Vuonna 2039 loppuu itku ja hammastenkiristely

kypärätpäähän

Maapalloa odottaa silloin se Iso Jytky:
Avaruuden liikennettä tarkkailevat tutkijat ovat huolissaan yhdestä suuresta kivenmurikasta, joka seuraavan kerran ohittaa maapallon huolestuttavan läheltä.
Lasketun radan ennakointi on tuottanut pahan yllätyksen.
Seuraava ohimarssi ei tuo vielä ongelmia, mutta 2039 tämä hilpeästi avaruudessa kiitävä kuolontähti iskeytyy suoraan maapallon pintaan.

Muinaisuudessa dinosaurukset tuhonnut törmäys on pientä tämän tulevan rinnalla.
Tutkijoiden arvelujen perusteella koko planeetta joutuu tuhoisan kurimuksen kouriin ja
nykyisin tuntemamme elämänmuodot häviävät.
Eikö olekin mielenkiintoista...
Kun hyvin tietää nykyisen tietämyksen ja keinot laskea avaruudessa kiitävien kivien radat, niin turha se on epäillä näitä uusia ennusteita.

Kannattaa varmasti käyttää mahdollisimman hyvin nämä viimeiset elinvuodet, mitkä meillä täällä enää on jäljellä.
On siinä kuitenkin jotain hyvääkin:
Vihdoinkin koemme sen kauan odotetun päivän, jolloin kaikki ihmiset ovat samanarvoisia ja saavat tasa-arvoisen kohtelun.
Eikä siinä loppujen lopuksi edes paljoa menetä.
Tyhjästä saatu ja ilmainen henki.

29

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitatko linkin mistä nuo tiedot sait.

• laiskuushuipussaan

"laitatko linkin"???
        Ettekö te ikinä etsi itse näitä tietoja netistä tai alan lehdistä?
        Miksi aina pitäisi kantaa kaikki valmiina eteen ja perustella, mistä tieto on peräisin.
        Katselkaa vaikka kaula pitkänä ylös avaruuteen vuonna 2039.
        Sieltä tulee varmasti ihan uunituoretta palautetta!

• laiskuushuipussaan kirjoitti:

"laitatko linkin"???
        Miksi aina pitäisi kantaa kaikki valmiina eteen ja perustella, mistä tieto on peräisin.

Enpä viitsi alkaa kaivelemaan. En ole huomannut tuollaista uutista ainakaan tavallisemmista lehdistä, voi ollakin kun en lue niitä kovin tarkkaan. Kyllä noin järisyttävän asian pitäisi ylittää uutiskynnys muuallakin kuin alan lehdissä. Maailmanloppua on ennustettu niin kauan kun muistan.
        Tuollaisia ilmoituksia tulee tasaisin väliajoin, voihan se noin käydä, tai sitten ei.

• 1lesken
        laiskuushuipussaan kirjoitti:

"laitatko linkin"???

laiskuushuipussaan
        Hyvä, että sanoit noista linkeistä. Ne pilaavat koko kirjoituksen sanoman. Jokaisella pitäisi olla omia mielipiteitä ja mielenkiintoa hakea itse uutisia. En koskaan laita niitä, enkä lue. 👌Lesken

• näin.se.on
        mielikki.mummo kirjoitti:

Enpä viitsi alkaa kaivelemaan. En ole huomannut tuollaista uutista ainakaan tavallisemmista lehdistä, voi ollakin kun en lue niitä kovin tarkkaan. Kyllä noin järisyttävän asian pitäisi ylittää uutiskynnys muuallakin kuin alan lehdissä. Maailmanloppua on ennustettu niin kauan kun muistan.
        Tuollaisia ilmoituksia tulee tasaisin väliajoin, voihan se noin käydä, tai sitten ei.

Aloittaja ei osaa linkittää. Kiukustuu kun pyydetään näyttöä mistä moisen on löytänyt.

• Siilimuorikka3

No onneksi on vielä aikaa rakentaa tuohonkin satuun täsmä-ase :D.

• viimeistäpäivää

ei ku vaan velkaa ottamaan

• Vanha.totuus

Kaikki se on puhdasta voittoa, mikä on kuollessa velkaa.

• Itse-asiassa aloitus on hölyn-pölyä.
      Minun syntymä-päiväni on 21.12.
      Ja sen tiesivät jo Mayat aikoinaan.
      Heidän viimeisin lasku-oppinsa on kuitenkin kadoksissa.
      Eii, kun minä tuon valon maailmaan valon lapsena, kääntämällä pallomme toiseen asentoon, on aina mahdollisuus että lipsahtaa tosi iso kivi.
      Pidätelkää siis henkeänne aina kun minä täytän vuosia.
      Toivottavasti tällaisia typerys-höpö-aloituksia tulee seuraavaksi vasta 2100-jotain.
      Silloin aloittajan kaltaiset lapset ovat jo aikuisia.
      Koiransakin kuolleet.

H.

• Hih-

hauskaa,
        huumoria pitää saada aina välillä, että tulee vatsalihasten harjoitusta.

• Hih- kirjoitti:

hauskaa,
        huumoria pitää saada aina välillä, että tulee vatsalihasten harjoitusta.

"Hih-"

No?
        Alkoiko aloituksesi lopulta hävettämään?

H.

• Keskiyön-Cauboi

Minulla on parempi synttäripäivä 29.12 ja silloin kaikki maailman radat ovat oikeassa asennossa ilman kääntökiviä ja murikoita. Saattaa syttyä jopa uusi tuikku eli tähteinen tuonne avaruuteen. Mustaan aukkoon antamaan valoa pimeyteen.
        Mitä tulee tuohon maapallon loppuhuipennukseen, sinne on aikaa 23 vuotta.
        Että palstan sitkeimmät Naaraat saattavat sätkiä vielä silloin, mutta palstan Uroista en mene takuuseen? Miehen elinikähän on tuntuvasti nuorempi kuin naisilla. Ainakaan itse en viitsi hengittää niin pitkälle.
        Oliko avaajalla tietoa mikä kuukausi ja mikä päivä tuo suuri pyhä jysäys tapahtuu? Tiedän merkitä kalenteriin jälkipolvia varten. Vai olisiko se jälkikeinoniveliä ajatellen.

• densopowah

Juokaa viinaa. Vielä ehtii olla kännissäääääääää

• 1lesken

densopowah
        Oitis lesken ☕ juoma-aloitukseen. Lesken

• Siilimuorikka3

Minä olen juonut viinaa viimeksi vuonna 2009.

• mimmimum-..mi

Muistan kuinka vuonna 1999 oli paljon kirjoituksia siitä kun vuosituhat vaihtuu ....tulee maailmanloppu.....tai joku iso "jysähdys" ...maapallolle...ei vaan tullut.
      Jos 2039 on seuraava maailmanloppu....niin onhan siihen vielä hyvin aikaa...

• hytinäx1

No sitten saatte lukea tuolta 80palstalta miltä se tuntui itse kenestäkin:)

• tuhkani-vaan-pöllähtää-

tuhkani vaan pöllähtää ku jysähtää maapallo tyhjyyteen

--
      Ihmisen kannataa ny lopettaa vouhotus ilmaston muutoksesta,
      ku maailman loppu on tiedossa 2039 ,
      meikä ei ole tuohonaikaan enää elossa, syd.vika pitää huolen ennenaikaisesta kuolemastani,

• Näin kertoo ammatti-mies:
      YLE.fi

"Siitä lähtien kun olen hänet tuntenut, hän on syönyt hyvin vähän vihanneksia ja hedelmiä. Tärkein tekijä [hänen ruokavaliossaan] on, että hän syö samoja asioita joka päivä, joka viikko, joka kuukausi, joka vuosi, lääkäri Bava kertoo."

H.

• lässytimässyti

Kannattaa aina lässyttää typeryyksiä toisten aloituksiin ja pilate ne, kun omat aloitukset eivät ketään kiinnosta.

• lässytimässyti kirjoitti:

Kannattaa aina lässyttää typeryyksiä toisten aloituksiin ja pilate ne, kun omat aloitukset eivät ketään kiinnosta.

"lässytimässyti"

Totta.
        En itsekään muista milloin aloitukseni olisi noussut arvoon arvaamattomaan.
        Uskoisin syynä olevan sen, että en tee älyttömiä, typeriä aloituksia.
        Pysyttele siis typerissä.

H.

• mimmimum-..mi

Pitkälle on elänyt toistuvasti samoilla ruuilla....en nyt muista julkkista nimeltä joka syö aina samat ateriat päivittäin....ja voi hyvin.... tietää mitä saa ja mistä pitää...Olen vähän ihmetellyt itseäni kun melkein jokapäivä syön saman salaatin...mutta kun se vaan on niin hyväää....
        Tabe Slioor ei syönyt ollenkaan lämmintä ruokaa.....Kekkosen illallisilla tarjottiin hänelle sitten aivan muuta kuin muille vieraille....

• Katse.taivaisiin

Lestaatit saavat jännittää tuleeko jeesus ennen meteoriittia, taikka jos hän tuleekin meteoriitin kyydissä.

• Niiiih

niiih- ja islamistit, paljon tarvitaan neitsyitä heitin paratiisissaan yhellä kertaa.

• uskokoetuksella

Eihän avaruudessa mitään meteoriitteja voi olla!
        Jumala loi alussa ainoastaan tämän maapallon.
        Mutta Jeesushan on ihan totta...
        Sen todistaa vedenpitävästi tyhjä hauta, että kyllä oikeasti on tapahtunut ylösnousu taivaaseen.
        Tai sitten hän oli mennyt Öljymäen Essolle pajatsoa pelaamaan.
        Voi olla, että oli peräti eksynyt Genetsaretin rantaan rapuja narraamaan.
        Vai että jostakin tyhjästä avaruudesta tulisi lentävä kivi maahan!!!

• Tavuviiva

Täytyy mennä sinne toiselle puolelle maapalloa valmiiksi.. kaipa radat keretään laskea monta kertaa, että missä se toispual on....tuntuukohan tärähdys jalkapohjissa....

• huoliiko-jesse-mut

Suuri kivi tuhoaa koko maapallon
        turha on mennä toisellepuolen
        siellä voi olla liekit kuumempia
        kuin siellä missä se pamautta kerta täräyksellä kaiken tuhkaksi,
        ootan innolla
        vihdoinki täältä pääsee pois
        eikä itte tarvi huolehtia poislähdöstä,

• OpiskellaanTähtitiedet

Tässä teille linkki, josta löytyy hyvää oppimateriaalia: http://www.ursa.fi/yhd/uranus/luennot 2004/Aurinkokunta/Aurinkokunta.htm

Meteoriitit ja meteoroidit ovat vaikuttaneet monella tapaa elämään maapallolla. Moni on varmaan nähnyt, millainen kuoppa syntyi Viron maaperään, kun joku heitti avaruudesta kivellä.

Taidanpa lähteä itsekin klikkailemaan Ursan linkkejä, jos vaikka löytäisin jotain mielenkiintoista uutta tietoa.

• Tavuviiva

Olen käynyt tuon Viton kuopan rannalla. Hyttysiä tosi pajon.
        Muutoin kaunis paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1733
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      440
      1107
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1033
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      128
      793
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      685
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe