joululahjapaketti- kova vai pehmeä ? Toivon itselleni lahjaksi joko Terrafame - pipoa tai sitten Länsimetro - boksereita.
Saas nährä.
Kumpi ompi mukavampi ?????????????
17
59
Vastaukset
Kysyhän noista vanhemmista aloituksista.
Tämä on pashaa typerää kopiota ja jankutusta.
H.- krunks
Menehän taas sinne lesken juoma-aloitukseen.
- Siilimuorikka3
Minä en tahdo mitään paketteja. Joulurauha on paras lahja.
- Tavuviiva
Karanopat, joissa on kulkuset sisällä.
- Savupriima
Karvanopat löytyy. Mutta kulkuset käyttämättömänä ei helise vielä. Ehkäpä Jouluna jo.
- IloisiaPaketteja
Minä haluan kauniin joululahjapakettinsa tai muutamia. Itse pakkaan joululahjat niin, ettei niistä arvaa sisältöä etukäteen. Pienellä kovalla paketilla voi olla pehmeää kuorta ja päin vastoin.
- reppuriika
En kaipaa kumpaakaan. Paras joululahja on Jeesus Kristus, joka tuli ihmiskunnan lunastajaksi.
Käy kertomassa joulun sanomasta palstan ateisteille ja agnostikoille, he eivät usko Jeesuksen syntymään, mutta kertovat koristelevansa kotinsa Jeesuksen seimeillä. Se kuulemma kuitenkin kuuluu jouluun.
- Teräsmies-jos-oisin
Ei millään pahalla, mutta ehtiikö Jeesus väliin tai jopa estämään, kun se suuri kivenmurikka on tulossa maapallon pintaan vuonna 2039 ?
- reppuriika
korpikirjailija kirjoitti:
Käy kertomassa joulun sanomasta palstan ateisteille ja agnostikoille, he eivät usko Jeesuksen syntymään, mutta kertovat koristelevansa kotinsa Jeesuksen seimeillä. Se kuulemma kuitenkin kuuluu jouluun.
Korpikirjailija. Voi kertoa asian myös ateisteille, mutta kun mielipidettä kysyttiin nyt tällä palstalla niin oikeuteni on kai vastata. Ja mitä ateisteihin tulee, niin se ateismikin on sitä mitä on.
Vai enkö ole suomalainen, joka vastaa kun ei kysytä ja kysyy kun ei vastata? - reppuriika
Teräsmies-jos-oisin kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta ehtiikö Jeesus väliin tai jopa estämään, kun se suuri kivenmurikka on tulossa maapallon pintaan vuonna 2039 ?
Teräsmiehelle
Raamattu puhuu useissa kohti, että ennen Jeesuksen tosita tulemusta ihmiskuntaa ravistelee järkyttäviä kosmisia muutoksia.
Nyt on aika kohdallaan tehdä valintoja, ettei Jumalan viha yllätä. Mikäli tuo kivimurikka on osa Jumalan suunnitelmaa koetella ja rangaista ihmiskunttaa, niin ei taida Jeesus ryhtyä estämään sitä.
Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasuunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin Matt. 24: 29 - 31. Kannattaa lukea koko luku
Teitä ilmeisesti ärsyttää nämä kommenttini välistä, mutta kyllä vakavista asioista on kysymys, kun ihmisen iankaikkisuudesta. Ja kyllä näitä juttuja on aineellista miettiä tässä iässä jo "hyvän sään aikana". En minä ilkeyttäni ärsytä. korpikirjailija kirjoitti:
Minä sisäistän joulun sanoman silleen että sydämeni ovet ovat avoimet sekä uskovaisille että uskottomille, ateisteille että kristityille, katolisille että muslimeille, buddhhisteille että historiallisille materialisteille. Siksi kotiini mahtuu sekä jeesuksen seimi että joulutonttujen legioona yhdistämässä joulun kristillisiä ja esikristillisiä perinteitä ja luomassa siltaa kaiken pikkusieluisuuden ja suvaitsemattomuuden yli ja ohi jonnekin tulevaisuuteen.
Sitäpaitsi tykkään että seimen ja bethelemin kylä, tietäjät ja paimenet symbolisoivat erittäin tehokkaasti pakolaisperheen tarvetta yösijasta ja miten joulun sanoma avatkaa sydämenne ja kotienne ovet (vaikka vain symboolisesti tai pienenä avustuksena) keskitalven yössä. Katolisissa maissa vietetään 7 joulukuuta Maria Immaculata-juhlaa, jolloin tietyissä maissa on tullut perinteeksi valaista erään perheen tietä Bethelemiin ja metaforana ihmisten sydämiin sytyttämällä katujen vierustat ja talojen edustat täyteen elävää valoa: kynttilöitä ja lyhtyjä. Tämä traditio vastaa tavallaan meidän ensimmäistä adventtia joka valmistaa meitä joulun viettoon ja sen sanomaan.korpikirjailija kirjoitti:
Eikä se siihen jää, yhteen seimeen.
Juuri eilen aloin pähkäilemään, että mun paino nousee, vatsa sen kasvaa, on kaikenmaailman mielitekoja. Lisäksi olen neitsyt. Ynnää nyt siinä sitten.hmp.f kirjoitti:
Eikä se siihen jää, yhteen seimeen.
Juuri eilen aloin pähkäilemään, että mun paino nousee, vatsa sen kasvaa, on kaikenmaailman mielitekoja. Lisäksi olen neitsyt. Ynnää nyt siinä sitten.hahahaha odotetaanko teillä sitten jeesuslasta, niinkuin aikanaan meillä kehitysmaassa kun minulla oli iso masu ja esikoinen tekeillä ja duunissa lapset ihmettelivät että sielläkös se jeesuslapsi on tulossa....
Tykkään kovista,
toivon finlandia-voittajaa,
toisin sanoen ostan sen itse itselleni,
oikeastaan suunnittelin sen hankintaa jo aikoja sitten,
mutta...nyt...aaton hiljaisina hetkinä sen sitten luen,
jos maltan sitä sinne asti pitää paketissa.
Ei pehmeitäkään mitään vastaan ole, aina olen iki-iloinen lahjasta
oli se sitten mimmoinen vaan. Itsetehdyistä tulen iki-iki-iloiseksi.Jesse nauroi, kun kysyin häneltä että heitteleekö hän kiviä ennen-kuin tulee.
Ei hän kuulema heittele.
Hänelle riitti se hautansa aukaisu.
Sitähän peitti iso kivi.
-
Teko-dramaattisesti Jesse alkoi mylviä:
-
"Minä tulen kun tukka harmaantuu...
Rypyt valtaavat maasta tulleet!!
Minä tulen kun lapsi valmistuu...
Rypyt valtaavat vasta-syntyneet!!
Minä tulen savuna laatikon...
rypyt valtaavat Muikkujen vartalon!!
Mutta sitten vasta kun aika on tullut
maassa kaiken vallanneet Islamin hullut!!"
H.SUKLAATA! Ottaisin sen hellästi kainaloon, pukisin flanellipyjaman päälle, ja veisin sen peiton alle ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705046
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv702987- 412168
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078