Aihealueet

Listaukset

onko kellään kokemuksia swappie sivusta?

uusikäyttäjä1

olisin ostamassa uutta puhelinta ja löysin sivun "swappie" jossa saisi hyviä tai uudenveroisia puhelimia mutta en ole löytänyt sivua missä olisi kerrottu kokemuksia swappie sivuun ja onko se luotettava? tarvitsen vastauksia.

128

28689

Vastaukset

• Tilasin niiltä puhelimeni ja on toiminut hyvin

• Ajattelin ostaa swappielta ip 7 tai ip 7plussan kuntoluokassa ”hyvä”. Onko kellään kokemuksia, että minkälainen se hyvä oikein on? Ja kuinka pitkä takuu swappiella on??

• no siis siellä lukee että 12kk takuuta ja saa ostettua/päivittettyä lisää 70€ mutta oletko jo ostanut puhelimesi sillä minuakin kiinostaa minkälainen on kuntoluokka hyvä

• haluaisintietäääää kirjoitti:

Ajattelin ostaa swappielta ip 7 tai ip 7plussan kuntoluokassa ”hyvä”. Onko kellään kokemuksia, että minkälainen se hyvä oikein on? Ja kuinka pitkä takuu swappiella on??

Ostin kuntoluokassa hyvän iphone 7plus, ja on käytännössä kuin uusi. Kameran vieressä pieni lähes näkymätön jälki mutta muuten täysin uutta vastaava

• No, eivät tunnu olevan kovin hyviä ottamaan vastaan kritiikkiä (tai sitten joulukiireitä kenties). Ostin luurin joka oli "uudenveroinen" - aika hyvin se pitikin paikkansa mutta ehdotin silti pientä tarkennusta kuntoluokituksiin. Eivät ole vastanneet mitään noin viikon aikana.

• Nyt vastasivat, oli mennyt viestini roskapostiin. Ottivat tarkennuskehoitukseni vastaan eli perutaan nega siltä osin.

• Itse ostin juuri vähän aikaa sitten. Toimi todella hyvin, ei ongelmia. Sain itseasiassa jopa paremman kuin olin tilannut, "kohtalainen" oli kunnoltaa hyvä.

• Hyviä kokemuksia, ne itse kapulat on paljon parempia kuin jotkut tori:sta ostetut romut. Viimeksi kun ostin tori-myyjältä niin näytti päälle päin toimivan kunnes huomasin puhelimen sammuvan n. 3 tuntia käynnistyksen jälkeen, halpa hinta hämää. Tänne puljuun voi sentään palauttaa ja saada rahat takaisin jos on jotain vikaa tai huonokuntoinen, maksan mielelläni siitä ihan jo mielenrauhan takia.

• Hei tietääkö kukaan kauan pitäisi mennä kun varaa swappielta puhelimen? Nyt on mennyt viikko eikä vieläkään mitään...

• Itse sain varaamani iPhone seiskan tuossa 1,5 vk:ssa mitä nettisivuilla luvattiin, siellä taisi lukea varatuille 1-1,5vk.. Puhelimeen ollut kyllä tosi tyytyväinen !

• Itsellä kesti 2 päivää että sain sen puhelimen minkä tilasin

• Ihan hyvä oli, itseasiassa jopa parempi kuin kuvittelin koska puhelin tuli alkuperäispakkauksessa ja appletakuuta vielä roimasti jäljellä. Kai oli sitten varastosta loppu huonompikuntoiset en tiedä mutta itselläni tosiaan ihan jees.

• Erinomainen!!! Sain vielä alkuperäisessä pakkauksessa.

• Tilasin aika surkea kappale. Piti toimia moitteettomasti mutta virtanappi toimii joskus ja koti näppäin jää pohjaan. En jaksa lähettää takaisin. Ei pitänyt olla muuta vikaa kuin naarmuja takakannes. Hinta oli toki alta markkinahintojen.

• kannattas mun mielestä lähettää takas korjattavaks jos on tullu tollasta vikaa. mulla alko akun varaukset heitellä puolen vuoden jälkeen ja sain vielä takuuseen vaiks akun ei pitäny kuulua tohon käyttöturvaan. muuten toiminu tosi hyvin ja ja kaikin puolin kyllä tosi tyytyväinen palveluun!

• Todella hyvä. Hinta paljon alhaisempi kuin kuluttajilta sekä todella hyvä asiakaspalvelu. Puhelimessa ei mitään vikaa päinvastoin odotin jotain naarmuista romua niinkuin Tori.fi:stä saa yleensä.

• kauan yleensä kestää toimituksessa jos ostaa puhelimen swappielta

• Itse sain seuraavana päivänä, tosin tilasin aamulla. Ostin samalla kaikille lapsille puhelimet joten paketti oli suhteellisen iso joten sekään tuskin hidastaa, asun itse Turussa.

• Ihan pari päivää mulla meni :)

• itellä tuli 2pv aikana

• Loistava palvelu. Puhelin ja hinta ok. EI mulla muuta.

• Ostin ja sain parempaa kuin odotin :)

• Saako swappielta myös laturin kaupanpäälle ?

• Joo. Laturi ja se millä sim kortti lokero avataan kuuluu hintaan.

• Pitäisikö minun ostaa minkä kuntoluokan puhelin kun tuntuu siltä että missään niissä ei ole vikaa

• Joo, ja niillä on tosi reilut hinnat, maksaa ihan parhaiten käytetyistä puhelimista.
        Munkin kaveri osti just gigantista uuden iPhone 7Plus san, sen isoimmalla muistilla, maksoi siitä vähä yli 1000e.
        Ei se sitten tykännytkään siitä ja sen iskä sanoi että myy se just tonne, niin vähän se oli tyytyväinen kun sai siitä yli 400e, siis kelatkaa, yli 400e, käytetystä luurista.
        Kaupat tuli heti.
        Tänään me käytiin paikanpäällä varaa uudet X sät, ne oli 1350e kappale.
        Sekin on kiva sit kun tietää ton paikan niin jos niistä ei tykkää niin niistäkin saa varmaan sen 400e.
        Tosi hyvä systeemi, ihan paras paikka.

• Ja osamaksulla ostit. Otit Pikavipin kelasta

• VPositiivisia kokemuksia. Takuu 6kk ihan kiva bonus laturin kanssa. Meni 1 päivä kauemmin postissa tosin kuin mitä odotin, toisaalta sivuilla lukee että 1-2 arkipäivää niin tuo ylimääräinen päivä menee kai postin piikkiin.

• Kyllä täytyy antaa plussat taas, toinen puhelin jo tuli tilattua ja homma toimii nopeasti.

• minä tilasiin iphone 7 eilen ja siinä luki että 1-2 arkipäivää

• Ostin phone 7 plus 128gb mattamustan ja todella hyvin toiminut ja en voi valittaa asiakaspalvelusta, heti sain tietooni missä paketti menee ja tuote oli täysin kuin uusi perille saapuessa.

• Tuote oli luokiteltu erittäin hyvä kuntoiseksi, oli kyllä enemmänkin koskematon! Tulen mielelläni käyttämään swappien palveluja kun niitä tarvitsen.

• Ostin maanantaina jo toisen iphonen perheeseen. Hyvin on toiminut ja tyytyväinen palveluun. Tilasin sunnuntaina ja kävin noutamassa heti seuraavana päivänä Helsingin Ruoholahdesta. Jos ongelmia, kannattaa ottaa yhteyttä. Voi lähettää puhelimen takaisin korjattavaksi Postin kautta. Olen tavannut molemmilla kerroilla itse yrittäjän, joka on erittäin symppis, osaava ja luotettava kaveri. Paras kauppa. Suosittelen lämpimästi.

• Ostin jokunen aika sieltä kännykän, piti olla hyvän laatuinen mutta kännykkä sammuu tunnin päälläolon jälkeen kokoajan. Palvelu oli hidas ja kaikkea sai odottaa vaikka kuinka kauan sähköpostivastauksista puhelimen käteen saamiseen. Kaikki siksi että sain maksaa usean sataa euroa rikkinäisestä "hyvä" kuntoisesta puhelimesta. Itse ei ole aikomusta käyttää heidän palvelujaan uudestaan.

• Takuuehtojen mukaanhan tuo menee kyllä takuuseen? Itsellä ei takuulle ole ollut tarvetta, mutta paikan päältä ostaessani tiskillä mainittiin että käytännössä kaikki viat paitsi itse aiheutetut eli vesivahingot ja putoamiset kuuluvat siihen.

Kannattaa kysyä niin saat huollon tai uuden tilalle! Itsellä "kohtalainen" kuntoluokan puhelin ja toiminnallisesti ei eroa uutena ostamiini

• Todella hyvä palvelu, ostin puhelimen jo viime vuonna joululahjaksi ja tänä vuonna menee uudestaan hankintaan :) Plussaa myös todella hyvästä asiakaspalvelusta!

• Itse ostin swappielta puhelimen noin vuosi sitten. Toiminut moitteettomasti.
        Aion ostaa jatkossakin puhelimen aina swappielta.
        Plussana erittäin hyvä ja nopea asiakaspalvelu. Itse yrittäjä on todella symppis ja mukava :)
        Suosittelen erittäin lämpimästi.

• Onko mahdollista, että ostan puhelimen swappiesta sunnuntaina ja käyn noutamassa Ruoholahdesta torstaina? Mietin vain, että pitävätkö he sitä siellä 4 päivää varattuna vai pitäisikö laittaa viesti.

• Itse ainakin tilasin lauantaina ja noudin perjantaina, miksi he poiskaan sitä heittäisivät? Tyytyväinen olin luuriin.

• Itse myös noutanut puhelimen vasta viikon päästä tilauksesta.
          Huippu luuri, ihan uuden veroinen.

• Tilasin puhelimen koskemattomana ja sitten huomattiin että kuulokeliitäntä ei toiminut ollenkaan ellei sitten painanut voimalla sitä kuuloketta. Swappie pyysi palauttamaan puhelimen ja niin tehtiin. Nyt 1.5 vkn päästä se saapui postissa. No eipäs tuo kuulokeliitäntä vieläkään toimi. Testattu on monilla kuulokkeilla. Olen kyllä todella hermostunut tällaiseen! Lappu tuli nyt tossa puhelimen mukana jossa vakuutetaan että kuulokeliitäntä toimisi "moitteettomasti".......

• Olisko kuulokkeissa sit vikaa jos noin lukee tai saitko muuten ratkaistua? Itellä joskus ollut sama vika ja auttoi kun vaihdoin kuulokkeet!

• Mä ajattelin tilata swappielta iPhone 6, kun mun 5s ei haluu enään toimia (huollossa käytetty jo). Jotkut tutut on tilannu ja sanonu että voi tilata :)

• Itse tilannut jo muutamankin puhelimen yritykselle ja kaikki toiminut erinomaisesti. Ajattelin tulla lukemaan muiden kokemuksia kun mietin että onko itsellä ollut vain erittäin hyvää tuuria.

Iso suositus täältä siis sekä puhelinten kunnosta että henkilökohtaisesta palvelusta, mitä Swappie aina tarjoaa. En ihmettele että firma kasvaa.

• kuinka kauan sinulla kesti että se tuli?

• Itse ostin swappielta perjantaina puhelimen toimi hyvin mutta eilen akku alkoi tönkköilemään ja ei ole ladannut kuin vain 1% ,koko aikana ja olen kokeillut eri latuteilla ja sammuttanut välillä ja kokeillut uudelleen kuntoluokitus oli hyvä. Mahtaako mennä takuuseen?

• Applella tuli päivitys akkujen suhteen mistä tuo varmaan johtuu. Kannattaa laittaa viestiä heille. Uskoisin että menee varmasti takuuseen!

• Onko teistä kukaan ottanut sieltä osamaksulla puhelinta? Onko ollut mitään ongelmia? Oon lukenut vähän huonoja kokemuksia tosta collectorista, niin kiinnostaisi tietää onko muilla sujunut ihan hyvin ?

• minkälainen on "kohtalainen" swappiessa?

• Kohtalainen oli paljon parempi kuin odotin. Takakannessa on näkyviä jälkiä mutta ei mitään käyttöä haittaavaa kun kuitenkin pidät takakannen päällä kuorta. Tuon vissiin voi palauttaa jos ei tykkää joten mitäpä siinä menettää..

• En missään nimessä voi suositella. Melkein 500€ likaisesta ja kulahtaneesta iphonesta. Kuntoluokitus oli toiseksi paras, koskemattomasta seuraava. Puhelin on kulahtanut ja oli myös putsaamaton . Mitään tietoa puhelimen taustasta ei ole. Akun he katsovat storen ilmaisohjelmalla. Muusta ei ole tietoa. Joten jos on laittaa useita satasia puhelimeen,niin kannattaa ostaa ihan uusi jonka sillä rahalla saa. Tuolta osta sian säkissä käytettynä aivan järkyttävän kalliilla hintaa.

• Lueskelin huolella asioita selvittävänä ihmisenä kommentteja täältä ja muualta netistä tarkasti ennen ostoa niin ajattelin vastata tähän! Kysyin tuosta akun tarkastusasiasta niin tarkistavat samalla kuin huoltoliikkeet, jollain Maciltä löytyvällä ohjelmalla. Näyttivät tuon tiskillä. Ehdottavat kuulemma ilmaisohjelmaa jos asiakkaan tarvitsee itse varmistaa se kunto kotona. Katsoin itse jälkikäteen myös samaisella ilmaisohjelmalla tämän varmistamiseksi ostamani iPhone 7:n akun itse niin näytti olevan 97% kapasiteetti eli käytännössä uusi akku. Saitko itse noita tuloksia? Sikaahan et säkissä osta kun on tuo takuu ja palautusoikeus, toisin kuin muilta kuluttajilta. Liikkeellä myyjät myös erittäin ammattitaitoisia ja mukavia.

Kannattaa antaa palautetta, tuntuvat olevan hyviä ottamaan palautetta vastaan oman kokemuksen ja antamieni kehitysideoiden pohjalta! Itse sain puhdistetun ja täydellisesti toimivan laitteen joten erittäin positiivinen kokemus tähän mennessä. Suosittelen reklamoimaan tai kysymään asiakaspalvelusta jos on ollut ongelmia! :)

• Minäkään en suosittele. Ensiksi ostin iphone7 hyvässä kuntoluokassa... Menin noutamaan ja näyttö aivan naarmuilla. Myyjä siinä vaan pahoitteli ettei ollut mieleinen (ei yrittänyt myydä esim paremmassa kuntoluokassa olevaa samaa mallia taikka erivärisenä). Annoin kaupalle uuden tilaisuuden ja ostin saman puhelimen myöhemmin kuntoluokassa erittäin hyvä. Ulkoisesti puhelin oli todella hyvässä kunnossa, mutta kaiuttimessa oli selkeä vika. Soitin heti seuraavana päivänä asiakaspalveluun ja he sanoivat korjauksen kuuluvan takuuseen. En asu Helsingissä, joten meni pari viikkoa ennen kuin pääsin viemään puhelinta huoltoon. Tässä ajassa näyttöön oli tullut pieni halkeama ja he sanoivat ettei takuu ole enää sen takia voimassa eivätkä korjaa kaiutinta. Olisi pitänyt vain korjauttaa näyttö ennen swappielle viemistä.. Eivät olisi siitä saaneet ikinä tietää ja olisi kaiutinkin kunnossa. Rehellisyydellä ei ainakaan ollut mitään merkitystä ja nyt on koko vuoden takuu menetty yhden halkeaman takia. Silläkään ei ollut virkaa, että olin soittanut heti seuraavana päivänä ostosta ja ilmoittanut ongelmasta. Olisi kuulemma pitänyt tuoda heti huoltoon.

