on asiantunteva, tehokas ja palvelu rennon miellyttävää. Olen pöristellyt eri Mersuilla pian 20 vuotta, ja pieniä/keskisuuria pikakorjauksia varten se lafka on nykyään varmasti alansa parhaita. Toivottavasti Veho jatkaa sitä sörviisiä ettei kaikki mene että "kyä meillä ois huollosa aikaa tuosa kolomen viikon päästä".
Tampereen Vehon pikahuolto
7
363
Vastaukset
- Mitään
jos Veho Mansessakin ymmärtäis nin laajentas tätä osastoa. Oon meinaan käyny siellä sen verran että tiedän että homma pelaa, jonotuksella sisään, ei aikavarauksia, samalla voi hörpätä kupin kahvia odotellessa ilmatteeksi, ja jos työ osottautuu liika vaikeeksi elikkä isotöiseksi niin sitten varataan saman tien aika "oikeeseen" huoltoon. Muut autoliikkeet sais ottaa tästä oppia.
- outoahanTuollainen
Jos korjaamolla ei ole mitään jonoa, niin herää kysymys on asiakkaat jossain osaavammalla , vai mikä on?
- Pikahuolto
on päivän sana, ei kenelläkään ole aikaa odottaa merkkihuollon vapaata aikaa päiväkausia tai viikkotolkulla jonkin vian takia joka hoidetaan rapsakasti pikahuollossa. Toivottavasti Bemari ottaa opikseen, ainakin olen sitä itse BMWlle tolkuttanut.
- Viat-on
Kyllä en kehua voi, laturin vapaakytkin w212 oli tien päässä ja pikahuolto vian totesi. Korjaaja kertoi että osaa ei löydy muualta kuin veholta ja hintaan 400 e, no onneksi oli jonoa niin siirryin ad korjaamolle, 150 homma kuntoon ja osan saannissa ei ollut mitään onkelmaa. Siihen loppui luotto tre vehoon ja itseasiassa koko mersuun, vikoja viikoittain ja km oli 180 tkm tuolloin.
- tähänontultu
Taitaa olla kallis auto pitää w212,olihan se 211 kun tuli yllätyksenä tuolloin nuo sähköjarrut ja takana farmareissa pussit.
Ne nuo nyky mersut ei ole enään samalla viivalla kuin entiset ,esim 190 ja 124 koriset.
Väyrynenkin oli aika hyvä paitsi että ruostui,mutta tekniikka oli vielä varsin hyvä.
Nykyisillä mersuilla voi tulla aika kalliita kilometrejä vissiin. - Kalliiden_yllätysten
takia en enää uudehkolla Mersulla ajakaan vaikka joskus 80- ja 90-luvuilla niin teinkin. Ylivoimaisesti parempaa laatua tarjoaa Lexus, ja on aina tarjonnut. Aikaisemmin en vain sitä tiennyt kuten ei suurin osa autolla ajavista kai vieläkään.
- raha.kelpaa
Vehon huollossa öljylitrakin maksaa saman kuin n. 3 litraa samaa synteettistä Helixiä öljyä Motonetissa yms tarvikeliikkeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349