Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ilmavoimien iltalennot

Mikä_harjoitus

28 ja 29.11 on illalla olleet hävittäjät lennolla. Ilmoitusta ei ole ollut missään.

8

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wroomweoom

      Ne on Rissalasta varmaan unohtanut sinulle henkilökohtaisesti soittaa ja ilmoittaa.

    • paukkuja.putkeen

      Mulle soittivat ja sanovat jotta lentellööt myöhemminnii jos vain jostain petroolia saavat. Minä kun oon näitä vihreesti ajattelevia sanoin jotta opetelkoo veikkoset käyttämmään tuulta ja siellä ylempänä sitten aurinkotuulta.

    • Niin_ja_näin

      Yleensä ilmoitetaan kun lennetään matalalta ja usein.
      Joskus kolmevuotta sitten loppukesästä. Puidenlatvojen yläpuolella mutta niin alhaalla että ei tutkassa veti hävittäjä. Punainen alaosa eli ei suomalainen hävittäjä.

    • Punkkipäässä

      Joskus 3 vuotta sitten lens meidänkin pihan yli niin matalalla, ettei etupihan tutka huomannu heti. Kone oli kokonaan punanen eli punakone. Naton konneet on onneksi sinisiä.

    • lentäjän.poikanen

      Se tuo punanen väri lentokoneessa johtuu siitä kun kuski ajaa kovvaa niin pyrkii uloimmat pellit punahehkusiksi ilman hankauksen johdosta. Jotta ei ole varma josko on ollunna Putinin koneita.

    • Ehkä_lensi

      Lensikö Lapinlennosto täällä saakka?

    • tähystäjä-keke

      Mulle ne aina soittaa samana päivänä rissalasta, että älä ammu alas, omia ollaan...

    • Jumalahumala

      Haikosen Saatanan enkelit lentää välistä yli.Huutaen ihanaa,ihanaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe