Vettä syvältä maan sisältä

Panteisti

8

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikanäyttää

      "Tutkijat päättelivät timantin koostumuksesta, että sen täytyy olla peräisin noin 1 000 kilometrin syvyydestä.

      "Tämä on todiste syvimmästä koskaan löydetystä vedestä. Maan vesikierto on paljon laajempaa kuin olemme ajatelleet ja ulottuu pitkälle maan vaippaan", tutkimusryhmän johtaja Steve Jacobsen Northwestern-yliopistosta.

      Jacobsenin mukaan 1 000 kilometristä löydetty vesi voi auttaa ymmärtämään, miksi Maa on ainoa toistaiseksi tiedetty planeetta, jonka mannerlaatat liikkuvat. Maan vaipan vesi edesauttaa sulamista ja heikentää kiviainesta, mikä helpottaa mannerlaattojen liikettä rasvan tavoin, Jacobsen tiivistää.

      Tutkijat toivovat löydön edesauttavan ymmärrystä siitä, kuinka valtameret ja ilmakehä ovat muodostuneet alun perin."

      Tottakai siellä vettä on. Pietarikin sen tiesi.

      5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta

      • tieteenharrastaja

        Tuossako se Pietarin tieto "vedestä ja veden kautta rakennettu" muka vahvistetaan:

        ""Tämä on todiste syvimmästä koskaan löydetystä vedestä. Maan vesikierto on paljon laajempaa kuin olemme ajatelleet ja ulottuu pitkälle maan vaippaan",

        Eipä siltä näytä. Tuossa ei vesi vedessä kierrä, vaan kivessä


    • JumalaOnTiedemies

      Tutkimus on huijausta. Ei ole olemassa mitään 90 miljoonaa vuotta vanhaa.

      • Oletko ollut 90 miljoonaa vuotta sitten näkemässä ettei silloin vielä ollut mitään? Et ole! Joten pulinat pois!


      • Jumala.On.Tiedemies
        yurki1000jc kirjoitti:

        Oletko ollut 90 miljoonaa vuotta sitten näkemässä ettei silloin vielä ollut mitään? Et ole! Joten pulinat pois!

        Lopeta se Saatanan palvontasi pakana. Raamatussa on ilmoitettu kuinka vanha maailma on. 90 miljoonaa vuotta sitten ei maailmaa ollut joten ei voi olla 90 miljoonaa vuotta vanhaa timanttia ja vettä.

        Kävit sitten vielä nikkivarkaissa. Olet tosiaan evokkihomosaatananpalvoja.


      • Jumala.On.Tiedemies kirjoitti:

        Lopeta se Saatanan palvontasi pakana. Raamatussa on ilmoitettu kuinka vanha maailma on. 90 miljoonaa vuotta sitten ei maailmaa ollut joten ei voi olla 90 miljoonaa vuotta vanhaa timanttia ja vettä.

        Kävit sitten vielä nikkivarkaissa. Olet tosiaan evokkihomosaatananpalvoja.

        "Raamatussa on ilmoitettu kuinka vanha maailma on."

        Raamattu on alkeellinen legenda, joka on kopioitu vielä alkeellisemmista uskomuksista. On säälittävää että vielä löytyy aikuisia ihmisiä jotka luulevat että vanhalla testamentilla on jotain tekemistä todellisuuden kanssa. Vanha testamentti on yhtä vähän totta kuin Kalevalla, ja luonnosta löytyvä näyttö todistaa sen.


    • Kirjakääröt

      Ps.104:5. Biblia. Sinä joka maan perustit perustuksensa päälle, ettei se pidä liikkunan ijankaikkiseti. Kirjoitetaan: iankaikkisesti.

      • n.e.l.iö

        PS.104:6. Sinä peitit sen syvyyden vesillä kuin vaatteella: vuoria ylempänä seisoivat vedet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe