"70 vuoden aika on ohi.
”Tämä paha sukupolvi on unohtanut Minut. Palvotte demoneja ja paholaisia ettekä Minua. Olette kääntäneet uhmaten selkänne Minulle. Rauhan siunaus väistyy pian! Psalmi 83 ja Obadjan kirja toteutuvat kirjaimellisesti. Samoin sen jälkeen Hesekielin luvut 38 ja 39. Minä nöyryytän myös Iranin, Venäjän ja niiden liittolaiset, kun ne jälleen yrittävät tuhota Minun kansani.”
”Tuhoan varmasti sotaisat islamistihallitukset, jotka terrorisoivat Lähi-itää ja monia kansoja. Israel on houkutuslintuni, jolla vedän kansat ansaan. Nousen ja taistelen kuten soturi puolustaakseni liittoani, jonka tein Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin kanssa. Kuten te olette tehneet Israelille, niin Minä varmasti teen teille”.
Te Israelin ikuiset viholliset – kuulkaa Herran sana! Teidät lyödään! Te kaadutte ja tuhoudutte koko maailman silmien edessä ettekä enää koskaan nouse! Silloin kaikki tietävät että minä olen Korkein Jumala, Minä Olen Pyhä Jumala – Israelin Pyhä, kuten sanassani on selvästi kirjoitettu. Jo alusta alkaen olen ilmoittanut, mitä lopussa tapahtuu. Kaikki käy toteen juuri niin kuin on kirjoitettu!”
”Kokoan kansakunnat Jisreelin laaksoon, jota myös Harmageddoniksi kutsutaan, ja tuomitsen teidät siellä”.
Tuhoan suuni miekalla kaikki, jotka vihaavat Minua, Minun kansaani tai Minun maatani, kun palaan perustamaan kuningaskuntani maan päälle. Se ei ole satua tai uskonnollinen myytti. Kaikki tapahtuu kirjaimellisesti teidän silmienne nähden. Mikään ei voi estää näitä tapahtumasta hyvin pian!”"
KTS Tiedä, että me Kristityt siunaamme Israelia
20
58
Vastaukset
- noOlipasSiinä
murhanhimoa...
- älä-nurise-vaan-pelkää
Koko Profetia kuuluu näin:
Rakkaat ystävät, Rosh hashanan, heprealaisen uudenvuoden aattona (pari viikkoa sitten, su 2.10.) puolenyön aikaan minulle tuli Herran sana: --”Varoita Amerikkaa ja kansakuntia! Seurakuntaa tulevat kohtaamaan suuret vainot. Antikristuksen henki ja sen ote kansoista vahvistuu päivä päivältä ja kohta koittaa Saatanan hetki pettää kansakunnat. Antikristuksen henki vastustaa ankarasti Minun voiteluani, joka virtaa Minun ruumiissani, morsiamessani, uskollisissa pojissani ja tyttärissäni, jotka vielä saa-vat täyden voiton.
Todelliset uskovat erotellaan vääristä, kuten akanat erotellaan jyvistä puimatantereella. -- valtavat joukot pelastuvat vielä ratkaisunlaaksossa. Teiltä riistetään yhtäkkiä oikeudet ja vapaudet, joita nyt itsekkäästi pidätte itsestäänsel-vyyksinä. Nyt todellinen valinnanmahdollisuus on vain herätyksen tai tuomion välillä. Ohi on sellaisen armon aika, joka sallii synnissä elämisen ja kompromissit ilman seurauksia. Tuomio alkaa Herran huoneesta kuten on kirjoitettu. Sen jälkeen asetan Israelin ennalleen koko maailman nähden ja tuomitsen kansat pyhässä vihassani kuten profeettani ovat selvästi ennustaneet Raama-tussa. Henkinen ja uskonnollinen epäjumalanpalvonta vyöryy moninkertaiseksi ja pettää monet, kun tuomioni päivä lähenee. Elätte profeetallista keskiyön hetkeä. Juoskaa Jumalan luo, ja tehkää parannus pahuudestanne armoistuimeni luona, kun vielä on aikaa. Kun ovet suljetaan ja vaivanaika alkaa, mitä aiotte silloin tehdä? Oi kansani, pyytäkää minulta kaksinker- taista öljyannosta lamppuihinne. Tulen hyvin pian hakemaan voittoisan morsiameni tästä pahasta maailmasta, ja noudan teidät kotiin olemaan luonani ikuisesti, aivan kuten olen luvannut! Pysykää erottautuneina minulle. Pysykää uskollisina loppuun asti, ja saatte kunnian kruunun, joka ei himmene.” –
”Nykyisen taloudellisen järjestelmän juuret ovat babylonialaiset ja järjestelmä kaatuu pian, koska se ei kestä hallitsematonta massiivista maailmanlaajuista velkataakkaa. Siten valmistuu tie niin kutsutulle ”Uudelle maa-ilmanjärjestykselle”. Tämä hengellinen, poliittinen ja taloudellinen järjestelmä ei nimestään huolimatta ole uusi – se vie ihmis-kunnan antikristuksen orjuuteen, ja jokaisen on palvottava antikristusta säilyttääkseen henkensä. –
”Oi kansani, kuulkaa varoituksiani! Aika on tullut!”
”Olkoon aarteenne ikuisissa asioissa. Silloin sydämenne on turvassa ja voitte paeta tulevaa vihaa. Älkää rakastako nykyistä maailmaa ja sen asioita. Kiinnittäkää mielenne taivaallisiin, jotka kestävät ikuisesti. Niitä ei voi kukaan teiltä viedä.”
”Avoin sota Israelia vastaan puhkeaa pian, ja valtava määrä ihmisiä kuolee ympäröivissä arabivaltioissa. Damasko tuhoutuu täysin, eikä sitä koskaan enää rakenneta, kuten olen ilmoittanut Jesajan kirjan 17. luvussa.”
” Tein liiton toisessa maailmansodassa taistelleiden kanssa, ja lupasin antaa Euroopan ja Amerikan kansoille 70 vuoden rauhan ja menestyksen ajan NATON suojassa, koska nämä kansat pysäyttivät Natsi-Saksan ja edesauttoivat Israelin valtion syntymää.
70 vuoden aika on ohi. ”Tämä paha sukupolvi on unohtanut Minut. Palvotte demoneja ja paholaisia ettekä Minua. Olette kääntäneet uhmaten selkänne Minulle. Rauhan siunaus väistyy pian! Psalmi 83 ja Obadjan kirja toteutuvat kirjaimellisesti. Samoin sen jälkeen Hesekielin luvut 38 ja 39. Minä nöyryytän myös Iranin, Venäjän ja niiden liittolaiset, kun ne jälleen yrittävät tuhota Minun kansani.”
”Tuhoan varmasti sotaisat islamistihallitukset, jotka terrorisoivat Lähi-itää ja monia kansoja. Israel on houkutuslintuni, jolla vedän kansat ansaan. Nousen ja taistelen kuten soturi puolustaakseni liittoani, jonka tein Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin kanssa. Kuten te olette tehneet Israelille, niin Minä varmasti teen teille”.
Te Israelin ikuiset viholliset – kuulkaa Herran sana! Teidät lyödään! Te kaadutte ja tuhoudutte koko maailman silmien edessä ettekä enää koskaan nouse! Silloin kaikki tietävät että minä olen Korkein Jumala, Minä Olen Pyhä Jumala – Israelin Pyhä, kuten sanassani on selvästi kirjoitettu. Jo alusta alkaen olen ilmoittanut, mitä lopussa tapahtuu. Kaikki käy toteen juuri niin kuin on kirjoitettu!”--
”Kokoan kansakunnat Jisreelin laaksoon, jota myös Harmageddoniksi kutsutaan, ja tuomitsen teidät siellä”.
Tuhoan suuni miekalla kaikki, jotka vihaavat Minua, Minun kansaani tai Minun maatani, kun palaan perustamaan kuningaskuntani maan päälle. Se ei ole satua tai uskonnollinen myytti. Kaikki tapahtuu kirjaimellisesti teidän silmienne nähden. Mikään ei voi estää näitä tapahtumasta hyvin pian!”
”OI MAA, MAA, MAA – KUULE HERRAN SANA!”Jeshua Messias Maurice Sklar Maurice Sklar Ministries www.mauricesklar.com Kristityt rukoilevat Israelin ja Jerusalemin puolesta
Kristityt rukoilevat Suomen hallituksen puolesta, että Suomi olisi Israel ystävällinen
Kristityt rukoilevat EU:n puolesta, että EU puolustaisi Israelia.
Kristityt rukoilevat USA;n puolesta, että presidentin vaihto parantaisi tukea Israelille.
Jeesus siunaa kansaasi Israelia, Että Israel saisi elää rauhassa ja menestyä. Jeesus siunaa ettei Israel joutuisi minkään hyökkäyksen eikä terrori iskun kohteeksi. Jeesus Siunaa kaikkia Juutalaisia mitkä asuvat muissa maissa. Siinä maassa missä he asuvatkin saisivat elää rauhassa ilman vainoja. Jeesus siunaa, että kaikki Juutalaiset pääsisivät luvattuun maahan Israeliin. Amen- minäkinHöpötän
itsekseni...
- Tietenkäänmyös
totuusonvoittaja kirjoitti:
JOO kts ei sitä tiedä
eikä ymmärrä.
- Valitse-elämä-
Katsotaas ketä vastaan Jeesus tulee sotimaan. Psalmi 83: Laulu, Aasafin virsi.
Jumala, älä ole niin ääneti, älä ole vaiti, älä ole, Jumala, niin hiljaa. Sillä, katso, sinun vihollisesi pauhaavat, ja sinun vihaajasi nostavat päätänsä. Heillä on kavalat hankkeet sinun kansaasi vastaan, ja he pitävät neuvoa sinun suojattejasi vastaan. He sanovat: "Tulkaa, hävittäkäämme heidät olemasta kansa, niin ettei Israelin nimeä enää muisteta."
Sillä he neuvottelevat keskenään yksimielisesti, he tekevät liiton sinua vastaan:
Edomin teltat ja ismaelilaiset, Mooab ja hagrilaiset, Gebal, Ammon ja Amalek, Filistea ynnä Tyyron asukkaat. Myös Assur on liittynyt heihin, nämä ovat käsivartena Lootin lapsilla. Sela. Tee heille, niinkuin teit Midianille, niinkuin Siiseralle, niinkuin Jaabinille Kiison-joen rannalla. Heidät tuhottiin Eendorissa, he joutuivat lannaksi maahan.
Anna heidän ylhäisillensä käydä, niinkuin kävi Oorebille ja Seebille, ja kaikille heidän ruhtinaillensa niinkuin Seballe ja Salmunnalle, koska he sanovat: "Anastakaamme itsellemme Jumalan asunnot."
Jumalani, tee heidät lentäviksi lehdiksi, kuiviksi korsiksi tuulen viedä. Niinkuin kulovalkea metsää polttaa, niinkuin liekit kärventävät vuoria, niin aja sinä heitä rajuilmallasi ja kauhistuta heitä tuulispäälläsi. Täytä heidän kasvonsa häpeällä, että he etsisivät sinun nimeäsi, Herra. Joutukoot häpeään ja kauhistukoot ikuisesti, tulkoot häpeään ja hukkukoot. Ja tulkoot tuntemaan, että sinun ainoan nimi on Herra, että sinä olet Korkein kaikessa maassa. - Mahtavaa-
Lk 24 "Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?" Niin he antoivat hänelle palasen paistettua kalaa.
Ja hän otti ja söi heidän nähtensä. Ja hän sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, kun minä puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne, että kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa."
Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset. Ja hän sanoi heille: "Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista, ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista. Te olette tämän todistajat. Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
Sitten hän vei heidät pois, lähes Betaniaan asti, ja nosti kätensä ja siunasi heidät. Ja tapahtui, että hän siunatessaan heitä erkani heistä, ja hänet otettiin ylös taivaaseen. Ja he kumarsivat häntä ja palasivat Jerusalemiin suuresti iloiten. Ja he olivat alati pyhäkössä ja ylistivät Jumalaa - väärä.uskontokin
Israel on maailman pahimpia terroristivaltioita. Koko maa syntyi niin että sionistiterroristit ajoivat alkoperäiset asukkaat pois parhailta alueilta.
- Hyvä-Hän-On-
Itsehän palet lähtivät Israelista, ei Israelin valtio heitä ajanut pois, Vaan Nasser sanoi lähtekää pois Israelista ettette jäisi yhdistyneiden arabi joukkojen jalkoihin. Ja palet lähtivät. Heidän asenteensa oli vääränlainen Israelia kohtaan. Tuossa tilanteessa heidän olisi pitänyt sanoa Nasserille, me emme lähde minnekään Israelista, vaan me asetumme Arapidivisjoonien eteen ja näin me estämme teidän sotanne Israelia vastaan.
Israel on uskollisesti pitänyt kiinni ja Mooseksen laki on heitä suojellut, varjellut ja auttanut koko karkoituksessa oloajan.
Siunattu Israel! - israhell
kovastihan se on tylsää,
kun ei kaikki ählytä,
eikä tunne suurta mielihyvää,
kun zionin fasistit leikkaa ruohoa,
listii gettoon tuhat naista ja lasta... - älä-ylpeile-vaan-pelkää
israhell kirjoitti:
kovastihan se on tylsää,
kun ei kaikki ählytä,
eikä tunne suurta mielihyvää,
kun zionin fasistit leikkaa ruohoa,
listii gettoon tuhat naista ja lasta...Israelin Pyhä oksensi pakoon lähteneet palet ulos Israelista.
