Sattuuko anaali seksi?

lokeroseppa

23

3237

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se ei saisi olla kivuliaista ei yhtään. Reiluusti liukastetta, kannatais vähät kato niitä asentoja etukäteen netista. Kipu ei kuuluu tuommoseen.

    • lksdfoksf5435354

      Olen harrastanut anaaliseksiä usean naisen kanssa monen monta kertaa. Ei ole sattunut koskaan vaan tuntuu niin pirskatin hyvältä.

    • porve

      tykkään niin anaali seksistä

      • Anonyymi

        Tykkäät sikail🐽🐷


    • Anonyymi

      Mä en voi auttaa kun on vähä semmoi homma et oon suunnitellut mun poikaystävän kanssa seksiä nyt vähän aikaa ja tää ois kummankin eka kerta ollaan siis mplemmat16 ja mua vähä pelottaa se et saattuuks ja muutenki mistä asennosta ois hyvä olla

      • Koittakaa sellaista eää poikaystäväsi on selällään ja sinä istut hänen päällään.
        Otat kalusta kiinni ja ohjaat se sisääsi.

        Jk Palaute kiinnostaa


      • Anonyymi

        Painu niuvanniemeen pipipää


    • Anonyymi

      Ei kun käyttää rasvaa ja muistaa huudella suolen hyvin kokemusta on bim

      • Anonyymi

        Ei kun vääntää kurapaskat siinä liukastetta


    • Anonyymi

      Aloituksessa rauhallisuus. Ja reilu määrä liukkaria.
      Näin minua opetti ensimmäinen aikuinen TOPmies, joka piti minua seksilelunaan.
      Olin kasarilla erittäin laiha ja pienipyllyinen ja erittäin poikamainen, vaikka olin jo 19v.
      Äijä nappasi minut Laakson kallioilta kotiinsa ja opetti kaiken mitä osasi.
      Sitä ennen pyllypano oli mulle täyttä tuskaa.
      Mutta parin vuoden aikana opin ottamaan oikeasti isoa peenistä kaikissa asennoissa. Ja olen nauttinut siitä , varsinkin kun olen saanut poikkeuksellisen isoa.

      Alkuun rauha ja sitten vauhtia koneeseen.
      Rajukin rynkytys sopii jos esityö on tehty.

      • Anonyymi

        Kyllä sontaluukku rööri roope tietää


      • Hyvin sanottu. Selvät ohjeet. Itse asuin solussa. Sielä kokeneemmat (ei vanhemmat) top-miehet opettivat kokemattomampia pyllypanoihin.
        Sain olla opetusvälineenä.


    • Anonyymi

      Kyllä se vähän sattuu, mutta se kuuluu asiaan. Liikaa ei saa silti sattua, jos sattuu liikaa niin parempi lopettaa.

    • Anonyymi

      Se sattuu todella paljon ja voi pahimmillaan aiheuttaa perseen lopullista venymistä. Jopa paskat voi alkaa tulemaan itsellään housuun, kun pidätyskyky heikkenee (sulkijalihas vaurioituu).

      • Anonyymi

        Mutta se on väkivaitainen raiskaus eikä kiimainen anaaliin haluavan pano,,kun kiimaiseksi saatu peppu oikein vaatii sisäänsä kuumaa kullia niin se vaan menee nämä kurapaska jutut voi ja pitää jättää omaan arvoonsa, ilkkujan seksuaalisen epävarmuuden että kokemattomuuden ja ennakkoluulojen varaan vaikka on mahdollista saada tietoa ja kokemusta ja nauttia ja antaa toisten nauttia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllähän se reikä kannattaa harjoituttaa panoja varten etukäteen. Kaupasta paketti kortsuja, liukkaria ja porkkanoita 2-4cm paksuisina. Porkkana on kovuudeltaan liki luokkaa kuin kovana seisovan nuoren kiimaisen kollin kulli.
      Kumi porkkanan päälle, reilusti liukastetta ja paksumpi pää edellä harjoittelemaan aukkoihin. Ohuimmasta aloittaen ja totuttelee pitämään sisällä ja välillä ulos. Varsinkin peppu ei alkuun tahtoisi ottaa, mutta harjoituksen kautta saa peppuaukon lihakset tottumaan ja saa ne rentoutettua ennen sisääntuloa. Jos vielä lopuksi harjoittelee 5 cm paksuisella, tuskin tulee kaveria vastaan isommalla. Pituutta voi joillakin olla reilusti, eli tulee liian syvään, asiallinen keskustelu jos tuntuu pahalta ja kättä väliin ettei pääse niin syvälle.
      Nautintoja.

      • Anonyymi

        Just noin se harjoittaa tulevaa kullia varten


    • Anonyymi

      Sun ois ollu parempi jättää se ja yleensä kaikki pokevideot katsomatta, venäläistä rulettiahan se on.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jo yhden sormen työntäminen analiin sattuu iha pirusti.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe