Olin viime la saunassa tuttavamiehen kans,kunnes hän kännipäissään avautu et nykyään menee jo niinpäin helvettiä finanssipuolel et vaimon pitäny alkaa huoraamaan,jotta raha riittää perheen 3lapsen elättämiseen. Aloin siis miettiä et kuinka yleistä tämä on? Tod,näk jo enemmän sääntö kuin poikkeus. Myös mies tunnusti et naisen uuden ammatin myötä hänkään ei enään ole uskollinen,vaan panee aina kun on tilaisuus,ikään ja sukupuoleen katsomatta.
Kuinka monta perheen äitiä huoraa tätänykyä?
5
107
Vastaukset
- viinapaskapuheita
Pidätkö alkoholin tuottamaa löpinää luotettavana puheena?
- Normaaliaheilleteille
Onhan se siinä luokassa normaalia.
- uskossa_
Jos kirjoittaa sanan enää muodossa enään, kuuluu varmasti yhteiskuntaluokkaan, jossa tuo on aivan mahdollista.
- enään.nenään
mistä jotkut ovat saaneet käsityksen että enää -sanan päähän pitäisi lisätä n-kirjain? Kävin peruskouluni 80-luvulla eikä silloin ainakaan enää käytetty muotoa "enään".
- eijuhlittavaa
Ihan turhaa näsäviisastelua vakavalla aiheella.
Tänään lehdessä kerrottiin Stadin leipäjonoissa olevan kolmisen tuhatta autettavaa viikottain. Eli puoli prosenttia kaupungin väestöstä. Poliitikot vielä hyssyttelevät, mutta kyllähän tää maa on menossa hyvää vauhtia vessasta alas. Ihan turha on viranomaisten paapoa oppia pimeää taloutta vastaan, kun lailliset mahdollisuudet tienesteihin on käytännössä tuhottu. Nykyisten rakenteiden keinotekoinen ylläpito verottamalla maa koomaan on ihan sama, kuin kuseminen huosuihin pakkasella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158