ensin masennusta niin perkeleesti, kaikki tasapaino katos elämästä(lapsuuden asiat alko tulemaan yli kun aloin käsittelemään niitä vasta nyt(18v)). nyt vähän stabiilimpi olo, mutta sitten taas ei. välillä mä vasten omaa tahtoani avaudun aina asioistani yhelle tyypille vaikka minä en itse haluaisi(tämä vain yksi niistä asioista, se tässä päällimmäisenä vituttaa), en tiedä mikä vittu siinä on.
eilenkö se oli, vai toissapäivänä en muista kun ei muisti toimi niin hyvin tuolta ajalta. kiinnostuksenkohteet, se mitä teen/haluan tehdä, motivaatio koulunkäyntiin, kielenkäyttö, ruokahalu, "päihdehalu"(<- tekeekö mieli/(tarviiko?) ryypätä etc..), miten ahdistunut on, mitä minä ajattelen itsestäni ja millaiseksi itseni koen muitten silmissä.. etc.. kaikki tuo muuttuu ja muisti ei toimi niin hyvin aina. vituttaa ja nytkin mietin että mitä kaveri aattelee ja millasen kuvan annan ittestäni.
ois myös aika kiva jos sais vittu opiskeltua eikä tarttis tällasta rumbaa perkele kokoajan. sais jotain hallintaa elämään onko vittu liikaa pyydetty saatana?
muita mainnitsemisen arvoisia asioita olis että musiikkimaku muuttuu myös, jostainsyystä haluan myös mennä sohvalle ipadin kanssa(jonka ostin, vaikka "en ostanut" , en mä ipadia ois vittu halunnut välttämättä toisaalta on se ihan ok) selaamaan reddittiä takan ollessa päällä koirien kanssa. tykkään olla lämpimässä, vaikka yleensä pidän siitä että on viileä/kylmä. nyt en oikein voi juoda alkoholia(en siedä sen makua), mutta sitten taas joskus taas voin juoda kuin alkoholisti vaikka vittu denaturoitua jos haluan(en sentään noin tee, ei se kontrolloimatonta juomista oo mut tekee vaan mieli juoda, toisin kun mulla nyt).
tossa nyt pari asiaa.
mikä vittu mua vaivaa
11
975
Vastaukset
- voiprkl
niin, itsetuhoisuuttakin ilmenee riippuen miten kovaa ahdistus iskee päälle. psykologilla käyn mutta en oo hänelle näitä kertonu, osittain en uskalla(psykiatrinen orjuutus/alistus, nuff said). kiva kun apua ei uskalla pyytää koska systeemi on niin vitun paska suomessa. missä on anonyymit ammattilaiset? pelottaa vapauden riisto. kykenen elämään omaa elämää näin, tämä asia haittaa minua nyt, mutta on mennyt parempaan suuntaan ja kunhan ymmärtää tätä paremmin niin kyllä se tästä. mä mitään pakotettua paskalääkettä tartte pseudotieteilijä psykiatrilta jotka tuhoaa aivot lopullisesti ja sitten pakkohoitoon alistettavaksi ja lopullisesti tuhottavaksi. ei kiitos
- voi.olla.että
veren sokeri heittelee. diabetes kokeisiin ---->
- voiprkl
kuullostaa aika kaukaa haetulta että pikku verensokerin heittelyt aiheuttas tota. kyllä mä tiedän miltä se tuntuu kun verensokeri on alhaalla ja vähän mieliala vaihtuu
- diabeteski
rikkana rokassa kuitenki.
- voiprkl
no mä odottelisin niitä diabeteksen tunnettuja ja yleisiä oireita. syömistä en osaa liittää näihin oireisiin ollenkaan.
- Anonyymi
voiprkl kirjoitti:
kuullostaa aika kaukaa haetulta että pikku verensokerin heittelyt aiheuttas tota. kyllä mä tiedän miltä se tuntuu kun verensokeri on alhaalla ja vähän mieliala vaihtuu
Nii siis kyllähän se vaikuttaa mielialaan joo jos ei syö mut just tällasta tää mullaki on kuunnella näitä ootko syöny, juonu, käy lenkillä paskaa, tai sori, ei se oo paskaa ja kai jengi vaa yrittää auttaa mut joo, ei noi yksin auta yhtää mitään jos ongelma ei oo verensokerit... ja en tiiä itekää mikä auttais siks mäki täällä oon ettimässä vastauksia muilta mut ainaki itelläni 28 vuoden kokemuksella tiedän jo et joo, ei oo kyllä parantunu ongelmat vaikka urheilis ja tekis kaiken ns"oikein". Enemmä välillä auttaa joku ihan muu. Dissosiointi, siihen jos jollain on jotain neuvoja ni täälläkin kaivattais ja veikkaisin et siitä täs on kyse.
