Mua siis huolestuttaa erään tallin hevosten/ponien olot.Tallilla tarjotaan hevosille homeista heinää joka on välillä voinut olla sään armoilla ulkona viikkoja(osa on saanut oireita) ,hevosia lyödään naamaan ,tarhat mutaisia ,parilla hevosella mielenterveys ongelmia,pieniä karsinoita,jotka ei todellakaan vastaa vaatimuksia,tallin alue on muutenkin romujen vuoraama ja osalla poneista on vääränlaiset satulavyöt .Mielipide tallin oloista?!
Huolestuttaa tallin hevosten olot
3
207
Vastaukset
- njhi
Et sinä mitään mielipiteitä täällä tarvitse kysellä, vaan otat yhteyttä eläinsuojelutarkastajaan! Tuollaista ei saa sallia tai olet itsekin syypää tilanteen jatkumiselle.
- Eläinhuolehtija
Mun kaveril omi melkeen samois olosuhteis hevoset ni otettii äitin kaa eläinsuojeluu yhteyt ja vaihtoehdot oli tehdä parempi talli ja siivota piha ja tehdä heinälle varasto tainä paikka jossa sitö säilytetään tai sit et hevoset viedää pois niil oli 48 tunii aikaa parantaa olosuhteit ja ne ei parantamu ni niitte hevoset vietii pois ja ne sai paremmat kodit joten kannattaa otaa yhteys eläinsuojeluliittoo
- Rumiliuskaakkimus
Tollaset tallit pitäis polttaa maantasalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313099EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402951- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753