• Olet kyllä uskomaton uuno!

• Minä tilasiin swappiesta puhelimen eilen ja haluaisin tietää jos saa kuuloket iphone 7 kanssa

• Voiko Ruholahdesta tulla suoraa ostamaan kännykkää, vai pitääkö se tilata?

• tiedustelija kirjoitti:

Voiko Ruholahdesta tulla suoraa ostamaan kännykkää, vai pitääkö se tilata?

Kuulemma kaikki puhelimet löytyvät myös liikkeestä, tosin saattaa olla jonoa.

• Tässä ko. yrityksen kanssa tuli tilanne, että toimittivat kuvausta vastaamattoman luokattoman huonon laitteen. Lisäksi asiakaspalvelu ei hoida asioitaan kuten vastuulliset yritykset tekevät ja reagointi ollut todella heikkoa. Jossain vaiheessa varmasti tulee yrityksen toiminta menemään KKV:n arviointiin, kun myyvät tuotteita ilman selkeää määrittelyä muunmuassa kuntoluokista. Selkeästi ei yrityksellä hallussa hyvään yrittämistapaan liittyvät periaatteet ja toimintamallit.

• Vinkkinä että 14 päivän palautusoikeuden osaltahan saat aina palautettua jos et ole tyytyväinen. Itsellä positiiviset kokemukset asioiden hoidosta ja asiakaspalvelun puolelta harvoin tulee vastaan noin henkilökohtaista palvelua kun Swappien tiskillä saanut.

• Todella hyvin toimi palvelu omasta puolestani. Tilaamani puhelin oli paljon paremmassa kuntoluokassa kuin oletin, en näe miksi kannattaisi edes ostaa "hyvä"-kuntoluokkaa parempaa, ihan vaan vinkkinä ettei maksa liikaa!

• Itse tilasin aluksi lapsilleni (rikkovat kuitenkin rikkovat sen niin ei mitään järkeä ostaa täysin uutta) ja olin positiivisesti yllätynyt niin ostin myöhemmin myös itselleni ja vaimolle. En tiedä mikä on homman juju että saavat noin edullisesti (giganttiin verrattuna melkein 400€ halvemmat jotkut mallit) saavat kuulemma yrityksiltä suurimman osan käyttämättömistä malleista ja ainakin itsellä toimineet aina moitteettomasti ja asiakaspalvelukin pelaa paremmin.

• Mä kävin liikkeessä ostamassa parhaan kuntoluokan puhelimen ja se on oikeasti ihan uuden näköinen, ei mitään jälkiä missään! Samalla kertaa ostin hyvä tai huonoimman kuntoluokan puhelimen äidille (en muista kumpi). Asiakaspalvelu oli todella ystävällistä, sain rauhassa katsoa puhelinta ensin ja sitten ostin 25 € hintaan suojakuoren ja kalvon ja ne vielä laitettiin valmiiksi paikalleen. Ei mun pitänyt sieltä mitään kalvoja ja kuoria ostaa vaan käydä rauhassa myöhemmin muualta katsomassa niitä, mut toi olikin niin halpa. Ja äidille ostamani puhelin toimii hyvin, takapuolella on vähän kolhuja, mutta ne on muutenkin kuoren alla piilossa, niin ihan sama. Rahaa säästyi ja laitteet toimii! :)

• Minö olen miettimässä ostaa puhelinta tuolta ja enkyllänyt tiedä. Puhelin riippuu todella paljon siitä kuka sen on myynyt. Esim kuntoluokan hyvä, kännykkä voi olla todella hyvä tai huono. Ei sitä koskaan tiedä

• Huonoa palvelua! Tilasin puhelimen isommalla muistilla. Tuli puhelin paljon pienemmällä muistilla. Laitettiin viestiä, tuli hups.... tuli tunne, että tahallaan laitettiin huonompi puhelin.
        Rahat palauttivat, mutta eivät suostuneet maksamaan puhelinmen postitus kuluja takaisin päin.

Joten en tuota kauppaa käytä.

• Ite oon just tilaamassa ip7+ 128gb koskematonta swappiesta. Saa nähä mitä tulee.

• Hei itse ostin swappielta iphone 7 plus (erittäin hyvä) no puhelin sitte tuli ja ei todella ollut sen erittäin hyvän arvoinen takakannessa iso jälki ja siinä applen logon kohdalle kulunut jälki jostakin kuorista näyttö oli kans aivan naarmuinen netissä kans luvataan laturia niin eihän siihen sitten tuu kun usb johto! Mukana ei tule kuittia joka on vähän kummallista ,tässä nyt yritän selvittää miten palautan puhelimen takuuhan oli joku 14 päivää (en ole varma) jos ei kuittia tule niin eihän ole mitään todisteita siitä millon olet saanut puhelimen...no olen kyllä tottunut tähän huonoon tuuriin niin ja onhan tänään maanantai.

