Asiakkaiden arvostelujen perusteella kymmenestä parhaasta kannettavasta tietokoneesta seitsemän korjattuimnman listalla oli Applen Macbook Pro ja Air-malleja. Parhaimmat arvosanat saanut kannettava oli 15-tuumainen Apple Macbook Pro 512 gigatavun ssd-muistilla ja toisena oli saman laitteen 256 gigatavun versio.
Ei kestä, niin ei kestä.
Ei mene puhelimillakaan hyvin:
Toiseksi ja kolmanneksi palautetuimpia puhelimia olivat Applen iPhone 5s -puhelimen 16 gigatavun mallin mustan ja hopeanväriset tehdaskorjatut versiot. Sekä puhelimien palautus- että huoltolistojen kärjen tuntumasta löytyy useita muitakin korjattuja iPhone 5s -puhelimen versioita.
Huolletuimpien listan kärki osoittaa, ettei testivoitto takaa kestävyyttä.
(Tehdaskorjattuja ei siis ei kannata ostaa)
Applen kannettavat huoltolistan kärjessä
WerkkokauppaCom
1
109
Vastaukset
- ttdgdggggssfsdfsdsdf
Voi kertoa siitäkin että kallis vekotin viedään mieluummin huoltoon kuin halpa.
Applen tuotteet on perinteisesti olleet sellaisia, että kuluttajan on ollut niitä mahdollisimman hankala edes yrittää itse korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498