Oon kesästä asti lyhentänyt ( sovittiin summasta sellasta, että mitä pystyn mut max 20e/kk) ja tänään oli tullut lasku koko loppusummasta.. tääkin on vuodelta 2013.. suht pieni mun muihin uo-juttuihin verrattuna.. Musta on aika outo, kun kohtapuoleen se ois maksettu mut alkaa sit uhkailla perinnällä sun muulla.. mikäs juju tässä nyt on.. ulosottoonhan ne tuskin sitä vie.. aloin miettiin jos lopetankin koko maksamisen jos ei raha kelpaa.. ulosotoss mulla on ainakin 12 eri tapausta joten aika pitkään saisivat velkaansa odottaaa ..
Mikä tehoperintää riivaa?
Pahalla_tuulella
1
93
Vastaukset
- kysykysykysy
Miten olisi jos soittaisit ja kysyisit, että mikä tilanne? Voihan olla, että olet maksanut myöhässä ja sopimus on purkautunut tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3601937Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751304Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1341167
- 841043
- 90926
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118824- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746