Keskellä Suomea kulkee Euroopan syvin geneettinen kuilu. Ja itärajallamme Euroopan syvin elintasokuilu.
Vastaukset 5
- YhtenäinenKansa
Nettisveko ei onnistu hajota-ja-hallitse-taktiikassaan. Kyllä me suomalaiset olemme ja koemme olevamme yhtenäinen kansa.
Sen sijaan rusut ovat täydessä kansallisessa identiteettikriisissä. varsinkin kun uusimmat geenitutkimukset osoittivat heidän olevan etnisesti suomalaisia eikä ruotsalaisia.- OnpaJännittävää
Kerro ystäväni, mikä avauksessa ei ollut faktaa? (tähän ei varmasti tule vastausta)
- RusiSveko
Geenit osoittavat että ruotsalaiset ovat lähempänä venäläistä kun suomalaiset. Ruotsalaiset perustivat Rusi nimisen valtion ja sekoittuivat slaaveihin. Se mikä ero itärajalla on se että suomalainen on kauempana venäläistä kun keskiverto ruotsalainen. Mitenkään ottamatta kantaa kumpi on parempi, venäläinen vai ruotsalainen.
"varsinkin kun uusimmat geenitutkimukset osoittivat heidän olevan etnisesti suomalaisia eikä ruotsalaisia. "
etniset geenit
=
pisshuvudPISA
:-)
- joohjoohJukka
Vihtori Kosolat ja Julius Sundblomit on oikein länsimaisia. Itsekeskeisyys, petos, tyhmyys ja muut Riihimäen eli avaajan kotiseudun kaltaisilla alueilla vallitsevat arvot ovat oikein paljon lännessä arvostettuja. Sundblomihan pyydettiin oikein Neuvostoliiton hyväntahdon lähettilääksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493