Olipa osuva pääkirjoitus eilisessä Lieksan Lehdessä.
Lieksan Lehti
4
159
Vastaukset
- pinka.belle
Mistä siinnä kerrottiin kun minulle ei tule lehteä.
Olipahan vain asiaa yleisön käyttäytymisestä konserteissa ym. tilaisuuksissa.
Aikuiset ihmiset eivät osaa olla hiljaa ja kunnioittaa esiintyjiä. Pidetään omia kokouksia ja mölistään. Vähintään kännykkä pirisee jollain. Lapsetkin osaavat käyttäytyä paremmin. Olin taannoin erään kuuluisan moottoriurheilijan siunaustilaisuudessa Etelä-Suomessa. Kolmesti saman henkilön puhelin soi tilaisuuden aikana, kyllä tunsin myötähäpeää kun kaveri vielä vastasi puhelimeen. On hyvät tavat hävinneet ihmisiltä tyystin.- kyllä.tulee
Miksi ei tule lehteä? Minullehan tuo tulee ja tiedän pari muutakin, joille tulee.
rotestimökinpoika kirjoitti:
Olipahan vain asiaa yleisön käyttäytymisestä konserteissa ym. tilaisuuksissa.
Aikuiset ihmiset eivät osaa olla hiljaa ja kunnioittaa esiintyjiä. Pidetään omia kokouksia ja mölistään. Vähintään kännykkä pirisee jollain. Lapsetkin osaavat käyttäytyä paremmin. Olin taannoin erään kuuluisan moottoriurheilijan siunaustilaisuudessa Etelä-Suomessa. Kolmesti saman henkilön puhelin soi tilaisuuden aikana, kyllä tunsin myötähäpeää kun kaveri vielä vastasi puhelimeen. On hyvät tavat hävinneet ihmisiltä tyystin.On aihettakin puuttua asiaan.
Olen kiinnittänyt samaan huomiota.
Itse (luennoilla/esitelmillä) jos ilmaantuu häirintää keskeytän, ja pyydän asianomaista kertomaan kaikille mitä hän haluaa sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437