• Palautitko puhelinta? Samaa puhelinta olisin tilaamassa, nyt rupesi mietityttämään. Ja sivuilla kyllä sanotaan että mukana tulee laturin JOHTO.

• Itsekkin olisin tilaamassa swappielta iphone 8 kuntoluokassa erittäin hyvä. Onko teillä toiminut puhelimet moitteettomasti ettei esim. Ole hidas. Haluaisin että puhelin vastaisi toiminnallisesti uutta. Ja mitä vikoja teillä puhelimissa on ollut jos jotain?

• Itsellä ainakin toiminut aivan yhtä hyvin kuin DNA:lta ostamani. Yleensä olen melko skeptinen näistä mutta tämä kauppa on poikkeus kaiken maailman pikkupajoihin mitä löytyy netistä. En huomannut eroa uuteen, vaikka ostinkin vain kohtalaisen (missä oli toki hieman jälkiä takakannessa, mutta se ei haittaa kun pitää kuorta). Asiakaspalvelukin on keskitasoa parempaa.

• Itse ostin kyseisestä paikasta iPhone 6, ja meni päivän jälkeen korjaukseen, ei käynnistyny, kuulu äänet, soitot mutta näyttö oli pimee. Korjauksessa ollut kohta viikon. Laitoin viestiä swappien henkilökunnalle mutta vastattiin vain "Yritä painaa kotinappia ja virtanäppäintä pohjassa samaan aikaan 10 SEK. No eipä toiminut! Katotaa millo puhelin tulee edes...

• Erittäin hyvä palvelu! Puhelin toimi yhtä hyvin kuin uusi ja todella nopea toimitus. Suosittelen ehdottomasti, varsinkin jos ostaa esim useammalle lapselle.

• Puhelimet toimi niin kuin pitääkin, itseasiassa paljon parempi laatu kuin odotin. Järkivalinta varsinkin kun vertaa johonkin Giganttiin missä aina huomaa maksavansa myyjien palkkoja. Erittäin positiivinen asia oli vielä itse nopea toimitus (seuraavana päivänä) tässä LÄHES KAIKKI MUUT verkkokaupat huijaa, sanovat että 2-4 arkipäivää mutta aina löytyy joku syy miksi onkin 6-7 päivää.

• Ikävä pilata sun illuusio, mutta gigantti myy applea sisäänostohintaan ja tappiolla. Olen samaa mieltä, että applen hinnat ovat törkeät, mutta syyttävä sormi ei osoita giganttiin.

• Jos käy swappie paikan päälle tuol ruoholahden tiskillä onko mahdollista et saan kattoo ne kännykät livenä ?? Narmut kunto yms

• Oli kyllä ainakin itsellä.

• takuu vain 6 kk!

• Yllättävän hyvä palvelu ja puhelin oli parempi kuin odotin. Voisin suositella, varsinkin jos on pentuja joille ostaa.

• Ostin swappiest ip7 pari viikkoo sit puhelin tuli 2 päivässä toiselle puolelle suomea👍 Puhelin oli hyvin pakattu ja laturin JOHTO oli mukana ja täysin ehjä. Puhelin itsestään oli kuntoluokkaa ”erittäin hyvä” eli ei paras mutta mun mielestä se oli koskemattomassa kunnossa ei ollut jäljen jälkeä näytössä eikä takakannessa ihan uusi.Kaikki muukin toimi puhelimessa täydellisesti.Vaikka mul oli aluks pieni ennakko luulot niin ihan turhaan paras paikka .SUOSITTELEN KOVAS SWAPPIETA EI HUONO KOKEMUS YHTÄÄN TODELLA VÖRTTI KOSKA MAKSO VÄHEMMÄN KUN YLEENSÄ KAUPASTA JA YHTÄ HYVÄ KUIN UUSI.

• Lähettääkö Swappie sähköpostiviestin siitä että puhelin on tullut että voit hakea sen vai pitääkö mennä vain itse hakemaan sitä puhelinta ilman että Olet varma että onko se tullut ?

• tilasin puhelimen, ei toiminu ja oli muutenkin rikki ja ihan naarmuilla. Aspa ei vastaa ja puhelin ei toimi! Ei enää ikinä

• Todella hyvä kokemus. Puhelin toimii kuin pitääkin ja bonusta nopea shippaus. Lähes kaikkialta muualta saa odottaa parhaimmillaan viikkoja ilman puhelinta.

• Hyvä oli kyllä, en löytänyt valittamista. Säästöä tulee mukavasti kun ostaa esim. lapsille myös.

• Tyytyväinen olen! Paljon parempi kunto kun odotin.

• Hyvä palvelu. Asiakaspalvelu asiallinen ja nopea toimitus, puhelin moiteettomassa kunnossa. Kannattaa ostaa hieman huonompikuntoinen, kohtalainen ei ole niin huono kuin miltä näyttää ja aina voi pitää suojakuorta joka peittää naarmut!

• Hyvää on nopea toimitus mutta jos edes kuntoluokitus ei vastaa (erittäin hyvä) yhtään toimitettua puhelinta tätä stadin puulaakia ei voi suositella kenellekkään. Jos on pakko ostaa käytetty iPhone, osta se tiskiltä jolloin edes näytön kunnon voi itse todeta. En jaksaisi enää ostella/palautella luureja jotta saisi haluamansa kuntoisen joten ostin uuden. Jälleen sika säkissä piti paikkansa.

• Kyllä meille tuli ainakin ensimmäinen ja viimeinen puhelin Swappielta!Kuntoluokitus oli erittäin hyvä ja kunnostettu.Akku kestää 30 min ja mukana tullut latausjohto oli täysin ala-arvoinen.Meni säikeille 2:ssa viikossa ja lataukset loppui siihen!Olen sitä mieltä,että puhelimia ei kukaan testaa ennen myyntiin laittoa!Seuraava puhelin on perus Samsung.

• Ostin lapsille uudet puhelimet koulun alkua varten ja ovat toimineet hyvin tähän asti. Tilauksesta unohtui toinen laturin johto, mutta soitto asiakaspalveluun korjasin tilanteen.

• Näköjään tullut uudet sivuthttps://swappie.com/fi/ .....................

ei suurta eroa kylläkään nykyiseen.......... hinnat ok.

• Hinnat tippuivat heti apple uuden julkaisun jälkeen, mitä odottelinkin. Eiköhän lähde iphone 8 tilaukseen vanhan 6 tilalle

• On kyllä puhelin tominut hyvin. Mitään vikaa ei ole ollut edes vuoden käytön jälkeen ja nyt lähti puhelin ns "upgreidaukseen" uusien iphonen julkaisun myötä.

• Ite tilasin tos perjantaina Swappielta iPhone 6 16 GB puhelimen, jossa on sormenjälkitunnistin rikki. Toi rikkinäinen tunnistin tiputti hintaa paljon, eli sain puhelimen €149.00. Mun mielestä aika hyvä hinta, jos pelkästään toi toiminto on rikki. Kuntoluokka on siis erittäin hyvä, eli melkein kuin uusi? No, saa nähä millanen on, keskiviikkona pitäis tulla...

• Se tulikin jo tiistaina, eli oon sitä käyttänyt jo kolme päivää. Kun avasin paketin, aluksi säikähin kun puhelimessa oli paljon pölyä, jotka näytti naarmuilta. Kun sain sen putsattua, huomasin että takakannessa oli muutama pieni jälki, yks naarmu ja vasemmassa alakulmassa yksi isompi jälki. Näyttö on muuten hyvä, mutta yläosassa naarmu. Mitään näistä jäljistä ei kuitenkaan huomaa jos puhelinta vähän kauempaa katsoo, eli vois sanoa että on ”erittäin hyvä” kuntoluokkansa ansainnu. Puhelin on pelittäny kuin uusi, mutta hetki on kestänyt totutella iPhoneen androidista siirryttyä. Jos jotain negatiivistä pitäis kaupasta sanoa, on kuntoluokat. Mun mielestä olis tosi hyvä jos puhelimen jäljistä kerrottais tarkemmin, vaikka edes missä niitä on eniten. Esim. ”Kuntoluokka hyvä | Huom! Oikeassa alakulmassa yksi suurempi, helposti huomattava jälki” Tähän minunkin puhelimeen oli vaihettu kokonaan uusi kotinäppäin, myös siitä olisi ennen kauppoja voinut ilmoittaa.
          Mutta yhteenvetona vielä: suosittelen Swappieta, mutta kuntoluokituksia voisi tarkentaa.

• swappie ei antanut rahojani takaisin

• no tilasin pari kuukautta sitten sieltä ip 6s ja no ääni ei toiminut kuulokkeiden kanssa, ei ladannut oikein millään ja jos sai lataamaan nii pienikin hipaus laturiin nii lopetti latauksen sekä tuli sellaisia vaaleita raitoja näyttöön jonka alta ei sitten mitään nähnyt. noh palautettiin se ja saatiin uus mutta siinäkin sitten vikoja on nimittäin normi ip: hän jäätyy jossain -10 - -15 asteessa ja tämäpä jäätyy jo 10 asteessa ollessaan autossa. palautetaan tämäkin pian ja ei kyllä enää osteta sieltä. kuntoluokka oli siis ’erittäin hyvä’ molemmissa noissa mukamas..

• Todella hyvin toimi palvelu. Ostan uudestaan.

• Ostin halvimman kuntoluokan (kohtalaisen). Puhelimessa hyvä hintalaatu suhde, toimii täsmälleen samalla tavalla kuin edellinen jonka ostin Gigantista. Takakansi oli totta kai käyttöä nähnyt, mutta sillä ei ole väliä kauheasti koska ne saa kyllä piiloon suojakuorilla.

