Tänään on maksussa veronpalautukset. Olen jo tuhlannut omani. Tilasin netistä kotimaisen lämpimän alusasun äidilleni. Itseäni ilahdutan netistä tilaamallani kotimaisella matolla. Posti tuo kyläkauppaan ostokset. Helppoa kun heinänteko. Siitähän joulunodotus pyörähti käyntiin. 🎄 Lesken
Veronpalaukset on tilillä
55
179
Vastaukset
Saan 120€ veronpalautusta. Eipä ole tullut mietittyä mihin tuhlaisin.
Tämä on ensimmäinen kerta vuosiin että en ole joutunut maksamaan mätkyjä. Parempi näin.- Sekäettäplus
Se on joko tai.
Veronpalautus.
Tai
Veronkalautus.
- Psykoterapeutitar
Ajattelin laittaa kasvamaan korkoa kulutusluottopankkiin entisten lisäksi. Hyvä tulonlisä👍🏻
- 70plus
Minulla meni vuoden ruokarahat lisäveroihin, kun piti samoista tuloista maksaa vero kahteen kertaan.
Säästäminen ei kannata.- Saikkaa.ja.vanikkaa
Ei kannatakaan.
Minä maksoin jälkiveroa 14 000 euroa.
Passaa sitä palautuksien saajien onnitella itseään hyvin täytetystä varoilmoituksesta. - ItsePäätätMiten
Pyydä perimään tuloistasi prosenttia tai kahta enemmän veroa, niin ei tarvitse puhua mätkyistä.
- PienempiäVerojaKooo
Höpö-höpö jokainen voi itse vaikuttaa pidätysten ja siten myös palautusten määrään. Kiinteistö- ja omaisuusverot on eri juttu.
Entä se koira?
Saako se mitään?
H.- Luu-vetävän-suuhun
Koira on saanut jo. Sääliviä katseita ja ulkoilutuksia.
Mutta oliko se niin, että koira ei ollut se vetävä osapuoli? - 1lesken
hunksz
🐶 Koiralle ostan heijastinliivin, entisen keltaisen lisäksi. Lesken - 1lesken
Luu-vetävän-suuhun kirjoitti:
Koira on saanut jo. Sääliviä katseita ja ulkoilutuksia.
Mutta oliko se niin, että koira ei ollut se vetävä osapuoli?Luu-vetävän-suuhun:lle
Kyllä koira on meistä kahdesta ainakin vetävämmän näköinen. Tänään kaksi kylän mummoa raitilla sanoivat minulle, "Että on siulla sitten komea kavaljeeri" Mummot ovat koiran nähneet pennusta lähtien. Olen ylpeä kun koiraa kehutaan. Säälivistä katseista! Kuka niitä saa? Lesken
- Heikunkeikku
Joo, heinänteko on helppoa, mutta se edellyttää, että niitä heiniä on framilla.
Mulla ei ole nyt heiniä, koska jouduin työntämään ne verottajalle. Helmikuussa pitää työntää vielä yks tukku heiniä.
Olisihan se ollut pretevää, jos tilille olis tupsahtanut tuohta. Mut kun ei, niin ei sitte.
Vähän on heinänsilppua kukkaron pohjalla, että saan joululahjoja ostella. Äiteemuorille naamarasvaa, ryppyjä silottavaa. Kynsilakasta hän myös ilahtuu. Vihreitä kuulia, nuo karkit ovat semmosia joita aina hänelle ostan jouluisin. Ihme, että tykkää niistä niin kovaa. Itse en piittaa.- Akat-ei-opi-ku-tyhmyyt
Akat ne jaksaa uskoa tyhjänpaskan rasvoihin joilla ei oikene muu kuin kukkaron euro puoli tyhjäksi.
Eikö olisi viisaanpaa ostaa höylä tai hiomakone ryppyjä tasoittamaan ja lopuksi silaus kiillotuslaikalla. Miehisesti. - Heikunkeikku
Akat-ei-opi-ku-tyhmyyt kirjoitti:
Akat ne jaksaa uskoa tyhjänpaskan rasvoihin joilla ei oikene muu kuin kukkaron euro puoli tyhjäksi.
