Söin Lidlin kana frikadelleja

Syvällinenmies

Päälle kahvia ja Fin Carre Milk chocolate with hazel nuts.

Tänään kävin kahvilla kaupungilla join cappucinon. Sen jälkeen söin karkkia.

19

2655

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syvällisenfani

Sä oot söpö. Varmaan oikeestikin.

• Syvällinenmies

Olen jäävi arvioimaan.

• Monta Lidliä kaupungissasi on ja paljonko Sinulle maksetaan Lidlin mainostamisesta?

Minun asuinkaupungissani on monta Lidl-myymälää ja jostain syystä koko Lidl ei nappaa, vaikka se monessa suhteessa aika edullinen ostospaikka. Melkeimpä vain Prisma ja joissakin tuotteissa Tokmanni pääsevät samoihin hintaluokkiin edullisuudessa. Lidlissä nappaa kylläkin Fin Carre suklaalevy, joka maksaa alle 50 senttiä eli alle kilon suklaata saa alle 5 eurolla. Se on edullista suklaata, mutta ei niin hyvää kuin Fazerin suklaa. Mitä mieltä olet Lidlin tuotteista yleensä? Minulle ei makseta Lidlistä senttiäkään tämän kirjoittamisesta.

Ajatko kasvosi Belliinin partahöyläterillä, joita saa Lidlistä?

• Syvällinenmies

En aja Lidlin parta höylällä. Ajoin äsken kiinalaisella jiun ji, ling li, tai jollain vastaavalla höylällä, jonka ostin pari kuukautta sitten etnisestä kaupasta. Höylä on halpaa roskaa, mutta koska laitoin siihen israelilaisen personna Platinum terän, oli ajo hyvä.

Käyn silloin tällöin Lidlissä. Aloin käymään siellä heti 2004 kun se tuli Suomeen.

• Syvällinenmies kirjoitti:

En aja Lidlin parta höylällä. Ajoin äsken kiinalaisella jiun ji, ling li, tai jollain vastaavalla höylällä, jonka ostin pari kuukautta sitten etnisestä kaupasta. Höylä on halpaa roskaa, mutta koska laitoin siihen israelilaisen personna Platinum terän, oli ajo hyvä.

Käyn silloin tällöin Lidlissä. Aloin käymään siellä heti 2004 kun se tuli Suomeen.

Silloin vuonna 2004 minäkin siellä ensikerran kävin ja ostin salamimakkaraa sekä olutta kavereille. Silloin sitä olutta sai selvästi alle euron pullo. Kesällä juotiin pihalla olutta ja syötiin makkaraa. Täytyy tunnustaa se, että itse olen käyttänyt Giletten teriä, mutta on minulle kelvanneet vaihtettavat terät Lidlistä, kun samassa pakkauksessa on varsi ja kaksikymmentä vaihtoterää siihen. Aluksi ostin partavaahtoakin Lidlistä, mutta sitten pääasiassa aloin ajamaan kuiviltani partakoneella. Joskus kun haluan näyttää todella siistillä viimeistelen ajojäljen terillä.

Mitä muuta suosittelet Lidlistä ostettavan? Itselläni toinen kaupungin Lidleistä on suhteellisen lähellä, miksi sinne olisi helppo mennä ostoksille.

• Syvällinenmies
        TÄHTI92 kirjoitti:

Silloin vuonna 2004 minäkin siellä ensikerran kävin ja ostin salamimakkaraa sekä olutta kavereille. Silloin sitä olutta sai selvästi alle euron pullo. Kesällä juotiin pihalla olutta ja syötiin makkaraa. Täytyy tunnustaa se, että itse olen käyttänyt Giletten teriä, mutta on minulle kelvanneet vaihtettavat terät Lidlistä, kun samassa pakkauksessa on varsi ja kaksikymmentä vaihtoterää siihen. Aluksi ostin partavaahtoakin Lidlistä, mutta sitten pääasiassa aloin ajamaan kuiviltani partakoneella. Joskus kun haluan näyttää todella siistillä viimeistelen ajojäljen terillä.

Mitä muuta suosittelet Lidlistä ostettavan? Itselläni toinen kaupungin Lidleistä on suhteellisen lähellä, miksi sinne olisi helppo mennä ostoksille.

Joo ostin kerran sitä Lidlin luxus merkin ranskalaista salamimakkaraa. Siinä oli melkein sentin leveitä rasvapalloja. En ole enää ostanut sitä. Lidlissä myydään tai myytiin myös sellaisia parin sentin mittaisia salamipaloja. Joskus nuorena kun tulin salilta ja piti saada proteiinia, söin niitä puoli pakettia kerralla.

Joo ostin kerran sitä Lidlin luxus merkin ranskalaista salamimakkaraa. Siinä oli melkein sentin leveitä rasvapalloja. En ole enää ostanut sitä. Lidlissä myydään tai myytiin myös sellaisia parin sentin mittaisia salamipaloja. Joskus nuorena kun tulin salilta ja piti saada proteiinia, söin niitä puoli pakettia kerralla.

Sellaisia salamipaloja kääreessä minä kavereille purtavaksi ostin vuonna 2004. Olut oli silloin minulle melko uusi ja vasta keksitty asia. Piti nimittäin olla 18-vuotias, että sitä sai yleensä ostettua. En muistaakseni koskaan ollut juonut olutta ennen kuin täytin 18 v.

Lidlin makkarat eivät ole yleensä tuttuja, mutta joskus tuli käytyä ostamassa Gordon Bleu -broileri/kalkkuna/juusto -paketteja. Oletko sinä maistanut niitä?

• Syvällinenmies
        TÄHTI92 kirjoitti:

Sellaisia salamipaloja kääreessä minä kavereille purtavaksi ostin vuonna 2004. Olut oli silloin minulle melko uusi ja vasta keksitty asia. Piti nimittäin olla 18-vuotias, että sitä sai yleensä ostettua. En muistaakseni koskaan ollut juonut olutta ennen kuin täytin 18 v.

Lidlin makkarat eivät ole yleensä tuttuja, mutta joskus tuli käytyä ostamassa Gordon Bleu -broileri/kalkkuna/juusto -paketteja. Oletko sinä maistanut niitä?

Gordon bleuta en muista syöneeni, mutta varmasti on hyvää. Toisaalta tähän ikään (30 v.) mennessä olen syönyt niin paljon ruokaa että olen saattanut niitäkin syödä.

Fidel Castro muuten kuoli eilen.

Niin, vuonna 2004 olit siis 12 vuotta vanha ja ostit kavereille salamia ja olutta.

Gordon bleuta en muista syöneeni, mutta varmasti on hyvää. Toisaalta tähän ikään (30 v.) mennessä olen syönyt niin paljon ruokaa että olen saattanut niitäkin syödä.

Fidel Castro muuten kuoli eilen.

Niin, vuonna 2004 olit siis 12 vuotta vanha ja ostit kavereille salamia ja olutta.

No, tuo nimimerkin numero ei ole ikä vaan hatusta tempaistu numero, sillä tähti on ilmeisesti varattu nicki ja piti keksiä jonkin numero perään. Meinasin siihen ensiksi laittaa 29, mutta käänsin sen toisin päin. Se 29 ei myöskään ole ikäni vaan olen valitettavasti enemmän.

Suosittelen sitä Gordon Bleu:ta, jossa on broileri tai kanafileen välissä kalkkunaa ja sinihomejuusto sisällä. Parasta kanaruokaa mitä Lidlistä saa. Todella herkullista. Oikeastaan siellä pakkauksessa on tavaraa kahdelle ruualle. Laittaa loput pakasteeseen. Hyvää erityisesti keitetyn riisin keran.

Minä alan kohta lopettelemaan kello 23 maissa, joten en enää kovin montaa vastausta kirjoita tämän illan aikana eli varmuuden vuoksi "Hyvää yötä!" :)

• Syvällinenmies
        TÄHTI92 kirjoitti:

No, tuo nimimerkin numero ei ole ikä vaan hatusta tempaistu numero, sillä tähti on ilmeisesti varattu nicki ja piti keksiä jonkin numero perään. Meinasin siihen ensiksi laittaa 29, mutta käänsin sen toisin päin. Se 29 ei myöskään ole ikäni vaan olen valitettavasti enemmän.

Suosittelen sitä Gordon Bleu:ta, jossa on broileri tai kanafileen välissä kalkkunaa ja sinihomejuusto sisällä. Parasta kanaruokaa mitä Lidlistä saa. Todella herkullista. Oikeastaan siellä pakkauksessa on tavaraa kahdelle ruualle. Laittaa loput pakasteeseen. Hyvää erityisesti keitetyn riisin keran.

Minä alan kohta lopettelemaan kello 23 maissa, joten en enää kovin montaa vastausta kirjoita tämän illan aikana eli varmuuden vuoksi "Hyvää yötä!" :)

Nyt muistan olen muutamia kertoja syönyt Gordon bleuta. Ihan hyvää oli. Taisi olla jäässä, mikä on huono juttu, koska pitää sulattaa ja lämmittää. Vaivalloista...

Näen että olet hyvin Lidliin perehtynyt.

Hyvää yötä. :)

Nyt muistan olen muutamia kertoja syönyt Gordon bleuta. Ihan hyvää oli. Taisi olla jäässä, mikä on huono juttu, koska pitää sulattaa ja lämmittää. Vaivalloista...

Näen että olet hyvin Lidliin perehtynyt.

Hyvää yötä. :)

Samoin hyvää yötä Sinullekin! Itse sulatan se Gordon Bleun mikroaaltouunissa pikaan. Laitan täydellä teholla 6,5 minuutiksi mikroaaltouuniin ja avot - valmiksi ruoka syötäväksi. Joskus napostelen kanan palasia illalla, sillä ne maistuvat juuston keran hyvältä. Juusto sulaa sisälle ja maku on taivaallista! :)

Hyvää yötä!

• Kukkaseppelsydänsukat

Jaa.

• Syvällinenmies

Näinkö mä tänään sut? Jos näin, niin oot laihtunut ihan sikana.

• Kukkaseppelsydänsukat

Empä usko että olet nähnyt enkä kyllä ole laihtunut. : )
        Ei kai me etes tunneta mitä höpsit.

• Syvällinenmies
        Kukkaseppelsydänsukat kirjoitti:

Empä usko että olet nähnyt enkä kyllä ole laihtunut. : )
        Ei kai me etes tunneta mitä höpsit.

Ihanko varmasti ei nähty?

Ok, ei tunneta. Eipä.

• Kukkaseppelsydänsukat

No kerroppa missä näit sen laihtuneen

• kuukausiasitten

Lenkillä oli samaan aikaan.

• Syvällinenmies
        Kukkaseppelsydänsukat kirjoitti:

No kerroppa missä näit sen laihtuneen

Steissillä näin.

• Kukkaseppelsydänsukat

En ole se sun tuttu etkö sinä asunut Helsingissä en minä asu siellä. Enkä sitä paitsi ole laihtunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1496
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1258
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      832
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32