Siinä kaksi jotka tippuivat samaan kuoppaan.

hkjggffhf

Noin kuvannollisesti, Mauno Mattila on ottanut elämäntehtäväkseen kaikenlaisten
uskon tekojen ja uskon julistusten alasajamisen, ja varoittamisen. Ahkerasti mies toitottaa noita eksytysvaaroja youtubessa.
Tässä hän soittaa Mellerille nauhoituksessa ja kysyy onko uskossa puhuttu sana ja suun tunnustus harhaoppia ja epäraamatullista. Hänen mielestään on ja niinpä kuului Mellerkin menevän samaan ansaan.
https://www.youtube.com/watch?v=CXgxta9UR3o
Kumpikaan ei muista kuinka itse Jeesus itse opettaa asiasta mm.Markuksen evankeliumin 11 luvussa 13 jakeessa kun hän sanoo viikunapuulle "älköön kukaan enään ikinä syökö sinusta hedelmää" Puhuttua uskon sanaa, eikö?
Jatkoa seuraa, 22 jae "pitäkää USKO Jumalaan" 23 jae " Jos joku SANOISI tälle vuorelle, nouse ja heittäydy mereen , eikä epäilisi sydämessään, vaan USKOISI sen tapahtuvan, MITÄ HÄN SANOO, niin se hänelle tapahtuisi"

Loppukevennyksenä voisi sanoa senkin, että jos minä aamulla herätessäni sanoisin heti, että taitaa tulla huono päivä ja jatkaisin sitä pitkinn päivää, kyllä se vaikuttaisi
aika kielteisesti.
Ja vielä sekin , että Raamattu sanoo, että kielellä on vallassaan elämä ja kuolema ja
kieli on pini jäsen ja kuinka suuren palon se sytyttää jne, jne.
Kukahan se yrittää harhaa opettaa?

7

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkd

      vielä Room 10: 8 se on se USKON SANA jota me saarnaamme.

    • 77777777

      Mauno on synkkä mies.
      https://www.youtube.com/watch?v=PY4-5_VYXaU
      Näkee Suomen ainoan kristillisen tv-kanavan suurimpana eksyttäjänä?
      Kanavan jonka kautta monet pelastuu, saa kuulla Jeesuksesta ehkä ensi kertaa ja parantuvat ja vielä he siellä rukoilevat säännöllisesti tuhansien kanssa ruudun välityksellä suomen puolesta joka vajoaa yhä syvemmälle syntiin.

      TV 7 on valtava siunaus suomalaisille kodeille, vankiloille ja niille jotka eivät pääse kuuntelemaan Jeesuksesta seurakuntiin. Ehkä sadoille tuhansille.
      Koen valtavaa myötähäpeää Mattilan puolesta, ja pelkoa kuinka Jumala joka on tv 7,n
      alulle pistänyt tuollaiseen suhtautuu.
      Eivät kaikki ohjelmat kanavalla tietenkään ole aina niitä mieliohjelmia.
      Toiset tykkää toisentyyppisestä toiset taas toisenlaisesta.

      • Jeesusontie

        Samaa mieltä.
        Ihmettelen, mikä on oikein M. Mattilan inspiraation lähde, kun noin mustamaalaa?
        Olen tullut siunatuksi katsoessani tv 7:ää ja olen iloinen, että on tuollainen kanava. Tottakai arvostelen kuulemani ja näkemäni ja pidän sen, mikä on hyvää.


    • nnnnbbb

      Mellerkin valitettavasti on usein toistanut ajatusta, mikä ei ole oikein, että taivaassa olevat näkevät meidät täällä alhaalla?
      Aivan hassu ajatuksena, katselisiko isäni joka on taivaassa alas tänne esim. siskoni, eli oman lapsensa kärsimystä? Joka ei palvele Jeesusta?Joka käy ravintoloissa ja litkii viinaa? TUSKIN KATSELEE, taivashan on täydellinen paikka ja siellä ei enään itketä omaisia.
      Monessa kohden me kaikki hairahdumme.
      Mattilan pitäs tehdä parannus tuosta asenteestaan TV, 7, kaa kohtaan. Ajoissa.

      • isoisä.Etelä-Suomesta

        Ojaresten on ensin tehtävä parannus ja lopetettava eksytysten ja harhaoppien levittäminen TV7:n kautta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3125
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2351
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1720
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      774
    Aihe