Olen yrittänyt halea tietoa siitä, missä kaikissa kokeissa voidaan syöpä nähdä - itseäni on tutkittu paljonkin, niin verikokeita, ultraa kun magneettiakin (ja röntgeneitä tiety), mutta mitään järkevää syytä kipuilulle ei ole löytynyt. Kummitädilläni tällainen kipuilu lopulta paljastui kasvaimeksi munuaisessa ja olenkin kauhuissani jos lääkäreiltä on vahingossa jäänyt huomaamatta joku... Lievää leukosytoosia on ja CRP ollu koholla (13-22) viimeiset 2 vuotta... Millaisia oireita teillä on ollut ja miten olette diagnoosin saaneet, onko sellaisia syöpiä, jotka pysyvät turhankin hyvin piilossa?
KIITOS!!
Miten syöpä löydetään?
7
129
Vastaukset
- ruokavalio
Yleensä syöpä löydetään ottamalla kasvaimesta koepala.
Jos epäilee syöpää, niin syövän hoidossa auttaa ketohgeeninen ruokavalio- Levoton76
Täytyykin googlettaa mikä tuo on :)
- Monisairas
Mainitsemillasi menetelmillä syöpää haetaan. Oletko ollut kokovartalon magneettikuvassa? Jos leukosyytit ja crp on koholla, niin pitää ehdottomasti selvittää mistä johtuu. Joku tulehdus voisi olla, mutta yleensä crp kohoaa enemmän. Veritauteja sekä autoimmuunisairauksia, kuten reuma lähtisin näillä tiedoilla selvittään. Hakeudu sisätautilääkärin (tai reumatologin) tai verilääkärin eli hematologin pakeille.
Syövät ovat, ikävä kyllä hyvinkin monet, sellaisia että pysyvät piilossa pitkään. Ei ole ollenkaan harvinaista, että löydettäessä on levinnyt liikaa paranemista ajatellen.
Sulla tuskin tätä tilannetta, mutta yritä tämän vuoden aikana päästä erikoislääkärille ihan vain varmuuden vuoksi.- Levoton76
Mulla on juuri tutkittu reuma - testit olivat negatiiviset.
Kokovartaloskannausta ei ole tehty, mutta keväällä skannattiin ylävartalo (vyötäröstä niskaan) outojen kipuilujen takia.
Itsekin olen ihmetelyt kun lääkärit vaan toteavat, että crp ja leukosyytit on koholla, mutta sitähän on ollut jo aikaisemminkin - olankohautus, pari reseptiä ja kotiin... Täytnee varata aika yksityiselle lääkärille ja vaatia, että selvitetään nyt kerralla kunnolla ettei tarvi sit jossain välissä todeta et on liian myöhäistä... :/
Stressiähän mulla on ja entisenä tupakoitsijana tietty se keuhkosyöpäkummitus jossain takaraivossa (äänikin kun on käheä ja hengenahdistustakin ollut pitkään (tutkittu ja röntgenkuvattu, mutta ei mitään diagnoosia).
Todella rasittavaa kun ei ole terve olo, mutta kukaan ei osaa sanoa mikä on - sen takia varmaan syöpä kummitteleekin mun ajatuksissa, koska olen useamman läheisen menettänyt juuri niin, että aluksi ei löytynyt mitään... :( - Monisairas
Jos keuhkojen magneettikuvaus/tietokonetomografiatehty, niin keuhkosyövän suhteen saat olla huoletta. Jos nimimerkistäsi voi päätellä, niin keuhkosyöpä on ikäiselläsi harvinainen.
Suosittelen yksityistä, jos sulla on mahdollisuus mennä.
- vhhvhhvhh
Kannatta kokeilla vähähiilihydraattista ruokavaliot, sillä muun muassa vehnä aiheuttaa monia sairauksia. Lääkkeitä saa lääkäriltä, mutta ei terveyttä. Tämän tiedän kokemuksesta. Kuusi vuotta on mennyt kyseisen ruokavalion kanssa hyvissä merkeissä.
Se ei maksa mitään kokeilla olla ilman viljatuotteita kuukauden pari eikä siihen kuole. Alussa olisi ehkä hyvä jättää myös pois eriliset maitotuotteet ja lisätä ne pikkuhiljaa, jos ei niistä tunnu olevan haittaa.- Monisairas
Höpöhöpö, puoskarointia ap.:n tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864