Ilmavoimien iltalennot

Mikä_harjoitus

28 ja 29.11 on illalla olleet hävittäjät lennolla. Ilmoitusta ei ole ollut missään.

8

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wroomweoom

Ne on Rissalasta varmaan unohtanut sinulle henkilökohtaisesti soittaa ja ilmoittaa.

• paukkuja.putkeen

Mulle soittivat ja sanovat jotta lentellööt myöhemminnii jos vain jostain petroolia saavat. Minä kun oon näitä vihreesti ajattelevia sanoin jotta opetelkoo veikkoset käyttämmään tuulta ja siellä ylempänä sitten aurinkotuulta.

• Niin_ja_näin

Yleensä ilmoitetaan kun lennetään matalalta ja usein.
      Joskus kolmevuotta sitten loppukesästä. Puidenlatvojen yläpuolella mutta niin alhaalla että ei tutkassa veti hävittäjä. Punainen alaosa eli ei suomalainen hävittäjä.

• Punkkipäässä

Joskus 3 vuotta sitten lens meidänkin pihan yli niin matalalla, ettei etupihan tutka huomannu heti. Kone oli kokonaan punanen eli punakone. Naton konneet on onneksi sinisiä.

• lentäjän.poikanen

Se tuo punanen väri lentokoneessa johtuu siitä kun kuski ajaa kovvaa niin pyrkii uloimmat pellit punahehkusiksi ilman hankauksen johdosta. Jotta ei ole varma josko on ollunna Putinin koneita.

• Ehkä_lensi

Lensikö Lapinlennosto täällä saakka?

• tähystäjä-keke

Mulle ne aina soittaa samana päivänä rissalasta, että älä ammu alas, omia ollaan...

• Jumalahumala

Haikosen Saatanan enkelit lentää välistä yli.Huutaen ihanaa,ihanaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 328
      4843
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2266
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2109
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1486
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1407
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1002
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      987
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      949
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      854
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      776
    Aihe