Kreationistien teot ihmiskunnalle?

mahasjännätunne

Nyt ei oteta mukaan ihmisiä jotka on eläny raamatussa vaan on elävien (tai jo kuollut) kirjoissa oleva syntynyt maanpäälle. Mitkä ovat suuria saavutuksia joita kreationistit ovat tuoneet ihmiskunnan hyvinvoinnin ja kehityksen eteen?

14

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maapallomyytävänähalvall

      Historia opettaa laajan näkemyksen mukaan sitä tosiasiaa että länsimainen kulttuuri ihmisarvot ja talous mukaanlukien on kristillisestä perustastaan johtuen ollut jo satoja vuosia roimasti edellä muuta maailmaa jossa orjuus yhä rehoittaa ja naisia pidetään lähes koirien veroisina meistä katsoen. Oikeastaan koiriakin alempina sillä ei siellä koiria vaadita kulkemaan umpinainen säkki päällä.

      Satuin kerran Isrelissa uimarannalle jossa oli joukko musliminaisia ottamassa aurinkoa miestensä kanssa. Miehillä oli uikkarit kuten kenellä tahansa, mutta naisilla mustat kaavut joista sentään kasvot näkyivät. Kun sitten oli aurinkoa otettu ja miehet menivät uimaan niin naiset jäivät kärvistelemään rantatuoleihinsa.
      Voisi kuvitella että mitä hunnun sisällä tuolloin liikkui, vaan mitä vielä, nuo naiset on niin totaalisesti aivopesty että heistä se oli vain hyvä asia.

      -----Siis jotenkin tämä kokemus auttoi minua ymmärtämään sen että miksi evolutionistit vastoin kaikkea järkevyyttä inttävät että se on ihan luonnollista että miehet tökkivät toisiaan persauksiin. Kun on aivopesty niin on. Minkäs teet kun mikään järkipuhe tai tieteeseen vetoaminen ei auta.
      Evokeille tyhjyydessäkin on aikka kuinka hitsisti energeaa, heehhe. Vitsi mitä peeloja, hehe.

      Nyt tulee huomata että tämä ei ole islaminvastainen kirjoitus kristikunnan puolustukseksi sillä täällä vääristyneessä kristikunnan maailmassa me olemme sotineet ja tappaneet Hitlerin ja Stalinin johdolla sellaiset määrät uskonveljiämme ja muita ihmisiä viimeisen sadan vuoden aikana että muslimeilla menee vielä kauan ennen kuin he saavuttavat samat teurastusmäärät. Niin että pimeys on vallannut koko maapallon ja koko ihmiskkunnan, vai mitä?

    • IlkimyksenTeologitäti

      Inkvisitio lienee kehittänyt kidutustekniikkaa.

      Ja seuraavaksi Mark5 luettelee joukon entisiä tieteentekijöitä, mutta unohtaa, ettei uskonto ei ole vaikuttanut millään lailla heidän saavutuksiinsa.

      • "Ja seuraavaksi Mark5 luettelee joukon entisiä tieteentekijöitä, mutta unohtaa, ettei uskonto ei ole vaikuttanut millään lailla heidän saavutuksiinsa."

        Kreationismi on vain uskoa siihen, mitä Jumala on tehnyt luodessaan maailman ja kaikki, mitä siinä on. Ilman Jumalan luomistyötä, ei olisi olemassa maailmankaikkeutta, ei luonnonlakeja, ei ihmisiä, ei eläimiä, ei kasveja, ei elotonta eikä elollista ainetta, eikä mitään keksintöjä, ei tiedettä, ei evoluutioteoriaa.

        Kaikki asiat, joita sanotaan ihmisen ansioiksi, ovat todellisuudessa Jumalan ansioita. Tästä on kysymys, eikä siitä kummat ovat saaneet jotain aikasiksi: evolutionistit vai kreationistit.


      • Mark5 kirjoitti:

        "Ja seuraavaksi Mark5 luettelee joukon entisiä tieteentekijöitä, mutta unohtaa, ettei uskonto ei ole vaikuttanut millään lailla heidän saavutuksiinsa."

        Kreationismi on vain uskoa siihen, mitä Jumala on tehnyt luodessaan maailman ja kaikki, mitä siinä on. Ilman Jumalan luomistyötä, ei olisi olemassa maailmankaikkeutta, ei luonnonlakeja, ei ihmisiä, ei eläimiä, ei kasveja, ei elotonta eikä elollista ainetta, eikä mitään keksintöjä, ei tiedettä, ei evoluutioteoriaa.

        Kaikki asiat, joita sanotaan ihmisen ansioiksi, ovat todellisuudessa Jumalan ansioita. Tästä on kysymys, eikä siitä kummat ovat saaneet jotain aikasiksi: evolutionistit vai kreationistit.

        >>Kreationismi on vain uskoa siihen, mitä Jumala on tehnyt luodessaan maailman ja kaikki, mitä siinä on. <<

        Myönnät siis, että kreationismi ei ole mitään muuta kuin uskonnollista hömppää.


      • IlkimyksenTeologitäti
        Mark5 kirjoitti:

        "Ja seuraavaksi Mark5 luettelee joukon entisiä tieteentekijöitä, mutta unohtaa, ettei uskonto ei ole vaikuttanut millään lailla heidän saavutuksiinsa."

