Eli ihan kakkosautoksi mutta ympärivuotiseen käyttöön. On ollut tehokkaita autoja kuten M-bemaria, 911porschea ja kaikkea mutta hieman vanhempia. Muitakin tehokkaita autoja ollut eikä sillä lopulta ole niin merkitystä onko hirveet tehot vai ei. Enemmänkin se ajofiilis houkuttaa ja tietty avoauto jodta on kyllä ennenkin tykännyt todella paljon. Muistan kun mulla oli 8v sitten bemarin Z3 M roadster niin sillä tuli ajettua kahden kesän aikana puhdasta huviajelua yli 60 tonnia. Eli keväästä pitkälle syksyyn:) sillä oli niin makee pyöriä että sitä hieman kaipailee. Eli tehot on koettu ja tiedän ettei mazda mx-5 ole mikään tykki. Testissä meni 6,9dek 0-100kmh mutta se riittää jo kibasti kun autosta haen sitä ajofiilistä ja erikoisuus tekee sitä kun eihän tuo 160 heppanen auto paina kuin 960kiloa:) kysynkin nyt onko kenelläkään uutta mx-5 käyttöautona ympärivuotisena? Pärjääkö sillä ympärivuoden? Meillä on farmari sitten kuljetuksia varten ja mun työautona niin tiloja ei haeta vaan ihan huvittelu/kauppakassiksi tulisi. Hinta tietty houkuttaa kun melkeen uuden saisi päälle 30 tonnilla tällä hetkellä nettiautosta ja sitten on pari ihan ajamatonta n.35 tonnia. Ainahan noista tonnin-pari saa pois kun ei vie vaihtoautoa niin kovin kallis ei tosiaan ole verrattuna sporttibemareihin. Tolla samalla hinnalla saa toki mersuja ja bemareita isolla koneella esim Z4 mallia 35i mutta ne on niin vanhoja eli jotain 2009-2010 ikäsiä ja ajettu 50-100tonnia. Niiden kohdalla ei tietty takuuta ole ja kallistahan se on kun pamahtaa, nimittäin kokemusta on M-koneen täydellisestä tuhoutumisesta. Mazdan sais siis päälle 30 tonnilla pitkällä takuulla ja tietty tossa ei ole vakuutus/polttoaine/verot mitkään älytön kuluerä muutenkaan. Onko se niin hauska kuin jokaisessa koeajo artikkelissa väitetään? Vai tuleeko kyllästyminen heti?
Hirvee himo ostaa uus Mazda MX-5
3
196
Vastaukset
- ostelee_kattelee_
No kuuleppa. Kun kerran on älytön himo, nii ostappa, jotta tietty pois.
- akljdökfjökdaj
On ollut ympärivuotisessa käytössä. Käsittämättömän hauska laite vetää lumella; tosin suolassa uittamisessa ei ole mitään järkeä varsinkaan kangaskaton kanssa (tulee varmasti suolalaikkuja ja ehkä jopa hometta). Muuten kyllä toimii talvella vähintään yhtä hyvin kuin muutkin autot. Lämmityslaite on itse asiassa jopa muita parempi, koska matkustamo on niin pieni/lyhyt.
Ja joo; auto ON oikeasti hauska. Minua ainakin nauratti kaikki 45000 km, minkä jälkeen eukko pakotti vaihtamaan tilavampaan. Tavaratilahan tuossa on jotain itkettävän ja naurettavan rajamailla, vähän yli 100 litraa. - Ncvelocityred
Noissa tekniikka pelaa ja erittäin hyviä ajaa. Madallusjousia tosin kannatta harkita, vakiona turhan korkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989