Eikö olisi viisaanpaa ostaa höylä tai hiomakone ryppyjä tasoittamaan ja lopuksi silaus kiillotuslaikalla. Miehisesti.Äiteemuori on 96-vuotias. Uskomatonta, mutta toden totta totta, totta ainaskin puolet, että aina on äitee rasvoilla leikkinyt. Läpsytellyt poskiin tyytyväisenä. Siis se todentotta asia oli se, että on yllättävää, miten siliäposkinen äiti minulla on.
Hyvä on, ehkä syy kuitenkin on siliäposkigeenissä, joka hänen poskillaan on uurastanut, mutta ehkä himeman lisäjuttua on tuonut nuo Lorealin ja Lumenen litkut.
Joka tapauksessa, jos noin vanha ihminen tulee iloiseksi naamarasvasta ja kynsilakasta, niin tottahan toki hänelle niitä ostan. Kuten myös "vähän parempaa" syvähoitoa hiuksiinsa. Niin ja niitä vihreitä kuulia. - naisellisuutta
Eikö olisi viisaanpaa ostaa höylä tai hiomakone ryppyjä tasoittamaan ja lopuksi silaus kiillotuslaikalla. Miehisesti.Ihanaa terapiaa on nuuhkia rasvapurkin tuoksua. Katsella vastalakattuja kynsiä. Makustella vihreitä kuulia. Nainen on nainen aina vaan hmmm.
- Heikunkeikku
naisellisuutta kirjoitti:
Ihanaa terapiaa on nuuhkia rasvapurkin tuoksua. Katsella vastalakattuja kynsiä. Makustella vihreitä kuulia. Nainen on nainen aina vaan hmmm.
Justiinsa noin. Äitini tapaakin avata rasvapurnukan, ensin nuuhkia ja sitten lykkäämällä sormen rasvaan ja rasvaa kasvoilleen.
Kynsilakkapulloja äitillä on moneen lähtöön. Oikeastaan ei enempää tarvitsisi, mutta hän tykkää valita värin presiis vaatteisiin sopiviksi, joten eri sävyiset lakat helpottaa valintaa.
Äitillä käy paljon vieraita, jotka mielellään ilahduttavat häntä ottamalla vanhan lakan pois ja maalaamalla uutta lakkaa kynsiin. On samalla vähä niiku tekemistäkin mukamas. Henkilökunta kyllä myös mielellään äidin kynsiä lakkaa. Kuten myös kihartaa hiuksia. Ostin pari kuukautta sitten hänelle kihartimen, kun yks hoitajista siitä vihjaili, että olisi aamuisin helpompi laittaa hiuksia kuntoon. - 1lesken
Heikunkeikku kirjoitti:
Justiinsa noin. Äitini tapaakin avata rasvapurnukan, ensin nuuhkia ja sitten lykkäämällä sormen rasvaan ja rasvaa kasvoilleen.
Kynsilakkapulloja äitillä on moneen lähtöön. Oikeastaan ei enempää tarvitsisi, mutta hän tykkää valita värin presiis vaatteisiin sopiviksi, joten eri sävyiset lakat helpottaa valintaa.
Äitillä käy paljon vieraita, jotka mielellään ilahduttavat häntä ottamalla vanhan lakan pois ja maalaamalla uutta lakkaa kynsiin. On samalla vähä niiku tekemistäkin mukamas. Henkilökunta kyllä myös mielellään äidin kynsiä lakkaa. Kuten myös kihartaa hiuksia. Ostin pari kuukautta sitten hänelle kihartimen, kun yks hoitajista siitä vihjaili, että olisi aamuisin helpompi laittaa hiuksia kuntoon.Heikunkeikku
Kiinnitin huomioni tuohon, että henkilökunta lakkaa kynnet ja kihartaa hiukset. Millä ihmeen ajalla he ehtivät. On palkattu ilmeisesti tarpeeksi väkeä hoitamaan. Lesken - Heikunkeikku
1lesken kirjoitti:
Heikunkeikku
Kiinnitin huomioni tuohon, että henkilökunta lakkaa kynnet ja kihartaa hiukset. Millä ihmeen ajalla he ehtivät. On palkattu ilmeisesti tarpeeksi väkeä hoitamaan. LeskenÄitini haetaan saunaan keskiviikkoisin. Saunareissun jälkeen tuodaan huoneeseen ja hänelle laitetaan papiljotit päähän. Myöhemmin päivemmällä tullaan ottamaan rullat pois päästä. Arvelen, että silloin kynnet lakataan, ellei joku muu ole ehtinyt jo lakkaamaan (minä tai joku muu vieras). Useinmiten minä en lakkaa.
Kihartimen käyttö ei vie paljoa aikaa. Aamulla äiti autetaan sängystä pyörätuoliin. Autetaan pukemisessa, veskissä jne. ja tuodaan aamupalaa huoneeseen. Äiti ei tahdo mennä ruokalaan aamuisin.
Välillä henkilökunnalla on kiireitä. Ei kynsiä aleta lakkaamaan, kun vanhuksia viedään ruokailuun tai on muita hommia. - 1lesken
Heikunkeikku kirjoitti:
Äitini haetaan saunaan keskiviikkoisin. Saunareissun jälkeen tuodaan huoneeseen ja hänelle laitetaan papiljotit päähän. Myöhemmin päivemmällä tullaan ottamaan rullat pois päästä. Arvelen, että silloin kynnet lakataan, ellei joku muu ole ehtinyt jo lakkaamaan (minä tai joku muu vieras). Useinmiten minä en lakkaa.
Kihartimen käyttö ei vie paljoa aikaa. Aamulla äiti autetaan sängystä pyörätuoliin. Autetaan pukemisessa, veskissä jne. ja tuodaan aamupalaa huoneeseen. Äiti ei tahdo mennä ruokalaan aamuisin.
Välillä henkilökunnalla on kiireitä. Ei kynsiä aleta lakkaamaan, kun vanhuksia viedään ruokailuun tai on muita hommia.Heikunkeikku
Kerron tämän tosiasian vähän niinkuin asian vierestä. Yhdessä palvelukodissa asukkaat vietiin saunaan perjantaisin. Mutta saunaa ei koskaan lämmitetty. Palvelukoti säästi. Olivathan asuläkkaat tavallaan saunatiloissa, suihkuhuoneessa. Tästä saunaan viemisestä vielä veloitettiin erikseen. 🚿 Lesken - Heikunkeikku
1lesken kirjoitti:
Heikunkeikku
Kerron tämän tosiasian vähän niinkuin asian vierestä. Yhdessä palvelukodissa asukkaat vietiin saunaan perjantaisin. Mutta saunaa ei koskaan lämmitetty. Palvelukoti säästi. Olivathan asuläkkaat tavallaan saunatiloissa, suihkuhuoneessa. Tästä saunaan viemisestä vielä veloitettiin erikseen. 🚿 LeskenÄitini palvelutalossa jokin aika sitten tehtiin myös jotain remonttia saunassa. Silloin pesu suoritettiin asukkaitten omissa vessoissa, joissa on ihan hyvä suihkutila.
JOS minun äitini kohdalla tulisi tilanne, että vietäisiin "muka saunaan" ja velotettaisiin hinta saunassa olosta, niin tämä muori kyllä alkaisi kyselemään, että mitä häh-häh.
Hoidan äitini raha-asiat ja en missään nimessä alkaisi maksamaan saunamaksua, jos saunaan ei ihminen pääsisi.
Tänään palvelutalosta soitettiin, että äitini on huonossa kunnossa. Eilen vieraillessa hänen luonaan huomasin, että oli kovin kovin väsynyt.
Tulehdusarvot koholla, kuumetta, rinta krohisee. Antibioottikuuri 10 päiväksi.
Vanhalle ihmiselle 37 asteen kuumekin on jo paljon. - YhtäHajuaJaHyvääOloa
Eikö olisi viisaanpaa ostaa höylä tai hiomakone ryppyjä tasoittamaan ja lopuksi silaus kiillotuslaikalla. Miehisesti.Kosteusvoide tekee hyvää iholle. Ei kuivu, vaan tuntuu mukavalta sekä sisä- että ulkopuolelta. Käytän kevyttä, hajutonta kosteusvoidetta ja hoidan tuoksuttelun ihan erikseen. Ei tule hajujen kakofoniaa tai muita kammottavia hajusekoituksia.