        Kreationismi on vain uskoa siihen, mitä Jumala on tehnyt luodessaan maailman ja kaikki, mitä siinä on. Ilman Jumalan luomistyötä, ei olisi olemassa maailmankaikkeutta, ei luonnonlakeja, ei ihmisiä, ei eläimiä, ei kasveja, ei elotonta eikä elollista ainetta, eikä mitään keksintöjä, ei tiedettä, ei evoluutioteoriaa.

        Kaikki asiat, joita sanotaan ihmisen ansioiksi, ovat todellisuudessa Jumalan ansioita. Tästä on kysymys, eikä siitä kummat ovat saaneet jotain aikasiksi: evolutionistit vai kreationistit.

        Hyvän ja rakastavan Jumalan ansiota siis ovat mm. inkvisition ja Gestapon kidutusvälineet, niin myös tykit ja taudit ja teräs, atomipommia unohtamatta.


      • IlkimyksenTeologitäti kirjoitti:

        Hyvän ja rakastavan Jumalan ansiota siis ovat mm. inkvisition ja Gestapon kidutusvälineet, niin myös tykit ja taudit ja teräs, atomipommia unohtamatta.

        Mikä on langenneen maailman ansio?


      • kekek-kekek kirjoitti:

        >>Kreationismi on vain uskoa siihen, mitä Jumala on tehnyt luodessaan maailman ja kaikki, mitä siinä on. <<

        Myönnät siis, että kreationismi ei ole mitään muuta kuin uskonnollista hömppää.

        USKOMASI evoluutio on ihmeellinen. Se loi uskonnot ja niiden vastustajat.


    • otetaampatiede
      • ettei.totuus.unohdu

        Niin, arabialainen kulttuurihan piti mesopotamialais-egyptiläis-kreikkalais-roomalaista tiedettä pystyssä sillä aikaa kun kristityt taistelivat keskenään ja kiduttivat vääräuskoisia. Silloin vanhaan hyvään keskiaikaan siis.

        Mutta sopii kysyä, olivatko muinaiset mesopotamialaiset, egyptiläiset, kreikkalaiset ja roomalaiset kreationisteja siinä mielessä mitä sanalla nykyisin tarkoitetaan. Nykyiselle kreationismillehan on ominaista jyrkkä tieteenvastaisuus.


      • ettei.totuus.unohdu kirjoitti:

        Niin, arabialainen kulttuurihan piti mesopotamialais-egyptiläis-kreikkalais-roomalaista tiedettä pystyssä sillä aikaa kun kristityt taistelivat keskenään ja kiduttivat vääräuskoisia. Silloin vanhaan hyvään keskiaikaan siis.

        Mutta sopii kysyä, olivatko muinaiset mesopotamialaiset, egyptiläiset, kreikkalaiset ja roomalaiset kreationisteja siinä mielessä mitä sanalla nykyisin tarkoitetaan. Nykyiselle kreationismillehan on ominaista jyrkkä tieteenvastaisuus.

        OPPIA TÄSTÄ

        http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0

        MAHOTON

        https://www.google.fi/#q=mahdoton evoluutio

        IMPOSIBLE

        https://www.google.fi/#q=impossible evolution

        MISION

        https://www.youtube.com/watch?v=riR-yw0S5xs


    • TÄRKEÄÄ YMMÄRTÄÄ

      Lankeemuksessa ihminen söi tiedonpuun hedelmää. Siksi lankeemus aloitti ihmiskunnan teknologisen kehityksen.

      • jyrinVelipuoli

        Ilman tietoa olisimme kaikki yhtä tyhmiä kuin jyri.


      • jyrinVelipuoli kirjoitti:

        Ilman tietoa olisimme kaikki yhtä tyhmiä kuin jyri.

        Maailmaa ei voi ymmärtää, ellei noteeraa henkimaailmaa. Enkeleillä on monia kykyjä. Langenneet enkelit käyttävät kykyjään laittomuuksiin.

        1Moos. 6:4 Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.

        > ”Ja heidän tuomarinsa ja hallitsijansa menivät ihmisten tyttärien tykö ja ottivat heidän vaimonsa voimalla miehiltään valintansa mukaan, ja ihmisten pojat niinä päivinä otti maan karjasta, peltojen pedoista ja ilmojen siipikarjasta, ja opetti yhden lajin eläinten toisen kanssa sekoitusta, ärsyttääkseen siten Herraa; ja Jumala näki koko maan, ja se oli turmeltunut, sillä kaikki liha oli turmellut tiensä maan päällä, kaikki ihmiset ja kaikki eläimet.” – Oikeamielisen kirja 4:17

        ”Ja laittomuus lisääntyi maan päällä ja kaikki liha turmeli tiensä, ihmiset ja karja ja pedot ja linnut ja kaikki, mikä kävelee maan päällä – kaikki niistä turmeli tiensä ja määräyksensä,” – Riemuvuosien kirja 5:2

        ”Ja he alkoivat tehdä syntiä lintuja, petoja, matelijoita ja kaloja vastaan, ja alkoivat tuhoamaan toistensa lihaa ja juomaan verta.” – Eenokin kirja 7:5 <

        https://maunomattila.org/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/

        Trey Smith teki kiintoisan videon.

        "Nephilim: TRUE STORY of Satan, Fallen Angels, Giants, Aliens, Hybrids, Elongated Skulls & Nephilim"

        https://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe