sekoilla väärällä palstalla.
- Pekko_Pakana
Palstasekoiljat näyttävät olevat ehtymätön luonnonvara.
- Anonyymi
Persuillakin on täysi oikeus olla näillä palstoilla.
- Anonyymi
No täällä palkatut Eurakastajatyperykset ylistää susi Euta!
- Anonyymi
Persujen öyhötys todella tunkee häiritsevästi joka paikkaan.
- Anonyymi
Tutustuin ylläolevien viestien asiasisältöihin eikä niitä ole tarpeen arvostella.
- Anonyymi
Suomen mepit ovat vajakkeja, eivät puolusta suomen etuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233163
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1962854Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711851Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581504- 1101273
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs461160Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461037- 1531006
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32934- 43824