3Moos. 20:22
Noudattakaa siis kaikkia minun käskyjäni ja kaikkia minun säädöksiäni ja pitäkää ne, ettei teitä oksentaisi ulos se maa, johon minä vien teidät asumaan. > Siirry
3Moos. 18:25 Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. > Siirry
3Moos. 18:28 ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. > Siirry
Biblia (1776)
Niin pitäkäät nyt kaikki minun säätyni, ja kaikki minun oikeuteni, ja tehkäät ne, ettei maa teitä oksentaisi, johon minä teidät vien asumaan.
Ruotsi (1917)
Så skolen I nu hålla alla mina stadgar och alla mina rätter och stadgar och göra efter dem, för att landet icke må utspy eder, det land dit jag vill föra eder, så att I fån bo där.
Englanti (KJV 1789)
Ye shall therefore keep all my statutes, and all my judgments, and do them: that the land, whither I bring you to dwell therein, spue you not out. - aloitusta
älä-ylpeile-vaan-pelkää kirjoitti:
Israelin Pyhä oksensi pakoon lähteneet palet ulos Israelista.
3Moos. 20:22
Noudattakaa siis kaikkia minun käskyjäni ja kaikkia minun säädöksiäni ja pitäkää ne, ettei teitä oksentaisi ulos se maa, johon minä vien teidät asumaan. > Siirry
3Moos. 18:25 Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. > Siirry
3Moos. 18:28 ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. > Siirry
Biblia (1776)
Niin pitäkäät nyt kaikki minun säätyni, ja kaikki minun oikeuteni, ja tehkäät ne, ettei maa teitä oksentaisi, johon minä teidät vien asumaan.
Ruotsi (1917)
Så skolen I nu hålla alla mina stadgar och alla mina rätter och stadgar och göra efter dem, för att landet icke må utspy eder, det land dit jag vill föra eder, så att I fån bo där.
Englanti (KJV 1789)
Ye shall therefore keep all my statutes, and all my judgments, and do them: that the land, whither I bring you to dwell therein, spue you not out.lukekaapas
- Pulassa-ollaan
Apt 7:30 "Ja kun neljäkymmentä vuotta oli kulunut, ilmestyi hänelle Siinain vuoren erämaassa enkeli palavan orjantappurapensaan liekissä. Kun Mooses sen näki, ihmetteli hän tätä näkyä; ja kun hän meni tarkemmin katsomaan, kuului Herran ääni, joka sanoi:
'Minä olen sinun isiesi Jumala, Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumala.' Niin Mooses alkoi vapista eikä tohtinut katsoa sinne.
Mutta Herra sanoi hänelle: 'Riisu kengät jalastasi; sillä paikka, jossa seisot, on pyhä maa.
Minä olen nähnyt kansani kurjuuden Egyptissä ja kuullut heidän huokauksensa, ja minä olen astunut alas vapauttamaan heidät. Ja nyt, tule tänne, minä lähetän sinut Egyptiin.'
Tämän Mooseksen, jonka he kielsivät sanoen: 'Kuka sinut on asettanut päämieheksi ja tuomariksi?', hänet Jumala lähetti päämieheksi ja lunastajaksi sen enkelin kautta, joka hänelle orjantappurapensaassa oli ilmestynyt. Hän johdatti heidät sieltä pois, tehden ihmeitä ja tunnustekoja Egyptin maassa ja Punaisessa meressä ja erämaassa neljänäkymmenenä vuotena.
Tämä on se Mooses, joka sanoi israelilaisille: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Jumala on teille herättävä teidän veljienne joukosta.' Hän on se, joka seurakunnassa, erämaassa, oli enkelin kanssa, joka puhui hänelle Siinain vuorella, ja oli myös isiemme kanssa; ja hän sai eläviä sanoja meille annettaviksi.
Mutta häntä meidän isämme eivät tahtoneet totella, vaan työnsivät hänet pois ja kääntyivät sydämessänsä jälleen Egyptiin,"
Samoin suomalaisetkin ovat hyljänneet Jumalan sanan. Rm 1:26-32 "Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
"Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät. - muslimit
He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
- sanonminä
justiinsa niin.
- fsdff
amen.
- gdfguu
amen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575775
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263584- 792502
- 372059
- 331852
- 421809
- 1041740
- 211626
- 271482
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371398