28 ja 29.11 on illalla olleet hävittäjät lennolla. Ilmoitusta ei ole ollut missään.
Ilmavoimien iltalennot
8
122
Vastaukset
- wroomweoom
Ne on Rissalasta varmaan unohtanut sinulle henkilökohtaisesti soittaa ja ilmoittaa.
- paukkuja.putkeen
Mulle soittivat ja sanovat jotta lentellööt myöhemminnii jos vain jostain petroolia saavat. Minä kun oon näitä vihreesti ajattelevia sanoin jotta opetelkoo veikkoset käyttämmään tuulta ja siellä ylempänä sitten aurinkotuulta.
- Niin_ja_näin
Yleensä ilmoitetaan kun lennetään matalalta ja usein.
Joskus kolmevuotta sitten loppukesästä. Puidenlatvojen yläpuolella mutta niin alhaalla että ei tutkassa veti hävittäjä. Punainen alaosa eli ei suomalainen hävittäjä. - Punkkipäässä
Joskus 3 vuotta sitten lens meidänkin pihan yli niin matalalla, ettei etupihan tutka huomannu heti. Kone oli kokonaan punanen eli punakone. Naton konneet on onneksi sinisiä.
- lentäjän.poikanen
Se tuo punanen väri lentokoneessa johtuu siitä kun kuski ajaa kovvaa niin pyrkii uloimmat pellit punahehkusiksi ilman hankauksen johdosta. Jotta ei ole varma josko on ollunna Putinin koneita.
- Ehkä_lensi
Lensikö Lapinlennosto täällä saakka?
- tähystäjä-keke
Mulle ne aina soittaa samana päivänä rissalasta, että älä ammu alas, omia ollaan...
- Jumalahumala
Haikosen Saatanan enkelit lentää välistä yli.Huutaen ihanaa,ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279