Hinttien peli

niksmanni ne autot tekee

Eikös se tuo Jaguaari ole vähän sellainen
"hinttien peli". Katsokaas nyt niitä kuskejakin.

16

3951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taso vähän laskussa...

Epätoivoisimpina hetkinänne olette näemmä löytävinänne kaltaisianne ihan joka paikasta...

• sambe

Vai oisko niin että kun sinulla ei ole rahaa jaguaaria hankkia niin se tekee ko. autoista hinttien autoja...???? mutta onhan se corolla paljon enemmän heteroille tarkoitettu auto kuin mikään jaguaari vai mitä....

• xjs 12

niin tuohan pitää osittain paikkansa. Aikamosia
        Mr. Browneja niiden puikoissa heipparoi.

Kyllä kai siinä on vähän enemmän "vasemmalla", jos on tollanen hepsukkatyyli autoissa.

Kyllä ne miehiset miehet ajaa muilla autoilla.

• Jagge

Tämä on Jaguar-aiheinen keskustelupalsta, keskenkasvuiset löytänevät vertaistaan seuraa jostain muualta.
        Mainittakoon kuitenkin kokemuksesta, että jos mies naisseuraa etsiskelee, ei Jaguarin omistaminen ainakaan hankkeelle haittaa tee. Ihan jokainen voi havaita tämän itsekin, hankkii vain Jaguarin ja hämmästelee. Tai no, ei nyt ihan jokainen sentään... siitähän tämä räkänokkien räkytys tietenkin johtuukin :)

• perusteellisesti
        Jagge kirjoitti:

Tämä on Jaguar-aiheinen keskustelupalsta, keskenkasvuiset löytänevät vertaistaan seuraa jostain muualta.
        Mainittakoon kuitenkin kokemuksesta, että jos mies naisseuraa etsiskelee, ei Jaguarin omistaminen ainakaan hankkeelle haittaa tee. Ihan jokainen voi havaita tämän itsekin, hankkii vain Jaguarin ja hämmästelee. Tai no, ei nyt ihan jokainen sentään... siitähän tämä räkänokkien räkytys tietenkin johtuukin :)

Jaguar aiheinen keskustelupalsta on aivan muualla. Tämä pysyy hinttareiden kaatopaikkana

• esimerkiksi
        xjs 12 kirjoitti:

niin tuohan pitää osittain paikkansa. Aikamosia
        Mr. Browneja niiden puikoissa heipparoi.

Kyllä kai siinä on vähän enemmän "vasemmalla", jos on tollanen hepsukkatyyli autoissa.

Kyllä ne miehiset miehet ajaa muilla autoilla.

-82 Corollalla

• Mursu
        Jagge kirjoitti:

Kuule, osuit naulan kantaan! Ei voi kuin hiljaa ihmetellä, miten niin mitättömän näköisestä miehestä kuin minusta, johon naiset ennen pitivät vähintään kahden jaardin (tai kuuden jalan, miten vaan) turvavälin, alkoivat kiinnostua, kun kaarsin paikalle Jaguarilla. Olkoonkin, että kissa on hankittu käytettynä Saksasta, se ei tunnu naisia häiritsevän. Yhtäkkiä olinkin niin mukava ja mielenkiintoinen mies, kun ennen olin jalankulkija, ja äärimmäisen epäviehättävä.

• Mursu
        Jagge kirjoitti:

Itse asiassa olen aika komea - ja tunnen itseni sellaiseksi - mutta tämä räkänokkahinttareiden, kurittomien kakaroiden ja tyhmien amislaisten suunsoitto nyppii.
        Lopettakaa paskan puhuminen ja kokeilkaa itse onneanne kissan ratissa, se kannattaa :)

• 2-rappu
        Mursu kirjoitti:

Itse asiassa olen aika komea - ja tunnen itseni sellaiseksi - mutta tämä räkänokkahinttareiden, kurittomien kakaroiden ja tyhmien amislaisten suunsoitto nyppii.
        Lopettakaa paskan puhuminen ja kokeilkaa itse onneanne kissan ratissa, se kannattaa :)

niin vai oot sie kommee köriläs, juuri sellainen
        kuin ym. tekstissä mainitaan, hinttapuli mikä hinttapuli.

"Itse asiassa olen aika komea - ja tunnen itseni sellaiseksi"

• se oli viimeinen kerta
        Mursu kirjoitti:

Tämä olikin sitten viimeinen kerta, kun tänne erehdyin kirjoittamaan. Keksi itsellesi oma nimimerkki, tai käytä sitä Mursua täällä sitten tästä lähtien.

Kun täällä on ollut puhetta räkänokista, niin oikeasta aiheesta ollaan puhuttu. Räkänokka mikä räkänokka.

• Bjuuström

Mikään ei oo ihanempaa kuin panna tuplaputkeen, ah :o)
      Ruskea on Jaggen paras väri.

• AntiVolvo

Volvo S40/V50. Oikeesti ei sellasilla aja ku hintit ja akat.

• Nimetön

Englantilainen määritelmä homoseksuaalille: "Mies, joka harrastaa sukupuolista kanssakäymistä toisen miehen kanssa sisäoppilaitoksen jälkeen."

PS Kertoja oli britti englanninopettaja, joka itse oli opiskellut sisäoppilaitoksessa.

• Väiski

Kateelliset persaukiset turpa kiinni.
      Herrasmiehat ajaa Jagella ja koirat haukkuu perässä.
      Hinkatkaan vaan sitä Daewoota(Chevy) tai pikku Volvoo.

• man-legally

E JA S-TYPE.SEKÄ X-MALLIT ON NÄTTEJÄ,XJ-MALLIT MYÖS.

• imppu

Vitun kateellinen hintti homo perkele.
      Kateellinen pervo.Homo.Hintti.Sulla ei ole varaa ostaa hienoa Jaggea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      83
      3163
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1776
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1643
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      138
      1489
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1448
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      161
      1388
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      162
      1307
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      86
      1263
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      99
      1242
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      85
      1229
    Aihe