• Vain positiivisia kokemuksia. Älkää ostako muista liikkeistä joiden romut hajoavat heti "takuun" umpeuduttua. Nämä uskaltavat tarjota 3 vuoden takuuta jonka takia, joten laatu ei tosiaan voi olla kovin paska koska muuten häviäsivät. Toinen puhelin ostettu jo tyttärelle ja ei ole vieläkään valittamista.
        PS: kohtalainen/hyvä on paras hinta suhde, jos takakannen naarmut ei haittaa.

• it etilasin eilen ip7 "kohtalaisessa" kuntoluokassa ja katotaan ny mitä sieltä tulee

• Hyvä oli palvelu ja laatu. Nopea toimitus (ainakin kuin vertaa Teliaan) ja puhelin toimii kuin pitääkin. Hyvä esimerkiksi jos ostaa lapsille (ostin tämän jälkeen myös itselle kun laatu oli hyvä).

• Ostin iPhone seiskan. Piti olla "kuin uusi". Hajosi kuitenkin muutaman viikon jälkeen. Vein takuuhuoltoon, mutteivat saaneet korjattua. Tarjosivat toista huonompikuntoista puhelinta tilalle. Epäilen hiukan. Asia on toistaiseksi kesken, että saa nähdä miten käy.

Hiukan epäilyttaa, kun nuo kertovat, etteivät he käytä Applen alkuperäisiä komponentteja.

• apua tuleeko ip 7 mukana kuulokeadapteri kun puhrlimessa ei kuulokereikää ole?!?!

• mulle ei tullut ainakaan mukaan kuulokeadapteria ip 7 mukana

• Mulla ainakin hyvä kokemus swappien kanssa. Puhelin on ollut mulla noin puoli vuotta ja on toiminut kuin uusi. Joku naarmu näytössä, mutta ei mua ainakaan häiritse. Eli ei valittamista, hyvä hinta-laatu-suhde.

• Toimi hyvin. Toinen puhelin meni ostoon viime viikolla kun ostin avopuolisolle lahjaksi. Mitään tori-roskaa en viitsi lahjaksi ostaa mutta näiden paketti on sellainen että kehtaa antaa. Plussat siitä taas.

• saapuuko paketti ihan omaan postiin vain pitääkö noutaa jostakin tietyissä paikoissa?

• Tilaisin ip 7 ja kunnon pitäisi olla hyvä niin mitä kokemuksia teillä on tosta "hyvä" kuntoluokituksesta? Ja pystyykö niitä kuulokeadaptereita ostamaan erikseen??

• Kylläpä se niin on, ettei itselläni ole ainakaan kokemusta kyseisestä puhelimesta ja Swappiesta. Kuulokeadaptereita saa kuitenkin esim. Gigantista noin 10 eurolla 💶.

• Tilasin iPhone 6... Minun mielestä muuten hyvä puhelin mutta akku menee minuuteissa tyhjäksi... hirveän rasittavaa

• Erittäin suuri pettymys oli kun menin pakettiautomaatista iphonea hakemaan ja paketti oli revitty auki ja sisältö viety. En edes tajunnut tälläisen olevan mahdollista! Swappien aspan ensireaktio oli, että posti ei jaa avattuja paketteja. No nytpä näin olivat tehneet, miten voi edes sanoa noin!! Yli 700€ rahaa iphonesta maksoin, niin aspan reaktio oli ihan ala-arvoinen ja pahensi entisestään jo valmiiksi paskaa fiilistä. Käskivät minun selvittää asiaa postista ja ilmoitella mitä ilmenee. Saa nähdä, asiakaspalvelu on 0/5 minun silmissä tällä hetkellä. :(

• Ite ostasin paljon mieluummin uuden, koska uuessahan on aina enemmän tehoa ja paljon parempi akku, muuta tiesi maksaa jonkun verran enemmän ja saa ainaki ehjän.

• Palvelu ihan 5/5! Luuri pelaa ja säästin melkeen 200€

• Ostin iphonen swappielta iphone 6s kunto oli erittäin hyvä. No puhelin oli ihan naarmuilla kaikkialta. Ekat päivät toimi ihan normaalisti kunnes akku tilttas se ei enää pysynyt päällä ilman laturia tai sitte näytti että 100 mutta sammu heti. Tuo kunto juttuja vaikuttaa vain siihe ulkokuoree et kaikki tekniikat pitäs olla kunnossa mutta no eipä ollut tässä puhelimessa

• Meillä Swappiesta erittäin huono kokemus, en suosittele kauppaa kellekkään.
        Unohtivat asentaa panssarilasin ja puhelin tipahti kevyesti lattialle, näyttö hajosi.
        Swappie ei suostunut korvaamaan näytön korjausta, vetosivat siihen että olisi pitänyt reklamoida panssarilasin puuttumisesta.
        Lasin puuttumista ei maallikko yleensä pysty näkemään ja jos kuitissa lukee että lasi on asennettu, kuinka olisimme voineet tietää ettei lasia ole asennettu?
        Hankin isosta maahantuoja -firmasta todistuksen että näytön puuttumista ei voi tietää ja kuluttaja -asiamies yritti neuvotella heidän kanssaan parikin kertaa, että kantaisivat vastuunsa...vaan Swappie ei suostu korvaamaan näyttöä.
        Nyt lähtee kuluttaja-asiamiehen suosituksesta kuluttajariita-lautakuntaan valitus tapauksesta.
        Toivottavasti saamme sieltä apua....

• Mää tilasin 6s ja sain tosi hyvän ja toimivan puhelimen joka on ollu nyt kohta puol vuotta ainoo vaa oli se että laturi ei toiminu

• Itse ostin iphone 8 kuntoluokassa erittäin hyvä. Toimi aluksi hyvin kunnes alkoi "jäätymään" . No muutaman päivän sitä teki kunnes se loppui mutta sitten alkoi puhelin sammuilemaan eikä se enää käynnistynyt. No lopulta se sitten käynnistyi. Sen jälkeen toimi hyvin kunnes puhelin alkoi sammuilemaan jatkuvasti. No sammuilu loppui mutta nyt puhelinta ei voi enää ladata. Laturi toimii ja laturin "reikä" ilmeisesti ok koska kuulokkeet toimivat mutta virtaa ei puhelin ota vastaan. Laitan kyllä ehdottomasti asiakaspalveluun viestiä että kuinka toimitaan.

• Ehdottomasti järkevin paikka ostaa puhelin tänä päivänä. Tilaus saapui nopeasti, tuote erinomaisessa kunnossa. Kaiken hyvän lisäksi ympäristöystävällinen ratkaisu!

• Tilasi 5s kuntoluokka ”koskematon”. Puhelimen reunassa kauhea lommo ja muutenkin likainen että sai hammastikulla kaivaa paskaa reunoista. Toimitus oli nopea ja puhelin on muuten kyllä toiminut. Mutta kannattaa asennoitua varauksella noihin kuntoluokituksiin

• Pakko sanoa että olin positiivisesti yllättynyt. Ostin iphone 7 kunnossa ”hyvä”. Näyttö oli ihan kuin uudessa puhelimessa, mutta puhelimen runko oli takaapäin vähän naarmuinen. Ei toisaalta näy kun on kuori päällä eikä muutenkaan häiritse. Puhelin toimii täydellisesti.
        Toimitus kesti noin 4 päivää koska oli viikonloppu välissä. Todella tyytyväinen ja aion tulevaisuudessakin käyttää swappieta.

• Tilatkaan vaan riskillä, että saatatte saada ihan paskaa. Tilasin ensin 8 plussan kuntoluokituksella ”kohtalainen”. Puhelin oli järkyttävän naarmuinen ja likainen. Heti puhelimen käyttöönottaessa huomasin, ettei toinen kaiutin toimi ja se toimivakin rätisi. Tein vaihdon kuntoluokitukseltaan parempaan. Maksoin puhelimien erotuksen hinnasta, koska puhelin on osa-maksulla. Kuntoluokitukseltaan parempi IPhone saapui ja on ulkonäöltään kuin uusi, mutta... Puhelimeen saa naputella useamman kerran pääsykoodia ennen kuin suostuu avaamaan puhelimen. Puhelin ei jostain syystä myöskään päästä kirjautumaan mm. Appstoreen eli en ole saanut ladattua puhelimeen yhtäkään äppiä. Palautan puhelimen ja ostan muutamalla sadalla eurolla kalliimman, uuden IPhone 11. En meinaa tätä kyseistä puljua tulevaisuudessa käyttää, koska en todellakaan voi tietää mitä saan. Asiakaspalvelusta pointsit, se on ollu nopeaa ja hyvää.

• Voiko sieltä ostaa puhelin osamaksulla silleen että maksaa joka kuukausi jonkun summan rahaa

• Applet on romuja osti mistä tahansa. Uutena tai kunnostettuna.

• oon vähän tyhmä, mutta tuleeko puhelinnoutaa jostaki vai tuleeko se postilaatikkoon

• Itsekin tässä mietiskelen että kannattaako ostaa ip 7.. Swappien puhelimia käyttäviltä näyttää tulevan enemmän positiivista kuin negatiivista palutetta. Pitäisikö alkaa harkita ostamista...?

• Ite tilasin just Iphone 8 kuntoluokassa "hyvä" saa nähä mitä tulee :)

• Ihan paska puhelin tuli. Sammui kokonaan kolmen tunnin käytön jälkeen. Rahoja en saanut takaisin. Ei kannata ostaa tuolta mitään.

• Kerro tarkemmin

• Kannattaa vain ostaa uutena koska gigantista esittely tuote maksaa saman verran kun swappielta👍

• Tilasin keskiviikkona uuden iphone x än pitäis kuulemma tulla tiistaina

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Käsienpesu yhtä lähes tyhjän kanssa - Koronavirus leviää ilman välityksellä

Kymmenet kirkossa käyneet saivat koronatartunnan Saksassa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006517138.html "Yli 40 ihmistä on saanut koronavirustartu
        Maailman menoa
        226
        10952
      2. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
        Maailman menoa
        269
        5695
      3. Martina manipuloi

Martina taas manipuloi hän on suuri teeskentelijä rooli vaihdetaan lennosta. Ensin suuri uhri nyt on tarve tuoda esille että on jotain onnellista me
        Kotimaiset julkkisjuorut
        74
        1032