Kirjoittanut Toni Arias
Miksi rakastaa ja siunata juutalaista kansaa, miksi Jerusalemia? Miksi asian pitäisi edes kiinnostaa?
Ihmisten reaktiot Israelia vastaan perustuvat usein tietämättömyyteen ja toisaalta Jumalan vastaisen henkimaailman vaikutukseen. Toivon että näinä lopun aikoina mahdollisimman moni, erityisesti kaikki kristityt, voisivat herätä Jumalan todellisuuteen, ja alkaa siunaamaan kaikin mahdollisin tavoin Jumalan omaisuuskansaa ja Jerusalemia, ja tulla näin osalliseksi Jumalan tahdon mukaisesta elämästä myös tässä tärkeässä asiassa ja runsaasta siunauksesta jonka Hän vuodattaa kaikkien niiden päälle jotka Häntä, ja Hänen Sanaansa ja kansaansa rakastavat.
"Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri,.. Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan." (Sak.12:2-3)
Israel on planeettamme keskus, ja tämän ihmeellisen maan ja Jerusalemin problematiikka pysyy Jumalan tahdosta jatkuvasti otsikoissa ja vaikeana kysymyksenä kansainvälisessä politiikassa ja ihmisten mielissä. Meidän kristittyjen tulisi kuitenkin tuntea Jumalan Sanan totuus koskien tätä maata ja tätä kansaa; iankaikkisuus-kohtalomme riippuu osittain siitä, ja se on Jumalan kello jota seuraamalla tiedämme missä ajassa olemme.
Miksi siunata Israelia? Pääasiallinen syy: Koska se on Jumalan tahto.
Perustelut / Selitys
Raamattu kertoo juutalaisen kansan vaiheista, aina sen syntymästä aikojen loppuun asti. Juutalaiset polveutuvat Aabrahamin pojasta, Iisakista jonka kanssa Jumala teki liiton, ja Iisakin pojasta Jaakobista, jonka nimeksi Jumala antoi myöhemmin Israel, jonka kahdestatoista pojasta varsinaisesti tuli juutalaisten 12 sukukuntaa.
Jumala sanoi jo Aabrahamille:
"Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä." (1.Moos.12:3)
Lauseen loppu viittaa Messiaaseen, joka nousisisi hänen jälkeläisistään. Aabrahamin vaimonsa orjattaren kanssa saama lapsi Ismael (josta arabit polveutuvat) ei voi tulla kysymykseen, koska Jumala sanoo Aabrahamille
"sillä ainoastaan Iisakista sinä saat nimellesi jälkeläiset" (1.Moos.21:12)
Jumala vahvisti vielä Iisakille:
"Sillä sinulle ja sinun jälkeläisillesi minä annan kaikki nämä maat ja pidän valan, jonka minä olen vannonut sinun isällesi Aabrahamille. Ja minä teen sinun jälkeläistesi luvun paljoksi kuin taivaan tähdet ja annan jälkeläisillesi kaikki nämä maat, ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki kansakunnat maan päällä." (1.Moos.26:3-4)
Lue lisää..
http://www.laverdaduniversal.org/siunisr.html
Ainoastaan Iisakista sinäsaat nimellesi jälkeläise
5
54
Vastaukset
- JumalaVahvistiIisakille
Aamen, Aamen!!!
Joo Jaakob tuli Israel ja Eusausta tuli näiden arabien kanta isä. Menetti Israelin kun myi esikoisuutensa hernekeitosta
- Osattiinsitäennenkin
totuusonvoittaja kirjoitti:
Joo Jaakob tuli Israel ja Eusausta tuli näiden arabien kanta isä. Menetti Israelin kun myi esikoisuutensa hernekeitosta
Sellainen juttu oli sattunut.
- PasiToivonen
>>Meidän kristittyjen tulisi kuitenkin tuntea Jumalan Sanan totuus koskien tätä maata ja tätä kansaa; iankaikkisuus-kohtalomme riippuu osittain siitä, ja se on Jumalan kello jota seuraamalla tiedämme missä ajassa olemme.>>
Jos olet nainen voit ryhtyä seksiorjaksi.
Jos olet mies, voit alkaa juutalaisen homon seksiorjaksi.
PS: Hernekeitto pierettää. - PasiToivonen
Tämän sisältö on sensuroitu. Minun on tunnustettava että en kerta kaikkiaan tiedä tarpeeksi. Pelkään Israelin Jumalaa liiaksi, en voi puhua pahaa Israelista (13.9.2013)
http://www.laverdaduniversal.org/juonet.html
Toni Arias alkanut sensuroimaan itseään. Yhtä munaton kuin Alex Jones tai Matt Drudge.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195993
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263784- 822617
- 392141
- 331922
- 451888
- 1071785
- 211666
- 271512
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488