Hyvät ajo-ominaisuudet, ei paljonkaan vikoja ja lähes kaikki mallit hiljaisia. Perinteinen leijona merkki kruunaa kaiken. Nimimerkillä kokemusta on. Toisin kuin noilla parilla trollilla.
Peugeot on todella hyvä merkki
24
448
Vastaukset
- 308toimii
Jes
Tyytyväinen olen ollut. Ehjänä pysyy, mukava ja tarkka ajettava, tilaa paljon. - 308ko
Mulla 2011 mallia oleva 308ehdi. Ehtii ehtii 😃.
Auto on ollut positiivinen yllätys mukavuuden ja taloudellisuuden suhteen. Luotettavuudesta ei osaa 15700 km jälkeen sanoa vielä mitään. Kokonais km on 80tkm. Ei vielä vikoja. Kop kop.
Ihastuin autoon heti, ja ajattelin sen olevan vaan uuden huumaa. Nyt vuoden käytön jälkeen vieläkään auto ei kyllästytä.
Tuo vääntävä e hdi 112 antaa mainion suorituskyvyn käytännön ajossa. Kulutus aina alle 5l sadalla. - peugeot208
Peugeot 208 voin suositella. Kokoluokassaan mukava ja hiljainen ajaa. Todella mukava ja kiva ratti mittaristo kokonaisuus. Taloudellinen. Todella hyvä perusauto.
Ollut yli 3 vuotta ja yksi taka abs anturi mennyt (kosteus) ja yksi kampanja tehty (etuiskarit, alihakkian syy)
Ostan kyllä toisenkin samanlaisen. Sopivan kokoinen parkkiruutuun ja ihan näppärä.
Yllättävän tilava tavaratila.- Niinköhän
>ja yksi kampanja tehty (etuiskarit, alihakkian syy)
Olen pitkäaikainen entinen Peugeot-kuski, tyytyväinen sellainen. Merkkini vaihtuminen ei suinkaan johdu Peugeotin huonoudesta.
Minulle kerrottiin taannoin, että Peugeoteihin tarvitsee vaihtaa iskareita aniharvoin, koska nimenomaan Peugeot tekee ne itse! Useimmat autonvalmistajathan tunnetusti ostavat iskarinsa alihankkijoilta, mutta Peugeot on tarkka sekä autojensa jousituksen tarkan virityksen että iskareiden kestävyyden suhteen. Onkohan politiikka näiltä osin muuttunut?
Niin tai näin: autonvalmistajan tulee tietenkin vastata alihankkijoiden tekemistä osista aivan kuten omistaan. Kuluttajan kannalta on aivan sama, onko vioittuva osa autonvalmistajan vai jonkun muun tekemä – Peugeotiin asennettu osa on Peugeotin valitsema ja kelpuuttama osa Peugeotia ja siitä vastaa Peugeot.
- Näin_on_joo
Peugeotin menestys jatkuu uusi 3008 vuoden auto Englannissa ja vuoden SUV: http://www.carbuyer.co.uk/news/155564/peugeot-3008-suv-crowned-carbuyer-car-of-the-year-2017
- peugeot208urbansoul
Jatkuu, eli Peugeot 208 ollut siis 3v3kk ja korjauskulut 0 euroa. Olen erittäin tyytyväinen. Abs anturi ja iskarit meni takuuseen ilman mitään kitinää. Tampereen autokeskus oli ihan hyvä tässä asiassa. Ostan toisenkin pösön joskus.
- dfghdfgdfgf
Näin on.
- on.noilla.ajeltu
Hyviä autoja, jotka kannattaa hylätä siinä 150 tkm paikkeilla. Tosin vaihtoarvo on aika mitätön.
- Hunksolor
Pösö kannattaa vaihtaa jo alle 100.000km ajettuna. Nykyisissä alkaa olla yhä lyhytikäisempiä apulaitteita ja kumma kyllä kytkimet ovat monessa 100tkm ajetussa jo aivan finaalissa. Kääntyviä valoja ja webastoa sekä 2tronic-vaihteistoa kannattaa varoa yli 100tkm ajetuissa. Ovat auton halpaan hankintahintaan verrattuna käsittämättömän kalliita. Sikäli, jos osia nyt edes löytyy. Esim. 2010-vuotisiin pösöihin ei ole enää kaikkia osia saatavilla.
- olisikosittenkinnäin
En ymmärrä logiikkaasi.
Teoriasti mukaan, jo auto maksaa vähän, siihen ei kannata ostaa "kalliita" osia, mutta jos auto on kalliimpi, siihen kannattaa ostaa ne osat.
Aivan sama määrän euroja ne osat maksaa, laittaa ne kalliiseen tai halpaan autoon. Jos tuo sijoitettu rahamäärä antaa vanhalle autolle vaikkapa vuoden ajoaikaa lisää, niin kyllähän se kannattaa. - kaikkitoimiimulla
Mitä osaa ei ole 2010 Pösöön saatavilla ?
- dfdfgdgfdfgdgfdfg
kaikkitoimiimulla kirjoitti:
Mitä osaa ei ole 2010 Pösöön saatavilla ?
Taitaa olla se kaveri, joka ei saanut 407:n webastoon varaosia. Vuosimalli oli kyllä mielestäni huomattavasti vanhempi kuin 2010.
Vikahan ei ollut peugeotin vaan webaston. Samaa lämmitintä käytetään VAG tuotteissa ja siellä on aivan sama ongelma. Ei varaosia.
- Pitääollavoimaa
"112hdi antaa mainion suorituskyvyn" hehhheh. Varmasti todella mainiota kyytiä antaa juu hahah. Oikee todellinen tehopakkaus. 190hv dieselkään ei mene yhtään mihinkään missään autossa..todella nuhaisia.
- PoljePolje
Kun mittalet katuja vielä sen 10 - 20 vuotta pidemmälle, saatat huomata, että se turhanpäiväinen testosteronipullistelu ei tuonutkaan elämälle mitään lisäarvoa.
Vaikka se pullistelu on sisäänrakennettu ominaisuus, jolla olisi tarkoitus päästä kuvitteellisen laumahierarkian päälliköksi, tuo ajattelu ei oikein enää toimi nykymaailmassa.
Viisaimmat, pisimmälle opiskelevat, järkevät naiset, joilla on tulevaisuudessa tulotaso enemmän kuin uskallat arvatakaan, eivät enää katsele miesten autoja. Tai jos katselevat, niin enintään hihittelevät ammattikoulukaverin tehorassille.
Mies jolla on järkevä auto, korkea koulutustaso ja älliä päässä, saa ne parhaat naaraat, sittenkin.
Sen lisäksi tuo autoihin rahan sijoittaminen on erittäin epäkiitollista hommaa, taloudelliselta kantilta katsottuna.
Laittamalla parikymppisestä lähtien, vuosittain 3000 euroa autoon joka on "tehopakkaus", sinulla on.... 50 vuotiaana 0 euroa tuosta sijoituksesta.
Laittamalla parikymppisestä lähtien, vuosittain 3000 euroa pörssiosakkeisiin, sinulla on 50 vuotiaana 600.000 euroa tuosta sijoituksesta.
No, mitä kukakin arvostaa. Itse hymyilen oikein iloisesti kavereille jotka ostelee vanteita ja leveitä renkaita autoihinsa. Pitäähän valtion saada ALV:tä jostakin.
Muista polkea kunnolla sitä tehorassiasi :)
- Autojamopomies
505 oli vielä huonoa parempi kulkupeli.
Etuvetoon siirryttäessä alkoi jos jonkin näköistä
harmia. Jos sähköt ei reistaillut niin taka-akseli muistutti olemassaolostaan lonksumalla.
Pösö laadusta kertoo melko suoraan se kun katsoo nettiauton tarjontaa halvimmasta päästä,
niin pösöthän siellä komeilee nissaneiden, fiiattien ja mätien mondeoiden seurassa ensimmäiset kymmenen sivua.
Ei osaa Ranskalainen tehdä toimivaa autoa.- RMB54
Hetkinen, milloin Fiat-, Nissan- ja Ford-merkit Ranskassa alettu tekemään?
- ouytrewsdghj
Mopoautomies voisi lopettaa sen nettiauton plaraamisen/kuolaamisen halvimmasta päästä sillä et sinä viikkorahoillasi mitään käyttökuntoista autoa löydä edes halvimmasta osiosta. Itse luokittelisin nuo mainitsemasi kymmenen ensimmäistä sivua varaosa-auto osioksi. Millä välillä edes tuon kymmenen sivun hintahaarukka pyörii? Veikkaan 50e-500e? Eikai kukaan ostakaan esim. 150eurolla käyttöautoa (paitsi sinä)? Tai esim. 2000eurolla varaosa-autoa? Nettiauton hintahaarukalla tai autoilla mitkä komeilee halvimmassa päädyssä ei ole mitään tekemistä laadun kanssa. Tuolla logiikallasi Volkkarit ja Mersutkin on paskoja kun niitä on enemmän myynnissä nettiautossa kuin Pösöötä ja vielä hirveillä kiskurihinnoilla. Miksi niistä halutaan eroon?
- Loistopeli
Loistopeliksi on 308 osoittautunut. En aio luopua vielä pitkään aikaan vaikka tuo yllämainittu 150 tuhatta on jo mittarissa. Ongelmaton peli on ollut ja ilo ajaa. Paras koskaan omistamani.
- pösötti1
Itse olen omistanut ties kuinka monta autoa. Seuraan autotekniikkaa tiiviisti ja luen asiaan liittyviä julkaisuja päivittäin. Koko ikäni työskennellyt tekniikan alalla ja myös korjannut autoista lentokoneisiin. Väitän tietäväni asiasta aika paljon.
Onko Pösössä:
Venyviä jakoketjuja, paitsi moottorissa missä on ollut mukana suunnittelussa bmw
Onko hajoavia automaatteja, kuten dsg ongelmat ja ties mitkä yksiköiden ja öljyn vaihdot.
Nyt kun oikein tutkitte asiaa, niin kyllä suurimmat ongelmat ovat Vag, Bmw, MB ja joissakin muissa pidetyissä laatumerkeissä.
Pösö on todella vähävikainen auto ja jotkut korjaukset helppoja suorittaa.
Taka-akseli ei ole enään niinkuin ennen.
Useissa Bosch sähköt ym.
Voin suositella, mutta tottakai autoa pitää myös huoltaa.- Peugeot_number_1
Sitäpaitsi Peugeot on laatumerkki!!! Aivan yhtä laadukas kun noi sakuvehkeet ja kestävämpi.
- peugeotokauto
Juu. Saksan merkkien nyky kestävyyden voittamiseen ei tarvita enään edes peugeottia . Taitaa kaikki nykyään myytävät autot pestä sakut kestävyydestä .
- mikävaivaa
Mikä romahdutti porschen laadun?
- mikäsuavaivaa
mikävaivaa kirjoitti:
Mikä romahdutti porschen laadun?
VAG konserni vaikka lyhennettähän ei nykyään käytetäkkään muutakuin tunnistaessa kyseisen kuuluisan kusetusfirman valitettavat hairahtuneet kantamerkit ja muut automerkit Ranskalaista alkuperää olevaa Bugattia myöden. Porschesta ja VW eli kansanautoista tuo romahdus on lähtöisin. Toki Suomessa on suurinosa ennakkoluuloisia joille mm. Ranskalainen auto on vain käsitys ja jos on yksikin huono yksilö niin ei enää uutta mutta kuitenkin annetaan sille Saksanseisokille vaikka kuinka monta mahdollisuutta vaikka kuinka kusettaisi asiakkaitaan.
- cheyenneoli
Milloin porschessa on ollut laatua. Kyllä 928 oli aika surkea ja 911 malliin sai vaihtaa kaikenmaailman hankalia laakereita. No sen verran tiedän, että vag pohjainen chayenne on aika huono varsinkin ilmajousilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152101Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi812019- 1011357
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1221133Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663771087Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen81012Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha170842- 60790
- 59741
Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.241701