törsä menos hakeen tukee pankista sitähän se

kauhuhallitussss

14

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauhuhallitussss

      näin on juuuuuuu

      • Mitssitten

        vaikka meneekin?


      • törsöön
        Mitssitten kirjoitti:

        vaikka meneekin?

        tuet ottaa päähän.


    • enmäämittäänossaa

      Linkki ei aukea!

      • kauhuhallitussss

        ei sun aivoillas jollei tukee tuu niin sulle ei mitään aukee.


    • AinahanOnMaksettava

      Minä olen kyllä hakenut pankista lainaa, en tukea. Tietänetkö noiden asioiden eron?

    • kelaainahuijannu

      älä mulle paskaas puhu surkee pummin retale.

      • Eiaukeeei

        Toi linkki ei aukee.


    • joppeontörsäkulli

      ja jopa mankuu tukijaasten peräään ku joku volllotava koirra

    • sontaaaa

      törsä paska pummii niin kuin eläin todella paska sakkii törsät,

      • dsgfdsgsdfgsd

        Törsä törsää rahat,,,,,,,,,,,,,


      • Niseonpöljä

        TÖRSÄ PASKA VARASTAA MUN KAIKKI RAHAT. PASKATUKEE SAA JA KAIKENVIE MUN LOMPAKOSTA.TÖRSÄ VIE KAIKKIEN RAHAT JA HUIJAA MUA KOKO AJAN NIIN SE PASKATÖRSÄ TEKEE KOKO AJAN. ON VIENNY MUN LOMPAKOSTA KAIKKI RAHAT TÖRSÄPASKA JA LISÄÄ VIE TÖRSÄ MUILTA. MUN RAHAT KAIKKI VIETY.TÖRSÄ VIENNY KAIKKI RAHAT.


      • LompakkokoHukassa

        Mihin lienet lompakkosi unohtanut, jos sieltä joku pystyy kaikki rahat viemään? Ei ole tuota ongelmaa, muuten, kun ei ole lompakossa rahaa, eikä sen puoleen kyllä tililäkään. Kunhan et olisi ryypännyt rahojasi, ja nyt omatunto niin kolkuttaa, että pistät muiden syyksi. Poloinen olet.


    • ainaoppii

      Jos et arska sattunut tietämään, sitä mitä kutsui tueksi jota pankista haetaan on oikealta nimeltään laina.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe