Se on Kannelmäen peruskoulu, siihen kuuluvat kaikki neljä koulua.
Ja Suomen huonoin opettajakin sieltä löytyy, etunimi on Kreetta.
Suomen huonoin koulu
14
3576
Vastaukset
- EsupsTill21.12
Hyvä teksti! Yksityiskohtaiset perustelut saivat minutkin uskomaan koulun paskuuteen.
Sulle ne ei ainakaan oo saanu mitään opetettua. Idiootti. - Kaokjsd
EsupsTill21.12
olen aika varma että sinun lempisana on idiootti.
Ja nyt sä olet niin ''kova''!- EsupsTill21.11
Lempisanani tosiaan on "idiootti." Ja idioottihan sinä tosiaan olet kun et osaa edes vastata kommenttiin.
- ofgjhdfj
EsupsTill21.11 kirjoitti:
Lempisanani tosiaan on "idiootti." Ja idioottihan sinä tosiaan olet kun et osaa edes vastata kommenttiin.
siellä ei oli se teksti, helvetin tietokone nörtti!
- aids_sivupersoonalla
ofgjhdfj kirjoitti:
Tietokonenörtti*
- EsupsTill21.12
ofgjhdfj kirjoitti:
Mitä?
- gsagaga
EsupsTill21.12 kirjoitti:
Mitä?
Ikä? hahaha
- EsupsTill21.12
gsagaga kirjoitti:
Ikä? hahaha
No vittu oon koht 15 enemmän ku sä.
Saatanan idiootti. - Jajajajajaa
Saatanan idiootti.Oho oho aika surulista kyllä että olet niin negatiivinen. :(
Saatanan idiootti.Älä pentu uikuta
- EsupsTill21.12
Saatanan idiootti.Jumalauta. Kyllä mää tiedän kuinka hieno mun käyttäjätunnus on, mutta ehkei se ihan varastamisen arvoinen ole.
- Anonyymi
Saatanan idiootti.Turpakii
- Paskakoulu
Kuule sinä poika sinä tulet nyt keinutien ala paska asteelle niin siinä sinulle maailman PASKIN PASKIN PASKIN PASKIN koulu saataas Vattulainen helvwttiä tui tänne
- Anonyymi
Ei todellakaan ole! Vaan vanhankylänkoulu ulvilassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744