Joululahjaksi äitipuolen rooli

periksieianneta

Mies yllätti todellakin! Sani että muutamme jouluviikolla yhteen ja minusta tulee lastensa äitipuoli, niinkuin joululahja mieheltä. Lapsetkin saavat hyvä joululahjan isältään, uuden äidin, eli äitipuolen. Sen parempaa lahjaa en pystyisi miehen lapsille antamaankaan.
Itse olen lapseton tällä hetkellä lapset ovat isoja niin on kivaa kun voi taas alkaa äidiksi ja tupaan tulee vilinää ja voi komentaa ja määrätä. Tosin lahjalapset eivät ole täällä koko viikkoa, mutta sehän vaan antaa voimaa kun saa välillä huilata.
On kiva ryhtyä äidiksi ja neuvoa ja opastaa ja nuhdella, se kuuluu äidin rutiineihin ja valtaan.
Alussa lapset vastustivat kun suunnittelimme, mutta sanoimme että mikään ei estä meitä perheytymästä joten turha kitistä, sillä aikuiset määrää ja lapset sopeutuu ja on hiljaa.
Äitipuolihan on erolapsille elämän tärkein asia joka nostaa lapset normaaleiksi ja pois ongelmista, sekä ksavattaa ja määrää säännöt ja tarkkailee. Mulla on vihko johon kirjoitan joka päivä kuulumiset ja huonot käytöstavat, ja sitten pohdille mitä teemme ja ratkaisemme asian. Olen suuri rikkaus heille, ja jo nyt tuntuu että hyvä tästä tulee, olen paras äitipuoli juuri heille.

9

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveiset.pubista

      Ajattelehan hetkinen sitä, miten totaalisen typeriä juttuja tänne suollat. Et tosiaankaan parempaan pysty?

    • Voikunhuono

      Taas sulla Läsykkä viiraa pahasti, saatanan huono trolli, etkö tosiaankaan pysty parempaan, ota ryyppy ja lääkkeesi ja kirjoita uusi trolli.

    • äitipuolijoululahja

      Vauuu onpa hyvä idea. Minkin seurustelen miehen kanssa joka ptti erota ja mun takia, ja hänellä myös lapsia, joten voisin ehdottaa että hän antaisi myös lapsilleen parhaan joululahjan. Uuden äitipuolen. Olisin valmis menemään kasvattamaan ja ojentamaan hänen lapsiaan, siitä olisi hyötyä puolin ja toisin.
      Lapset saisivat arvokkaan joululahjan, minä saisin töitä ja mies uuden upeen vaimon.
      Mulla on viisi kissaakin niin nekin saisi lisäkäsiä silittelylle. Tenavat voisi hoitaa kissoja niin minä voisin keskittyä niihin lasten ongelmiin ja kompurointiin.

      • Voikunhuono

        No, ei tuo trolli ole yhtään parempi mitä aloituksesi samaa sontaa, ei sitte tainnut lääkkeet ja ryyppy auttaa.
        Sun kantsis mennä lääkäriin vaihtaa lääkkeet vahvempiin.


      • minäkivivoisinollalahja
        Voikunhuono kirjoitti:

        No, ei tuo trolli ole yhtään parempi mitä aloituksesi samaa sontaa, ei sitte tainnut lääkkeet ja ryyppy auttaa.
        Sun kantsis mennä lääkäriin vaihtaa lääkkeet vahvempiin.

        Minusta ainakin on hyvä idea, antaa lapsilleen uusi iti jos entinen ei ole osannut ja kyennyt sitä hoitamaan. Lapsille ainakin on kivaa kun saa uusia aikuisia elämään sehän on rikkaus heille. Lapsettomat naiset voivat harjitella äitinä oloa ja olla sitten huippuja kun on omia ei tarvi niillä enää harjoitella.


    • mbzdvdf

      Miski rikoit sen lapsiperhen ja nhaukut eksää ja lapsia, ja muutat siivelle asumaan meihen rahoilla, osta ite kaljasi mene töihin.

      • ghdghfhghgfhfgdhdffhdh

        koska se oli kihaa oletko kukasielieoot


      • Hfcdcx
        ghdghfhghgfhfgdhdffhdh kirjoitti:

        koska se oli kihaa oletko kukasielieoot

        Olen lissun yksi sivupersoona 😄😄😄


    • paraslahja

      Pkko kommetoida kun eksyin tälle palstalle vahingossa. Tuo on hyvä lahja ongelmalapsille, niitä on erossa paljon tullut koska lapset joutuvat jättämään isänsä kun äiti käskee.
      Äitipuoli on kuin lahja kaikille erolapsille, rikkaus ja odotettu henkilä johon lapset luottaa ja heille pitäisi antaa mahdollisuus tutustua ja kokea oelvansa äiti ja lapset. Sen parempaa lahjaa lapset ei voi saada kuin uuden äidin. Miehet kannustamaan uutta tyttäystävä ryhtymään lapsilleen äidiksi jotta saavat kunnon kavatuksen ja normaalin elämän. Minä olen ollut monelle lapselle äitipuoli ja voin sanoa että lapset ovat menestyneet upeesti elämässään ja kaikki minun ansioitani. Knnatan ryhtymään ja antamaan uuden äidin lapsille joululahjajksi.
      No nyt on mentävä opiskelmaan yksityiskuski odottaa jo. Prinsessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe