YLE:stä ja "kapinasta". Ei kannata noteerata mitenkään.
"Majuri" spämmää.
19
97
Vastaukset
Kyselee vastauksia vaikkei ymmärrä itsekään mitä kirjoittaa. Ihme jaanaaja!
- Kadettikouluainesta.joo
Ymmärtäkäämme "majuria". Kävi kansakoulua viisi luokkaa ja kaksi luokkaa niistä kahdesti. Äidinkielestä reputti kahdesti.
Kadettikouluainesta.joo kirjoitti:
Ymmärtäkäämme "majuria". Kävi kansakoulua viisi luokkaa ja kaksi luokkaa niistä kahdesti. Äidinkielestä reputti kahdesti.
Pitääkö kadettikoulussa suorittaa myös äidinkielen kypsyyskoe?
- Se.tapaistanne
OikeistoSosDem kirjoitti:
Pitääkö kadettikoulussa suorittaa myös äidinkielen kypsyyskoe?
Kommarit ivaa.
Se.tapaistanne kirjoitti:
Kommarit ivaa.
Sitä saa mitä tilaa. Joten ei tarvitse alkaa itkemään.
- Ivaatte.Nauratte.muille
Sitä saa mitä tilaa. Joten ei tarvitse alkaa itkemään.
Ei sitä ivaamista ole kukaan tilannut.
Se kommareitten ja sosialistein tapa aina ollut ja on edelleen. Ivaatte.Nauratte.muille kirjoitti:
Ei sitä ivaamista ole kukaan tilannut.
Se kommareitten ja sosialistein tapa aina ollut ja on edelleen.Katso peiliin.
- SAK-SDP-VVO
OikeistiSosDem lienee SAK:n päivystävä trolli.Kirjoittelu sen mukaista.
- Aivoinva
Eiköhän hänkin ole sairaseläkeläinen.
Sosialismi verissä. Heidän pitää saada haukkua kunnon kansalaisia
Aina kommarit olleet sellaisia, ivaa ja naurua muista.Etkö kestä pientä soittelua. Syytä olisi ottaen huomioon mitä itse kirjoittelet. Olit näköjään demaripalstallekin laittanut 1918 spämmiäsi?
- KuusetJaÄmpärit
Etkö kestä pientä soittelua. Syytä olisi ottaen huomioon mitä itse kirjoittelet. Olit näköjään demaripalstallekin laittanut 1918 spämmiäsi?
Itsenäisyyspäivän lähestyessä "majurilla" on meneillään 1918-vyörytys. Pian kaikki kommarit, punikit ja demarit ovat motissa, ja urhoollisen toiminnan johdosta "majuri" saa uuden sotilasansiomitalin sekä kutsun Linnan juhliin.
KuusetJaÄmpärit kirjoitti:
Itsenäisyyspäivän lähestyessä "majurilla" on meneillään 1918-vyörytys. Pian kaikki kommarit, punikit ja demarit ovat motissa, ja urhoollisen toiminnan johdosta "majuri" saa uuden sotilasansiomitalin sekä kutsun Linnan juhliin.
Ha ha ha haa.
- Sellaista.heillä
KuusetJaÄmpärit kirjoitti:
Tuollaista ivaamista kommareilla, toinen nauraa.
He ei osaa tätämaailmaa. Sossut tulleet röyhkeiksi. - vyörytys
Sellaista.heillä kirjoitti:
Tuollaista ivaamista kommareilla, toinen nauraa.
He ei osaa tätämaailmaa. Sossut tulleet röyhkeiksi.Vyörytys ja rotaatio, ne kuuluvat yhteen. Yle vähän asetteli esteitä vyörytykselle mutta mitään ette voi, totuus nousee esiin vaikka kuinka hanttiin ylen muutamat naistoimittajat yrittävät pistää
- Kepu.täällä
Sosialsmi on periaatteessa hieno aate. Ihmisen ahneuden takia ei vaan ole toimiva systeemi. Siksi kapitalismi, se on luotu meitä riistäjiä ja omaneduntavoittelijoita varten.
Ei se taida olla edes periaatteessa hieno aate yksilönvapauden tukahduttamisineen. Eikä sitä taida missään enää ollakkaan puhdasoppisessa muodossa.
Onkin tässä valossa erittäin huvittavaa "Majurin" paasaaminen "kommareista".- Vaikutat.sellaiselta
Ei se taida olla edes periaatteessa hieno aate yksilönvapauden tukahduttamisineen. Eikä sitä taida missään enää ollakkaan puhdasoppisessa muodossa.
Onkin tässä valossa erittäin huvittavaa "Majurin" paasaaminen "kommareista".Oooko sinä kommari ?
Palstalla räkyttävänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591174Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501