Moroo.
Huomasin taannoin Pahkalantietä ajaessani, että sieltä yks koiraperhe muuttanut kuuleman mukaan pois?? Onko näin. Eikös isännällä ollut porojaki ja mitä toimintaa.
Ainakin joku sanoi että olis tullut kähäkkää paikallisten kanssa???
Mihin muutti perhe Yli-Iistä Pahkalantieltä
4
227
Vastaukset
- TuskaParahusErsu
OHO!
Olivakko tehenee osoitteenmuutoksen vai ihan ominelupine muuttaneet?
Ihanko itekö ajelit Pahkalantietä, selevinpäin, autolla vai porolla??
Paikallisten kans kähinää....
On se kumma..
Mutta ohan se Oulun kaupungin kaupunginosa siinä misä
MeriToppilakin, jos kans koiraihimiset muuttelee mihin tahtoo...
Ei vaan ihan aikuisten oikeesti jaksa kiinnostaa, mihin jokku Pahkalantien koiranomistaja-asukkaat oon muuttaneet!
Hankippa kuule ajelu-antti oma elämä, niin eiköhän se helepota hieman tuskaasi!- VironPottuSussu
Heeeii, älä nytten!
Toinen on ihan oikeesti huolissaan koiraperheestä!
Mitä koiria olivat? Villakoiria, vainukoiria vai joitain muita?
Mä tiedän ainakin yhden koiraperheen Alarannalta.
Ne joutui muuttamaan poies kun nylkyttivät
kuulemma jokasen vastaantulijan jalakaan.
Eipä kyllä ihme, Alarannalla erotiikka kukoistaa nykyään! - Entinenkoiranomistaja
Älä sinä leiki lemikkieläinasiantuntijaa!
Minulla oli kerran koira, mutta se kuoli.
Koira nimittäin.
Oli sekin kuollut vähän aikaa.
- KoiraPoroPerhe
Anteeksi huomaamattomuutemme, kun emme ole toimittaneet Teille hyvä keskustelun avaaja muuttoilmoitustamme.
Voisitko laittaa tähän nimesi ja muut yhteystietosi, niin maistraatin ja postin ohessa osaamme jatkossakin toimittaa Teille muuttoilmoituksemme.
Toki nykyisenkin ilmoituksemme toimitamme heti yhteystietosi ilmoittamisen jälkeen.
Kiitos oikein paljon jo näin etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708