Unelma kun joku seuraisi rakasteluamme

opul821

Minun unelma olisi se, että joku vieras ihminen (mies tai nainen, ei väliä) seuraisi vierestä kun rakastelisin vaimoni kanssa pitkään ja hartaasti eri asennoissa ja lopulta laukeasin tissipanossa rintojen väliin.

Tiedän kuitenkin että tämä ei onnistu, koska vaimoni ei tulisi ikinä suostumaan siihen. Jotenkin minua on aina kiihottanut suunnattomasti se kun tiedän että joku saattaa kuulla tai nähdä kun harrastamme seksiä...

14

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mikään hassu ajatus - voisn jopa tulla katselemaan ;-)

• Sattumaltanähty

Nähty on erään hotellin ikkunasta kun pysäköintialueella auton etupenkillä hässittiin. Apukuskin istuin taakse miehen painaessa päällä naisen jalkojen välissä , lopuksi nainen ulos pissille. Sama pari myöhemmi yökerhon lattial tyytyväisen oloisina. Mielessä käväisi kiittää aiemmasta esityksestä en kuitenkaan viitsinyt.

• Anonyymi

tERE TULEMAST.kUOPIOON

• spari

Meillä vaimolla on fantasia rakastella hiekalla. Kerran yhen kesäisen lavatanssillaan jälkeen ja ajeltiin paikalliselle hiekka rannalle kuutamo uinnille. Himoisen vaimon estoja ei enää estänyt toinen pari joka seurasi rannalla meidän rakastelua.

• Kaarlo52

Tiedän kuinka kiihottavaa se on. Entisen vaimon kanssa hakeuduttiin tarkoituksella usein diskoreissun jälkeen johonkin puistoon, missä oli ohikulkijoita. Vaimolla oli yleensä varsin lyhyt hame ja stayupit niin että nussiminen onnistui hyvin puuta vasten. Kyllä useampikin näki vilauksen vaimon rinnnoista kun t-paita ja rintsikat oli nostettu kaulaan.

• Kaarlo52

Voit ihan itse nauttia siitä löylykauhastasi - julkipano on paljon kiihottavampaa!!!

• takuullatulen

Menkää autolla metsätien varteen tai johonkin syrjäiselle pysäköinti alueelle ,niin takuulla on joku kohta kurkkimassa ikkunasta sisään.

• Jukka27

Näin kävi eräällä sorakuopalla iltamyöhään... Tyttöystävä meinas saada halvauksen kun naama painautui sivulasiin. Jäi kyllä paneminen vaiheeseen...

• Pyläkoliisi

yli 15 vuotta sitten pääsin erään parin yllättämään täydessä touhussa autossa ,no pienellä kylällä kun ollaan niin kaikki tuntee toisensa ja nämäkin naimisissa tahoillaan yllättävää siinä oli että mies oli "kylällä olevan pankin 50 v johtaja ja nainen kulällä toimivan parturi kampaamon 30 v "parturi tyttö",mutta niin vaan tuli runkut vedettyä koska pariskunta ei minua huomanut.

• coamore

Talvella hankalampaa seurata pariskuntia naima puuhissa .?

• Anonyymi

pITÄÄ STADISSA OLLA LÄMPÖÖ..MESESSÄ OM

• Kaarlo52

Vappuna kerran - varmaan parikin kertaa - opiskeluaikana naitiin Ullanlinnan nurmikollakin - tosin vähän sivummalla. Sai tytön teekkarilakki kyytiä... Emmekä olleet ainoita... Joku täti ääneen paheksui...

• avec123

Koeta houkutella vaimosi tuohon. Tulen mielelläni katsoman.

• Anonyymi

Mature BBW vaimoni kiihottuu aivan märäksi kun esittelen hänen muotojaan hotellihuoneen ikkunan äärellä. Olen hänen takanaan ja riisun hänet alasti, kourin isoja rintoja ja hieron toisella kädellä vatsaa ja pillua. Yleisöä on ollut kauempana olevan talon parvekkeella.
      Joskus on ollut ylimmän kerroksen huoneessa sopivasti avattava ikkuna ja vaimoni kesämekossaan on nojannut avoimesta ikkunasta hiukan ulos ikään kuin katsellen maisemia. Samalla olen kuitenkin nainut hänelle takaa päin orkut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      7507
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      52
      5628
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      66
      3150
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2653
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1618
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      202
      1482
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1129
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1097
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      250
      1091
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      956
    Aihe