Seksuaalisuus

äitiskitso

Tekeekö muiden skitsojen mieli paljon seksiä vai onko lääkitys vienyt halut tms.? Itselläni haluja on aina riittänyt lääkityksestä huolimatta. Ja olen onneksi nainen, joten mahdollisia potenssiongelmia ei tarvitse miettiä.

13

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyväPäiväVihdoinkin

      Yhteiskunta on leimanut minut skitsofreeniseksi koska yhteiskunnassa on ihmisiä ketkä tekevät rikollisina tälläistä työtä että he saavat ihmiset syömään lääkkeitä. Söin lääkkeitä pakosta ja seksi haluni oli yököttävät. En saanut mitään vuorovaikutusta naisista koska olin kuin zombi. Nyt kuin lääkitys on loppunut ja olen normalisoitunut entiselleen niin voin aistia paremmin ja iloita enemmän vuorovaikutuksesta ihmisten kanssa. Äskenkin kävelin ulkona auringon paisteessa ja näin naisen kävelevän ohi ja minulla tuli puoli jäykkä muna mitä minulle ei koskaan tapahtunut lääkityksen aikana. Ja pystysin aistimaan tämän naisen vieressäni kävelemässä ja katsovani minua kuinka söpö olen.

    • Aivanjust

      Leponex oli mulle ihan turn off

    • TomppaSuuri

      Olin hoidossa mielisairaalassa ja naispotilaat kävivät yötäpäivää panemassa minua.

    • Elina32v

      On haluja, mut on vaikea nauttia.

    • Elina32w

      Miehet ovat käyttäneet mua hyväksi, ku en käy täysillä.

      • ei.pakolle

        Eikö seksuaalinen hyväksikäyttö ole juuri suurin syy miksi naiset sairastuvat mieleltään? Pakotettu seksi ei ole hyvästä, kuten ei pakotettu hoitokaan.


      • Ihmisetonjulmia

        Millä tavalla he ovat käyttäneet sairauttasi hyväkseen?


    • skidso

      Kauhee panetus koko ajan mutta kun ei oo kumppania, elämä on tuskaa.

    • Elina32v

      Menneisyydessä miehet jättivät mut aina seksin jälkeen yksin ja yhdynnän jälkeen lähtivät pois. Nyt olen tällä hetkellä ihastunut exääni ja rakkaus on vaikea asia.

    • Anonyymi

      Fakjuuu

    • Anonyymi

      Mulla on aina tehnyt paljon mieli seksiä. Ihan pikkulapsenakin, kun en vielä edes ymmärtänyt, mitä se on. Vain että tuntuu hyvältä. Aina sormettamassa. Kesti aika pitkään ensimmäiseen kunnon psykoosiini 18-vuotiaana sairastumisen ja vielä 32-vuotiaana diagnoosin saamisen jälkeenkin sen tajuaminen, että lapsuuden aikainen seksuaalinen hyväksikäyttö ja muut traumat on sekä psykoosisairauden että ns. hyperseksuaalisoitumisen taustalla.

      En oo koskaan käyttäny psykoosinestolääkkeitä, mutta varmaan jos joutuisin osastolle ja minua siellä pakotettaisiin lääkkeitä ottamaan, olisin kahta kauheammin pyrkimässä nussimaan niitä miespotilaita. Jos mielihyvän saaminen on tehty vaikeammaksi, tavoittelen sitä kiivaammin. Näin on ollut lyhyillä-pillerikuureillakin; halut meni niin yritin paikata sitä luontaistuotteilla, lainasin kirjastosta seksioppaita ja olin vaan väkisin poikaystävässä kiinni kokoajan, vaikkei edes himottanut, että jos ne halut palais. Kumminkin olin rakastunut häneen. Täytyi se vaan todeta, että pillerit hiiteen. Ja en tullut raskaaksi siinä suhteessa enkä myöhemmissäkään. Nyt vaihdevuodet jo häämöttää.

    • Anonyymi

      e-pillerikuureilla tarkoitus oli kirjoittaa. E-pillerit vei halut, joten niittenkin käyttö jäi aikoinaan lyhyeksi.

    • Anonyymi

      Psykoosin tilaus pille riä ei käytetä sit joka pv mun cabin crew ei tsestä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe