Moi! Oon viidennellä luokalla oleva tyttö. Oon ratsastanut 7-8 vuotta säännöllisesti. Asun kuusankoskella ja etsin kilttiä,kaunista/komeaa,osaavaa hevosta vuokralle. Maksu:0-30€
Ja että saisin olla omatoiminen kun olen tallilla tottunut siihen osaan hevosen omistamisen perustaidot ja kun ratsastan niin saisin ratsastaa joko yksin tai niin että minun äiti tai joku muu minun läheisistäni katsoo. Ei pukittelevaa jästipäätä ei pure.
Ps. Hevosen pitäisi siaita kymenlaakson alueella:)
Kiltti vuokrahevonen kymenlaakson alueelta?
S11kku
2
554
Vastaukset 2
- Hillasunluokalta
Voit lainaa sitä mun yksisarviskepparii jos haluut (:
- Kiiasunluokalt
Saanks mäkii hilla😂😂😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851226
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut177990- 74979
- 60728
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t162683Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.186670Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su280667- 54637
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4626- 43615