Onko kukaan hakenut (asunto-)lainaa netin lomakkeiden kautta? Miten homma käytännössä sujuu? Ajattelin vaan että kyllähän asiat hoituu nopeammin jos ei tarvitsisi joka pankissa juosta erikseen, voisi vaan laittaa hakemukset menemään netin välityksellä. Mutta jos homma ei toimikaan kovin hyvin niin kannattaako tämä sittenkään. Kokemuksia kiitos!!
Lainahakemus netissä
7
2076
Vastaukset
- netissä
Alustavat hakemukset voit pankkeihin laittaa netissä, mutta lähes kaikkiin joudut sitten henkilökohtaisesti käymään ja toimittamaan niitä palkka yms. verotietoja. En itse ainakaan saanut edes alustavaa lainalupausta pankeilta netin kautta. Hypoteekkiyhdistykseltä kylläkin ja erittäin nopeasti.
- skipper
Kaikki ei vaivaudu antamaan tarjousta, osasta tulee jopa lainalupaus (soittavat perään). Eli keskustelin jatkosta niiden pankkien kanssa, jotka antoi tarjoukset.
- emppu
jonkin verran mediaseksikkäällä alalla kun työskentelee (it), niin mulle tuli ensimmäinen tarjous 15 minuutin kuluttua, kun olin netissä hakemuksen laittanut. kerroin, että on vähän kiire, en ehdi puhelimeen vastata, että kyllä homma noinkin toimii.
- Kokemusta
Moi! Olen tehnyt asuntolainahakemuksen netissä. Seuraavana päivänä pankilta soittivat.. he tekevät paperit valmiiksi käy allekirjoittamassa ne. Siinä se.
- kyselijä
Kiitos kaikille vastauksista!! Taidetaan illalla sitten laittaa vähän hakemuksia menemään. Ilmeisesti homma toimii melko hyvin myös netin kautta :)
- akseli
Pankinjohtaja pelaa rahat ja tekee itsemurhan.
- qqq
laina lomakeita löyty www.nooa.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744848- 332711
- 402504
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261933Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401832- 881661
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1611532
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200