- Ylös.ja.ulos
Aloitapa kuule lenkkeily vaikka ei kiinnostaisi.......pane väkipakolla alkuun itses liikkumaan. Kun olo paranee mielikin paranee.....jos et halua sinne psykologin juttusille.
- voiprkl
kyllä mä lenkkeilen. ja käyn psykologilla.
- Anonyymi
Ja hahhah tässä haisee nyt vahvasti TURHA KOMMENTTI. Menepä kuule imee vaarias vaikka ei kiinnostais... pane väkipakolla hommat alkuun ja liikettä lantioihin. Kun orgasmi tulee mielikin paranee....... jos et halua ite psykologille.. mene muualle täältä, kukaan ei tarvii tollasia kommentteja ihan oikeesti ja jos tää mun kommentti ei osota yhtään mitään miten inhottavan turhana koin sun kommentin ni sit en voi sille mitään, mut älä enää kirjottele tollasia täysin ajattelemattomia kommentteja tällasiin paikkoihin missä joku kysyy jeesiä.
- kokeile.et.mitään.menetä
Joogalla ei mielen häiriöitä hoidella, mutta rentoutumistilaa aivoille ja kehollekin saa. Suosittelen tavallista rauhallista hatha-joogaa. Venyttelyä,
asanoita hengitys mukana synkronoituna.
Missä ryhmiä. Kansalaisopistojen ryhmissä vuoden vaihteen jälkeen on usein tilaa. -"Sisäänajo" vie jkv.aikaa. - Anonyymi
Kuulostaa dissosioinnilta mun korvaan.! Mulla on ihan samanlaista ja kukaan ei tunnista sitä psykkalla edes vaikka sanoin et hei, löysin netistä muitaki kenellä on samanlaista ja oon tutustunu niihi ihmisiin livenäkin ja joo, kyl se dissosiointia on. Persoonallisuuden jakaantumista. Siks mä oon joskus iha erilaine ku toisinaan ja se tuntuu välillä nii noh, välillä hassulta välillä pelottavalta välillä en huomaa sitä välillä vituttaa. Välillä oon vaikka puol vuottaki eläny kunnon mallikansalaisen elämää ja yhtäkkiä oon lepositeissä jossain enkä ees muista mitä helvettiä tapahtu. Et suosittelisin tutustuu tohon aiheeseen dissosiointi. Ettei mee ainakaa pahemmaks. 12 vuotta oon käyny psykologilla, ja oon yrittäny kaikkea, kirjaimellisesti kaikkea mitä on neuvottu ja mitä vaan voi, ja voin sanoa että ei auta mikään jos ei tiedä mikä on ongelma. Nyt 28v mulla on alkanu joku kai paraneminen tapahtuu koska huomaan ekaa kertaa et jotkut osat on jotenki kuroutunu yhteen (ehkä ollu sit vissii erillään aikasemmin, en ymmärrä näitä itekää kunnolla pakko vaa yrittää ku ei kukaa muukaa tunnu ymmärtävän) koska blabla, en jaksa kirjottaa ku en itekää tajuu tätä kunnolla mut joo. Jos luet tätä enää ni toivottavasti oot löytäny jotai keinoja helpottaa olemistas, mulla ainaki on vitun paskaa tai ei ehkä paskaa mut tuskasta, kärsimystä ja sen olon kans olemista mut no can do elettävä on silti (ja heh heh vai onko, no näköjää on t. Kolmesti elytetty zombie hätähuutoja ne on ollu kai itsariyritykset mut ihme ja hyvä ettei oo käyny pahempaa koska on kivojaki päiviä tai ainaki hetkiä joskus pidempiäki aikoja):DD mulle on siis diagnosoitu epävakaa persoonallisuus, sitäki on kyllä mut dissosiaatioo ei vaa jostai syystä tunnisteta. Yks lääkäri kerran kirjotti johonki mun oireisiin sen sanan kysymysmerkillä (dissosiointia?) Mut siitä ei sit osattu sen enempää mitään puhua ku sen hetkinen sairaanhoitajakallonkutistaja ei ymmärtäny. Koit pärjäillä!!!:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671096
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799