Kumpi on upea ja ihana? Kummalla on ystäviä ja lauluääntä? Kumman vierestä haluaisit herätä?
https://www.youtube.com/watch?v=oBE0m_xcmhY
VAI!!!
https://www.youtube.com/watch?v=EJFuKMk-rkk
Saara Aalto vs. tuksu
16
68
Vastaukset
- Eivertailua
Yököttävää edes laittaa superstara Saara ja luuseri tuksu samaan ketjuun.
Toinen on lahjakas menestyjä ja toinen on tuksu. - HyväTulsujeahbanbyooh
Kyllä Tuksu pesee Saaran 6-0.
- Tuksupesee
Kyllä Tuksun vierestä heräisin aamulla mielummin kuin tämän kimittävän kestoirvistyslepsun vierestä.
- SaaraAamunEnkeli
Ai sua ei sitte haittaa ne tuksun paskan, pesemättömän vitun ja vanhan viinan hajut? Taitavat olla tuttuja omassa kodissas ja sängyssäskin siis? Kuvaa hyvin saara-vihaajien elämää.
- mikälemu
SaaraAamunEnkeli kirjoitti:
Ai sua ei sitte haittaa ne tuksun paskan, pesemättömän vitun ja vanhan viinan hajut? Taitavat olla tuttuja omassa kodissas ja sängyssäskin siis? Kuvaa hyvin saara-vihaajien elämää.
Joo sun kyllikilläsi on sun ominaishajusi.
- mitäsittenn
Kumpikin samanlaisia julkisuuden kipeitä räkänokkia. Ovat valinneet petikumppaninsa itse. Tuksu on sentään kuitenkin hetero.
Eiköhän se osaa Aaltokin ryypätä.- naurismaanaidat
Eikös jokainen valitse sen petikumppaninsa itse?
- selväpeli
Tuksu 6-0 ei ole ällöaalto
- nummo
Kuka on tuksu? En viitsinyt tuolta linkin kautta kurkistaa, joku vuoden turhin julkkisko.
- juuvistt
Kanervan ex Textiviestikaveri osaa tosin laulaa paremmin kuin Aalto eikä ole Lebso.
- Tuksupesee
Tuksun voi illalla työntää suihkuun niin eiköhän se siitä. Ainakin kun ottaa vähän naisenkaunistusnestettä. Mutta lepsua se nestekään ei pelasta, mitä semmoisella vieressä tekisi? Tuksu ei ainakaan takuuvarmasti käänny lesboksi.
- JustSayingg
Te jotka hehkutatte ettei tuksu ole lesbo ootteko unohtanut kihlauksen naisen kanssa ja nuolemiskuvat Henna kalinaisen kanssa? Entäs submarine ohjelman? Ja p0rnahtavat kuvat oman siskon kanssa? Siis oman siskon!
- kuusnollaa
Kukaan ei ole niin tyrkky kuin Aalto ärsyttävä minä minä minä jalkaa polkeva narsisti eli kyllä Tuksu näistä vaihtoehdoista
- SuloinenSaara
Muista sitten pitää fileerausveitset lukon takana kun tunkkia painat. Koiranpaskan hajut ilmeisesti myös kiihottaa?
- tietenkinn
Aallosta ei todellakaan kaikki pidä. On hirveä tyrkky. Hehkuttaa sairasta lesbouttaan, ikäänkuin se olisi jumalattoman hieno asia sen mielestä.
Mikä hinku sillä on tuoda sitä toista eukkoa julkisuuteen.
Mua ainakin etoo nähdä niitten kummankaan naamaa. - Koikkalaiska
Keskusteleeko tässä ketjussa kukaan muu kuin tämä palstaa terrorisoiva Aalto-antifani?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381572Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261141