Miten voi lopettaa kärsimyksen kivuttomasti ?

Masentunuttyttö

Niin paha olla ettei mikään auta. Ku masentaa nii paljo :'( mitä teen mikä auttaa pois kivuttomasti :'( ku kotonaki on nii vaikeeta 😢😢

15

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainavaaa

      Hei, kertoisitko mikä eniten masentaa, tai siis mulla samat ajatukset ja ikää vast 15.. Mulla kotona kans vaikeeta

      • Masentunuttyttö

        Jootuu puhuu miu insta on alasalmenpriva


    • aksnka

      Haulikolla.

      • Öljyranta

        Tulee rumaa jälkeä :(


      • sdfvsd
        Öljyranta kirjoitti:

        Tulee rumaa jälkeä :(

        Ruma jälki olisi ongelmista se pienin....


    • Öljyranta

      Kyllä Sinullekin apua löytyy.....tsemppiä Sinulle ! :*

      • TeidänArmahtajanne

        nai itseäsi ole hyvä.


    • Virsut

      Elämä on synkistä jaksoista huolimatta värielokuva, jossa olet päähenkilö. Näyttele se vaan ihan rauhassa loppuun. Ja kun tulee vaikeuksia, mieti aina ensin 3 eri vaihtoehtoa selviytyä tilanteesta ja valitse sitten niistä keskivaikein ja toimi sen mukaan. Liian helpot ratkaisut eivät ole kehittäviä. Ja kun kerrot, että sulla on vaikeeta, voisit myös vähän raottaa sitä vaikeuksien reppuasi. Ehkäpä jollakin on ollut samanlaisia ja selviytynyt niistä. Anna porukalle mahdollisuus auttaa ja jätä k-päiset kommentit omaan arvoonsa.

    • tomppuselli

      kaulakiikku ois aika siisti vaihtoehto,aseet tekee kovin rumaa jälkeä.suosittelen

    • ParasKaikista

      Toivottavasti paslatoimittajat saa niin turpaan ettei koskaan.

    • proelämä

      Terveellisillä elämäntavoilla. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin helpottaa, joillakin voi auttaa piankin. Kannattaa kokeilla!

    • äitii

      Rukoile Jumala auttaa älä mene ikuiseen kadotukseen kun taivaskin on tarjolla

    • ginandtonic

      Menet Imatralla baarin juomaan parit. Jos tekee sen itse, niin aina on riskit.

    • Minet_

      Älä anna masennukselle periksi, yritä olla niin vahva, kuin vain jaksat olla, herää aamuisin ja mene iltaisin nukkumaan. Yritä löytää pienen pieniä kiinnekohtia elämääsi ja yritä muodostaa rutiineja, joiden avulla selviät päivä kerrallaan. Liikunta voi tuntua turhalle, mutta kannattaa kokeilla. Käveleminen, jumpat, kuntosali tai ihan mitä vaan missä et ajattele itseäsi ja tunteitasi. Keksi jotain niin ajatuksen vievää tekemistä, että et vajaaseen tuntii ajattele tai vatvo asioita. Se auttaa kummallisesti.
      Älä vaivu epätoivoon!
      Kyllä se aurinko paistaa sinunkin risukasaasi vielä.
      Tämä on vain tilapäistä, ei ikuista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe