Minulla on sinus takykardia lisälyöntejä. Pääosin joka toisella lyönnillä vähän muljahtaa. Säikähdin asiaa, kun mittasin pulssiani ranteesta ja sain tulokseksi lukuja välillä 35-50. Sydänfilmin jälkeen lääkäri sanoi, että ne lyönnit, jolloin muljahtaa eivät välttämättä tunnu ranteessa tai edes verenpainemittarissa. Nyt napsin betasalpaajaa. Tilanne on kuulemma sellainen, että ei ole huolta.
Onko tuttua tämä pulssin mittausongelma?
Rytmihäiriöt ja pulssin tunteminen
1
53
Vastaukset
- Money-
Joillekin rytmihäiriöstä sairastavat ihmiset ovat saaneet avun ruokavalio muutoksella. En väitä, että näin olisi sinun tapauksessa. Mutta ei menetä mitään, jos kokeilee olla ilman vilja tuotteita kuukauden pari, eli alkaa noudattamaan vähähiilihydraattista ruokavaliota. Nimittäin viljat tekee uskomattomia ongelmia eri ihmisille. Muutenkin terveys noudattamalla VHH:ta paranee oleellisesti.
kirjastosta löytyy alan kirjoja.
Minun tuttava rouvalla oli sama ongelma. yritin neuvoa häntä, mutta hänen mies pisti hanttiin. Nyt tämä rouva makaa sairaalassa ja mitä viimeksi kuulin, niin kotiin paluusta ei ole tietoa.
Ihmiset pelkää VHH ruokavaliota, koska lääkärit siitä varoittelee. syy ei toki ole tämä vaan money.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747414Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583163- 342410
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj62031Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto281971- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151633- 181579
- 521578