Seksuaalisuus

äitiskitso

Tekeekö muiden skitsojen mieli paljon seksiä vai onko lääkitys vienyt halut tms.? Itselläni haluja on aina riittänyt lääkityksestä huolimatta. Ja olen onneksi nainen, joten mahdollisia potenssiongelmia ei tarvitse miettiä.

16

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyväPäiväVihdoinkin

Yhteiskunta on leimanut minut skitsofreeniseksi koska yhteiskunnassa on ihmisiä ketkä tekevät rikollisina tälläistä työtä että he saavat ihmiset syömään lääkkeitä. Söin lääkkeitä pakosta ja seksi haluni oli yököttävät. En saanut mitään vuorovaikutusta naisista koska olin kuin zombi. Nyt kuin lääkitys on loppunut ja olen normalisoitunut entiselleen niin voin aistia paremmin ja iloita enemmän vuorovaikutuksesta ihmisten kanssa. Äskenkin kävelin ulkona auringon paisteessa ja näin naisen kävelevän ohi ja minulla tuli puoli jäykkä muna mitä minulle ei koskaan tapahtunut lääkityksen aikana. Ja pystysin aistimaan tämän naisen vieressäni kävelemässä ja katsovani minua kuinka söpö olen.

• Aivanjust

Leponex oli mulle ihan turn off

• TomppaSuuri

Olin hoidossa mielisairaalassa ja naispotilaat kävivät yötäpäivää panemassa minua.

• Elina32v

On haluja, mut on vaikea nauttia.

• Elina32w

Miehet ovat käyttäneet mua hyväksi, ku en käy täysillä.

• ei.pakolle

Eikö seksuaalinen hyväksikäyttö ole juuri suurin syy miksi naiset sairastuvat mieleltään? Pakotettu seksi ei ole hyvästä, kuten ei pakotettu hoitokaan.

• Ihmisetonjulmia

Millä tavalla he ovat käyttäneet sairauttasi hyväkseen?

• skidso

Kauhee panetus koko ajan mutta kun ei oo kumppania, elämä on tuskaa.

• Elina32v

Menneisyydessä miehet jättivät mut aina seksin jälkeen yksin ja yhdynnän jälkeen lähtivät pois. Nyt olen tällä hetkellä ihastunut exääni ja rakkaus on vaikea asia.

• Anonyymi

Fakjuuu

• Anonyymi

Mulla on aina tehnyt paljon mieli seksiä. Ihan pikkulapsenakin, kun en vielä edes ymmärtänyt, mitä se on. Vain että tuntuu hyvältä. Aina sormettamassa. Kesti aika pitkään ensimmäiseen kunnon psykoosiini 18-vuotiaana sairastumisen ja vielä 32-vuotiaana diagnoosin saamisen jälkeenkin sen tajuaminen, että lapsuuden aikainen seksuaalinen hyväksikäyttö ja muut traumat on sekä psykoosisairauden että ns. hyperseksuaalisoitumisen taustalla.

En oo koskaan käyttäny psykoosinestolääkkeitä, mutta varmaan jos joutuisin osastolle ja minua siellä pakotettaisiin lääkkeitä ottamaan, olisin kahta kauheammin pyrkimässä nussimaan niitä miespotilaita. Jos mielihyvän saaminen on tehty vaikeammaksi, tavoittelen sitä kiivaammin. Näin on ollut lyhyillä-pillerikuureillakin; halut meni niin yritin paikata sitä luontaistuotteilla, lainasin kirjastosta seksioppaita ja olin vaan väkisin poikaystävässä kiinni kokoajan, vaikkei edes himottanut, että jos ne halut palais. Kumminkin olin rakastunut häneen. Täytyi se vaan todeta, että pillerit hiiteen. Ja en tullut raskaaksi siinä suhteessa enkä myöhemmissäkään. Nyt vaihdevuodet jo häämöttää.

• Anonyymi

e-pillerikuureilla tarkoitus oli kirjoittaa. E-pillerit vei halut, joten niittenkin käyttö jäi aikoinaan lyhyeksi.

• Anonyymi

Psykoosin tilaus pille riä ei käytetä sit joka pv mun cabin crew ei tsestä

• Anonyymi

Multa Jumalainho vei seksianajattleuhalut ja naiseentutustumishalun

• Anonyymi

Hyvä Jumala palauta tämän ihmisen panohalut muuten suuri sterilisaation aalto hukuttaa heidän risaiset sielut, panosta etenkin seksianajattleuhalut ja naiseentutustumishalun stigmoihin, Aamen.

• Anonyymi

Itseltä mennyt kaikki halut lääkkeiden myötä.
      Olen mies.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 132
      3677
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      81
      3193
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2614
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2406
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      241
      2320
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      37
      2179
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      949
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      938
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      829
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      800
    Aihe