Voi olla monenlaisia kosmetiikkatuotteita, mutta mieluiten vain yksi tuoksu.
- kutoja.neuloja
Tänäänkö ne 46 € tulee ja minnee en oo laatinut vielä kauppalistaa. Lankakauppaan kulkee tieni. Tuolla saa jo vuoden harrastukset maksettua.
Heinänteko ei ole helppoa, niin sanovat vain ne, joiden ei ole tarvinnut tai tarvitse koskaan heinää tehdä.
Helppoa kuin lumen kolaaminen, kymmenen tuntia/päivä, se sopii tähän vuodenaikaan huomattavasti paremmin.
Mitä tulee veronpalautuksiin, ne rahat sijoitin illalla uuteen puhelimeen. Postipoika tuo sen suoraan kotiovelle, odotan soittoaan päivänä minä hyvänsä.
Kipaisen avaamaan oven heti, kun postiauto ajaa pihaan, ei tarvitse ovikelloa soitella."Ancelina"
No, voi juku!
Teini-tyttö saa uuden lelun :)
Onko kukkais-kuosia vai pikkuisia poneja kuorissa.
Minä nyt purkauduin vähän kateellisena. :)
-
Tallailisimmeko joskus heiniä jonkun ladossa?
Sen minä osaan jo pienestä pitäen.
Teillä opin.
Lähellä siinä Lemissä.
H.hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
No, voi juku!
Teini-tyttö saa uuden lelun :)
Onko kukkais-kuosia vai pikkuisia poneja kuorissa.
Minä nyt purkauduin vähän kateellisena. :)
-
Tallailisimmeko joskus heiniä jonkun ladossa?
Sen minä osaan jo pienestä pitäen.
Teillä opin.
Lähellä siinä Lemissä.
H.hunksz
Kultaa kultaa, pelkkää kultaa,
ei mitään maalaismultaa.
Tallataan vaan, kyllä me jostakin heinälato löydetään :)
Jos ei lähempää, niin Lemiltä varmasti löytyy.- 1lesken
Ancelina
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, et ole voinut eilen illalla sijoittaa veronpalautusrahoja yhtään mihinkään. Ne olivat 29.11. maksussa. Heinänteko ei ole helppoa sanovat ne, joiden ei ole tarvinnut heinää tehdä? Onko tässä lauseessa kaikki nyt ymmärrettävästi oikein? Lesken 1lesken kirjoitti:
Ancelina
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, et ole voinut eilen illalla sijoittaa veronpalautusrahoja yhtään mihinkään. Ne olivat 29.11. maksussa. Heinänteko ei ole helppoa sanovat ne, joiden ei ole tarvinnut heinää tehdä? Onko tässä lauseessa kaikki nyt ymmärrettävästi oikein? LeskenSijoitin veronpalautuksen etukäteen, penkomalla säästötilini alimmaisia seteleitä.
No joo, helposti korjasit heinänteon oikeaan muotoon, tai oikaisit virheeni. Kiitos.
- henrjii
pitää olla tarkkana kuin sonnan ajossa, ettei niitä palautuksia mihin vaan viskele
- Siilimuorikka3
Eikö kukaan saanut mätkyjä?
- Heikunkeikku
"siiilimuorikka3"
No mutta ja mutta, minähän kirjoitin tuolla aikaisemmin, että mätkyjä mätkästiin.
Yks osa lähti jo tililtä ja seuraava satsi helmikuussa.
Kyllä vaan, mukavaa se ei oo. Olisin paaaaaaljon mieluummin halunnut saada rahhhaa. Heikunkeikku kirjoitti:
"siiilimuorikka3"
No mutta ja mutta, minähän kirjoitin tuolla aikaisemmin, että mätkyjä mätkästiin.
Kyllä vaan, mukavaa se ei oo. Olisin paaaaaaljon mieluummin halunnut saada rahhhaa."Heikunkeikku"
Tuntuisi kivalta, jos maksumme Helmikuussa lähtisivät yhdessä matkalleen.
