28 ja 29.11 on illalla olleet hävittäjät lennolla. Ilmoitusta ei ole ollut missään.
Ilmavoimien iltalennot
8
250
Vastaukset
- wroomweoom
Ne on Rissalasta varmaan unohtanut sinulle henkilökohtaisesti soittaa ja ilmoittaa.
- paukkuja.putkeen
Mulle soittivat ja sanovat jotta lentellööt myöhemminnii jos vain jostain petroolia saavat. Minä kun oon näitä vihreesti ajattelevia sanoin jotta opetelkoo veikkoset käyttämmään tuulta ja siellä ylempänä sitten aurinkotuulta.
- Niin_ja_näin
Yleensä ilmoitetaan kun lennetään matalalta ja usein.
Joskus kolmevuotta sitten loppukesästä. Puidenlatvojen yläpuolella mutta niin alhaalla että ei tutkassa veti hävittäjä. Punainen alaosa eli ei suomalainen hävittäjä. - Punkkipäässä
Joskus 3 vuotta sitten lens meidänkin pihan yli niin matalalla, ettei etupihan tutka huomannu heti. Kone oli kokonaan punanen eli punakone. Naton konneet on onneksi sinisiä.
- lentäjän.poikanen
Se tuo punanen väri lentokoneessa johtuu siitä kun kuski ajaa kovvaa niin pyrkii uloimmat pellit punahehkusiksi ilman hankauksen johdosta. Jotta ei ole varma josko on ollunna Putinin koneita.
- Ehkä_lensi
Lensikö Lapinlennosto täällä saakka?
- tähystäjä-keke
Mulle ne aina soittaa samana päivänä rissalasta, että älä ammu alas, omia ollaan...
- Jumalahumala
Haikosen Saatanan enkelit lentää välistä yli.Huutaen ihanaa,ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1376280
- 584412
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282948- 612907
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271486Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381465- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431181