Voi voi! Kokonaista kansanryhmää ei saakaan

tiedoksi.ääriateisteille

pilkata ja kiihottaa ääriaattein sitä kansanryhmää vastaan. Ei saa kiihottaa suvaitsemattomuuteen esimerkiksi uskontoa vastaan, sen uskonnon ihmisiä vastaan.

http://yle.fi/uutiset/3-9327902

17

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä.hel

Kristitytkö ääriatteja?

• Kyllä ateistit ton jo tietää, kuinka sen sais teille meneen perille.

• Toisenvapaus

Eihän uskikset sitä ikinä saa jakeluunsa. Ja tuo uskonnonvapaus on heille oikeus häiriköidä ja vainota esim. ateisteja "käännytystyön merkeissä".
        Hellvettiin manailevat tulikuumaan laavajärveen ikuisiksi ajoiksi toista. Uskonnonvapauden nimissä.

• uskomatonta-

Miksi uskovaiset kiertävät ovelta ovelle, ja tuputtavat uskontoaan muille?

• Jospa heillä on ns. J-kortti ja he keräävät plussapisteitä taivaisiin. Saattavat siellä saada ringside paikan jumalien jalkojen juuresta.

• PalkallinenVeronmaksaja

Eiköhän tuossa ollut kyse sossun jonopaikoista. Tuomittu 15€ päiväpalkkansa kanssa haluaa raivata sossun jonoja jotta saisi avustusasiansa hoidettua ilman turhia vääräuskoisia siinä jonossa. Tuollaosolle kun maksetaan oikeudenkäynnit meidän veromaksajien rahoista, niin toki voi sitten valittaa korkeimpiin oikeusasteisiin.

• Ei kai sekään itsemurhaterroristi ollut muslimi joka Bobrikovin tappoi.

• fda

Onneksi täällä ei taida olla ääriatteja muuta kuin sinun kuvitelmissasi.

• kirjoituksista.päätellen

Täällä ei olekaan muuta kuin ääriatteja. Tai sitten mielenterveysongelmaisia. En kyllä tiedä, mitä eroa niillä käytännössä on.

• fda

Syyttelyteisti, sehän kertoo enemmän sinusta itsestäsi mitä kuvittelet täällä olevan.

• kirjoituksista.päätellen kirjoitti:

Täällä ei olekaan muuta kuin ääriatteja. Tai sitten mielenterveysongelmaisia. En kyllä tiedä, mitä eroa niillä käytännössä on.

Kumpaan ryhmään itsesi luet?

• fda

Sen perusteella mitä olen syyttelyteistin syytöksiä lukenut... Hän kokee olevansa täydellinen ihminen uskossaan, synnitön poikkeus, jolla on ainutlaatuinen oikeus syyttää kaikkia palstalaisia trollien toiminnasta.

Hän ei myöskään keskustele, aina vain hyökkää koska hän kuvittelee tietävänsä, että ateistit ovat pahoja. Hän ei tietenkään ole äärimmäinen tulkinnoissaan, vaikka kaataakin trollien ja nikkivarkaiden synnit kaikkien palstalaisten niskaan.

• Onko se kiihottamista kansanryhmää vastaan jos haluaa että kaikki miespuoliset persut tulee kuohita ettei sellaisia pääse tulemaan lisää.

Kiemunkia en pysty auttamaan sillä otan asiakkaaksi vain miehiä. Toisaalta Terhi näyttää siltä että hänen miehensä saattaa hyvinkin olla minun palvelujani vailla.

• harras.harrastelija

Rauhanuskontoja ei rienata tai turpiin tulee!!!

• harras.harrastelija

KRISTINUSKO on Rahan uskonto eli SAA RIenata. Se saa köniinsä kaikilta kun sen huh-hih hihhulit on perlkureita!!!!!!!!

PH = hiki sanoo kristitytkin.

AasiHonnaa...Poovidin Taika...heitetty olkoon män..vedellä kellastettu poeka Herra tulee Mieleen zoomhööh

• jryjr.kaa

• Anonyymi
        ei_kirj kirjoitti:

jryjr.kaa

fgd tre ret

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe