Asiakkaiden arvostelujen perusteella kymmenestä parhaasta kannettavasta tietokoneesta seitsemän korjattuimnman listalla oli Applen Macbook Pro ja Air-malleja. Parhaimmat arvosanat saanut kannettava oli 15-tuumainen Apple Macbook Pro 512 gigatavun ssd-muistilla ja toisena oli saman laitteen 256 gigatavun versio.
Ei kestä, niin ei kestä.
Ei mene puhelimillakaan hyvin:
Toiseksi ja kolmanneksi palautetuimpia puhelimia olivat Applen iPhone 5s -puhelimen 16 gigatavun mallin mustan ja hopeanväriset tehdaskorjatut versiot. Sekä puhelimien palautus- että huoltolistojen kärjen tuntumasta löytyy useita muitakin korjattuja iPhone 5s -puhelimen versioita.
Huolletuimpien listan kärki osoittaa, ettei testivoitto takaa kestävyyttä.
(Tehdaskorjattuja ei siis ei kannata ostaa)
Applen kannettavat huoltolistan kärjessä
WerkkokauppaCom
1
105
Vastaukset
- ttdgdggggssfsdfsdsdf
Voi kertoa siitäkin että kallis vekotin viedään mieluummin huoltoon kuin halpa.
Applen tuotteet on perinteisesti olleet sellaisia, että kuluttajan on ollut niitä mahdollisimman hankala edes yrittää itse korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774