H.hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Tuntuisi kivalta, jos maksumme Helmikuussa lähtisivät yhdessä matkalleen.
H.Sillee kuvaannollisesti, käsi-kädessä.
H.- Siilimuorikka3
Heikunkeikku kirjoitti:
"siiilimuorikka3"
Kyllä vaan, mukavaa se ei oo. Olisin paaaaaaljon mieluummin halunnut saada rahhhaa.No sori, jotenkin nopeasti ketjun läpikäydessä heinätukkosi jäi rekisteröimättä :). Kyllä saamapuolella on palijo mukavampi olla.
- Tavuviiva
Heikunkeikku kirjoitti:
"siiilimuorikka3"
Kyllä vaan, mukavaa se ei oo. Olisin paaaaaaljon mieluummin halunnut saada rahhhaa.Kuulun joukkoon. Otso vei pari päivää sitten ja ettei unohtuisi helmikuussa toisen kerran. Kynsivä peto. Mitähän minä niillä saan?
- iloinensaanutmies
Te pakanalliset, valitatte.
Ettekö muista moraalisaarnaa: iloista antajaa jumala rakastaa.
Muistakaa maksaa mätkynne hymyssä suin, minäkin matkaan nauraen pankkiin, palautuksiani ihailemaan. iloinensaanutmies kirjoitti:
Te pakanalliset, valitatte.
Ettekö muista moraalisaarnaa: iloista antajaa jumala rakastaa.
Muistakaa maksaa mätkynne hymyssä suin, minäkin matkaan nauraen pankkiin, palautuksiani ihailemaan.Tuo "mätky" on väärä ilmaisu, eihän kyse ole muusta kuin siitä, että on maksanut liian vähän veroja.
Jos on maksanut liikaa, saa palautusta.- Takaisin-kouluun
On sillä kauniinpikin nimi. Lisävero. Veronlisäys. Vero-oikaisu jne.
Mätky on erittäin negatiivinen sana, kohdistuu ihmiseen itseensä. Minä en kehtaisi kertoa, että sain mätkyjä koska sana antaisi minusta kuvan kierona, kieroilevana, vastuuta pakoilevana ihmisenä. Kyllä tänä päivänä jokaisen pitää osata laskea täsmäverotus itselleen, niin kehittynyt on tämä reaalimaailma. Tavuviiva kirjoitti:
Kuulun joukkoon. Otso vei pari päivää sitten ja ettei unohtuisi helmikuussa toisen kerran. Kynsivä peto. Mitähän minä niillä saan?
Hienoa että jotkut palauttaa, niin meille käsi-ojossa oleville riittää fyrkkaa :) Kiitoskiitos.
- Silimuorikka3
Takaisin-kouluun kirjoitti:
On sillä kauniinpikin nimi. Lisävero. Veronlisäys. Vero-oikaisu jne.
Mätky on erittäin negatiivinen sana, kohdistuu ihmiseen itseensä. Minä en kehtaisi kertoa, että sain mätkyjä koska sana antaisi minusta kuvan kierona, kieroilevana, vastuuta pakoilevana ihmisenä. Kyllä tänä päivänä jokaisen pitää osata laskea täsmäverotus itselleen, niin kehittynyt on tämä reaalimaailma.Ei aina auta laskut. Joksus elämä nakkaa eeteen sellaastakin et tulee saaneeksi enempi kuin verottaja hyväksyy ja siitä mätkyt.
- SeOnHelppoaIhan
Heikunkeikku kirjoitti:
"siiilimuorikka3"
Kyllä vaan, mukavaa se ei oo. Olisin paaaaaaljon mieluummin halunnut saada rahhhaa.Maksa ajoissa enemmän, niin saat palautuksia takaisin.
- Heikunkeikku
SeOnHelppoaIhan kirjoitti:
Maksa ajoissa enemmän, niin saat palautuksia takaisin.
Niin voisi tehdä joo.
Mun työmäärä vaihtelee lukukausittain kovasti. Lukukauden aikana joko vähenee tai suurenee työmäärä.
En viitsi/jaksa ruveta laskeskelemaan, että pitäisikö veroprosenttia muutella mihin suuntaan. Antaa mennä, ma ajattelen. Sama se. Maksan kun pitää ja jos ei pidä, niin kiva juttu. Jos saan takas, niin ohhoh onpas erikoisen erikoista.
Kiitos aloittajalle, odotin veronpalautuksia joulukuun alussa. Kiva oli pistäytyä tilillä pakostakin suu meni maireeseen hymyyn ja se ei ollut sitä, että olisin maksanut veroja liikaa vaan kesämökin kattorempan kuluista sain kotitalousvähennyksen eikä se ollut ihan pieni summa. Kotimaatani euroni eivät hyödynnä vaan tulevat kulkeutumaan Karibialle ; )
Kai sä reissun ostit jostain Momondosta tai muusta ulkomaalaiselta matkatoimistolta?
Hyvää matkaa vaan.hmp.f kirjoitti:
Kai sä reissun ostit jostain Momondosta tai muusta ulkomaalaiselta matkatoimistolta?
Hyvää matkaa vaan.Hollantilais/Amerikkalainen matkanjärjestäjä.
Matka kaikilla mausteilla.....all inclusive...
Sain minäkin veronpalautusta, kun maksoin kiinteistöveron vahinossa kahteen kertaan.
Verottaja palautti automaattisesti.
Muuten piti lisäveroa maksaa puoltoista tonnia, ja samanlainen erä on helmikuussa.
Mikäpä siinä, kyllä niille veroille vastinetta saadaan.Kun paljon antaa muuta tarvitse ei lain...
Luottaen otan sen minkä tie mulle suo... 😌🎶- beethooven
Osan palautuksista sijoitan ilman muuta ensiviikon loppuna Tallinnaan viinakauppoihin. On nimittäin sitten sitä ostovoimaa edes vähän enemmän kuin normaalisti?
- Osa-aikaeläkeläinen
Sain palautusta lähes 3000 €. Valtaosa siitä tuli asuntojeni remonteista kotitalousvähennyksinä. Toisen talon ulkovuoriremppaan tuo palautus on menossa. Maksimivähennykset saamme vaivoni kanssa ensi- ja seuraavanakin vuonna.
- En-herran-huonetta
Älkäämme edes alentuko kehumaan tai parjaamaan verotuspäätöksiä. Pieniä on pennit ja centit Valtaa saaneiden rinnalla. Kuten eräs Börje. Taisi saada 2,5 miljoonaa takaisin. Minä sain vain päälle 2,5 tonnia toisessa verotuksessa ja toinen verotus kuin vittuili ja antoi 34 euron voiton.
Olen lainannut valtiolle pari tonnia, nyt kun palauttavat taidan tuhlata koko rahan kerralla, ostaa öljyä.
- En-syö-öljyä
Kahtella tonnilla öljyä? Olet kyllä melkoinen kulutushirmu, onko sulla polttoöljyauto? Tai syökö autosi öljyä 2000 litraa vuodessa?
Olipa miten oli pari tonnia poltat taivaan tuuliin. Mutta se lämpö ei ole niin antavaa kuin läheislämpö. En-syö-öljyä kirjoitti:
Kahtella tonnilla öljyä? Olet kyllä melkoinen kulutushirmu, onko sulla polttoöljyauto? Tai syökö autosi öljyä 2000 litraa vuodessa?
Olipa miten oli pari tonnia poltat taivaan tuuliin. Mutta se lämpö ei ole niin antavaa kuin läheislämpö.Eipä saa sormillekaan siitä :)
- on_olo_auvoa
Onneksi kaikki 148€ vielä mahtuivat tilille. Nyt lähden viettämään kulutusjuhlaa;)
- mimmimum-..mi
Alle kahdenkymmenen euron ei palauteta...no saan minä 22euroa....ei sillä taida pitkälle pötkiä....
- Tavuviiva
Ajatelk
aas, jos
100 000 ihmistä olisi saamassa 19,99 €, siitä tulisi 1 999 000.
Menisikö tuo Otson virkistämiseen ja työhyvinvointiin. Jepulis.
Onkohan verohallituksella jokin kelomökki....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651