Haluan antaa turpaan

Tepe

Hei. Rafloissa käydessä tulee usein riitaa. Itse en aloita riitoja kenenkään kanssa, mutta näitä kusipäitä jotka haluaa vain tapella, niin niitä ei voi aina välttää. Eli, jos haluaa tällaiselle antaa suoraan turpaan ja sitten black out, niin kannattaisiko aloittaa Krav Maga? Taekwondo taitaa olla enemmän tuollainen tyttöjen laji, eli KM taitaisi enemmän olla tappelulaji? Entä jos olen harjoitellut KM:a vaikkapa vuoden, niin joko uskaltaisn lyödä parimetristä ja 100 kiloa painvaa, kun itse olen vain hieman yli 170 cm ja painoakin alle 80kg. Asiallisia vastauksia kiitos.

14

3971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehee

      Ei kannata aloittaa mitään lajia. Poistu tilanteesta jos toisten provosointi niin häiritsee.

    • tööt

      Mitä siinä häviit jos pakenet takavasemmalle jonkun parimetrisen ja 100-kiloisen kännikalan tieltä? Tuskin niin isot sun kokoiselle edes tulee haastamaan, vai? Ite oon ainakin siinä käsityksessä että tappelua varta vasten hakevat etsisi yleensä suurin piirtein itsensä kokoisia, mutta tietysti sellaisia jotka arvioi pystyvänsä voittamaan. Ei muuten kannata tapella, varsinkaan jos oot yksin, koska ainakaan oman kokemuksen mukaan (pari tapausta) ne riidanhaastajat ei yleensä ole yksin. Jos joku tulee "out of the blue" haastamaan riitaa ja vaikuttaa olevan suht selvinpäin, niin voit olla aika varma että sen kaverit odottaa taustalla valmiina tulemaan mukaan jos tappelu syntyy. Ja jos tätä epäilee niin ilman muuta kannattaa poistua vähin äänin.

      • Amirossi

        Aloita taiji. Siinä saa koko ajan pelätä, ettei vastapuoli huitaise ohimoon harjoitellessaan hevosenhännän harjausta. Raaka ja tosimiesten pelkokerroin laji. Turpaan saa vetää hyttysiä niin paljon kuin vaan ehtii. Lyönnit korviin on lempitekniikoitani. Ai että mä nautin kun pääseen taas puikkaamaan. Tuu ihmeessä mukaan. Vai ...noh .. et kai sinä ole niitä miehiä, jotka lyövät laukulla? Ethän?


    • ad-hd

      Ymmärrän yskäs, mutta totuus on että paras tapa on olla itse niin fiksu, että pystyy kyseisiä tilanteita välttämään.
      Se mitä lisäksimissäkin tilanteessa tekee/ tapahtuu ei ole aina ihan yks selitteinen juttu.
      Esim. lyöt ja vastus pyörtyy lyöden päänsä/katkaisten kätensä/jalkansa/halvaantuu tms. ja jälkiseuraukset ovat?????
      Eli ei tappelua ja kaikki hyvin.
      Se että pärjääkö on monesta asiasta kiinni paino vaikuttaa osaltaan, mutta myös "pienikokoinen" ihminen voi olla ihan yhtä "vaarallinen"...

    • hakkaan myös

      Mullakin pinna palaa nopeesti enkä mä kuuntele paskan jauhantaa missään ja keltään. Turpaan tulee.

      Mä oon treenannut Lajia ja muitakin ja vetänyt punttia et meinaan voimaakin löytyy : ) Viime viikonloppuna viimeks vetäsin jätkältä alakoukulla ilmat pihalle kun tuli notkuun viereen. Ei siinä muuta tarvittu. Pari kertaa oon tässäkin kuussa käyttäny kättä kaverin munilla. Yleensä en lyö päähän (rikosoikeus nääs) mut kerran tuli tilanne ja vetäsin kyynärpäällä suoraan kajuuttaan. Jätkä putos ku lumi katolta.

      Mulle ei kukaan auo ilman kipua mikä taas on seuraus luonnollisesta reaktiosta.

    • KURMOOTTAJA

      Sulle sopii lajiksi kur moo tus, pääset pohjalaisten kanssa vedätteleen kunnolla. Kur moo tuksen lyhempi oppimäärä ja periaatteet yleistä kamppailulajeista palstalla.

      • VASTAUS

        Kaikille pelleille jotka "tykkää" tapella baareissa niin suosittelen esimerkiksi thai boxing tms. kilparyhmää.. Otellessa kehässä saa purkaa agressioitaan laillisesti eikä tarvi edes lähteä käräjille! Lisäksi halu baarissa laimenee kun saa muutamassa ottelussa kunnolla päihinsä. Suosittelen!


    • bigman

      joo et ikinä tuu pärjään tosi voima karjuille oon vetäny turpaan kaiken maailman hihhuli lajien harrastajia listalla löytyy karatet krav magat(leikki laji) judot kempot kung fut ja muut pelleilyt.

      • ilostunut

        te ootte hauskoja! "mä tuun ja vedän kaikkii teitä turpaan.." =)ja "vedin vittu sitä 10v jätkää turpaa snagaril viime viikonloppuna! meikä on kovin jätkä.." lol!


      • Varjo

        Voima ei meinaa mitään jos et osa mitään. Se, että on vahva ei takaa mitään paitsi sellaisessa tilanteessa jossa kumpikaan ei osaa mitään.

        Edes mattokamppailussa voima ei merkitse yhtään mitään, jos pienempi kaveri tietää mitä tekee. Vahvakin kyynärpää menee hyvin äkkiä ympäri kun vääntää koko vartalon voimalla. Siinä ei pena ja haukka auta kun rutisee jumalauta (oli pakko riimitellä, anteeksi)


    • raipe

      Rupee reenaa lätkää. On tosi väkivaltanen laji tää jääkiakko meinaan. Saat lyörä ja runtata saat lyörä mailalla, kaikki käy - poikittainen,"pesäpallolyönti",mailanpäällä kun pistät kylkikaareen niin taatusti jätkä putoo,lavalla voit sivaltaa munille jne. Voit hyökätä edestä sivusta ja takaata eikä tartte aina eres itte alottaa taatusti löytyy haastajia.Ei muuta kun tervetuloa jäkiksen pariin.

    • nahkavyö

      ... sen toisienne hakkaamisen, hakatkaa mieluummin nyrkkiinne. Näin pääkin pysyy terveempänä.

      • ABC

        Psykologi voisi auttaa Sinua kaikkein eniten. Ei varmasti mikään seura kummastakaan liitosta halua kunniaa sinun kouluttamisestasi.


      • ja lisäksi..
        ABC kirjoitti:

        Psykologi voisi auttaa Sinua kaikkein eniten. Ei varmasti mikään seura kummastakaan liitosta halua kunniaa sinun kouluttamisestasi.

        ota viikon reeni ittepuolustusta ja ilmoittaudu poliisille. kerro että haluut hakata ne. laittaa sut putkaan ja pyyrä viikko. et oo kellekään haitaksi.
        sitten toiseksi osta ovilukko, sellanen ulkopuolelle asennettu. pyyrä naapuria lukittee se aina pe iltana klo: 18.00 ja vapauttaa sut ma-aamuna klo: 09.00. viikonloppuvideoksi osta tuulenviemää ja pingupingiivin seikkailut. et oo kellekään haitaksi.
        kolmanneksi ilmoittaudu krimiin ja pyydä ne laittaa sut seurantalistalle. ilmoittautumiset aina 07.30 ja 16.30. kattovat että sulla on rystyset ja naama ehjänä. pyydä myös veritetstit. et oo kellekään haitaksi.
        nämä ensi hätään jos muita keinoja ei oma-aloitteisesti synny.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe