Keiturin Sote Oy on Virtain kaupungin 100 %:sesti omistama tytäryhtiö, joka tuottaa sosiaali- ja terveyspalvelut Virtain ja Ruoveden yhteistoiminta-alueella Virtain kaupungin kanssa solmitun sopimuksen perusteella !
Kohta lähes kaikki toiminta ulkoistettu, mitä johtaa uusi toimitusjohtaja?
Onko valtuusto/omistajana edelleen sitä mieltä, että yhtiön rippeillä jatketaan?-olisiko parasta kilpailuttaa koko toiminta kerralla? Kysymyksiä riittää, salailu jatkuu piiloutumalla yhtiön taakse, kohta ollaan lisää rahaa vailla! Vajaassa vuodessa kaikki
saatu sekotettua.
Ulkoistusta
11
248
Vastaukset
- tukinainen
Hyväveli verkosto hoitaa-löydetään tyhjää yhtiötä johtamaan kepulainen joka ei välttämättä ole sopiva tai pätevä. Tekevistä käsistä viis veistaan, myydään kuin huutolaisia ennen vanhaan, eniten tarjoavalle.
- Rumbb
Niinkuin koulukuljetuksetkin
- junttivalta
näin toimii Virtain byrokratia ja tulee aina toimimaan.... kiitos myös äänestäjien
- Iänestäjä
Hyvä siis me ja..
Kiitos kiitos. - Tibo
Allahu akbaar〰➰🎶🎶➰
- Ihmetellessä
Tulevan sote- ja maakuntalain mukaan kunta saisi omistaa enintään viidesosan sote-palveluita tuottavasta yhtiöstä, miten siis käy tämän yhtiön, joka perustettiin 100%:sti kaupungin omistamaksi sen vuoksi, että palvelut alueella pysyvät. Ei haluttu uskoa kyseenalaistamista ja tässä nyt olette.
- LexVirrat
Mitähän Virtain päättäjät uskois? Nehän ei usko edes itteensä.
- peitonjatke
"Yhteisellä päätöksellä" jaetaan kaikki sulle, mulle jne. Kaikki päätökset eivät kestä julkista tarkastelua ja niitä peitellään.
- Viluttaajaahdistaa
Mehiläinen hakee lääkäriä Virroille Mol sivuilla.
Ilmeisesti jo terveyskeskuspalvelut kulissien takana ulkoistettu. - yrjöä
Perusturvalautakuntaa johtaa valtuuston puh.johtaja, jonka ammattiura ay johtajana edellyttäisi kaiketi perehetyneisyyttä henkilöjohtamiseen. Kaikki käynyt päinvastoin, vajaassa vuodessa sotehommat sekotettu henkilöstön osalta, kuten kaupungin muun henkilöstönkin osalta. Pahoinvointi lisääntynyt.
- työttömyys
Paikallislehden mukaan ulkoistus jatkuu-henkilökuntaa siirtyy yhtiöiden palvelukseen, toistaiseksi. Entä supistuuko herraporras samaa tahtia-ei näköjään. Nille kyllä täyttölupa löytyy, onpahan sitten valkoisessa talossa pikku porukalla mukavaa tehdä päätöksiä ja " paiskia töitä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223031
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1922756Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1681743Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2551441- 1101243
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401076Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461017- 136905
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32904- 43804