Lutunen osti minulle windows 10 professional kun mun iänikuinen vista tuntui sen mielestä jotenkin vanhanaikaiselta. Nyt mä opettelen sen käyttöä ja kamppailennoidenkirottujen miljonan apin kanssa jotka tulee kun klikkaa nettiin ikonien tilalle. Onneksi jätti mulle vistan vaihtoehtoiseksi koska mun pelit on ladattu siihen, samoin kuvat ja muut dokumentit. Mikä duuni siirtää kaikki jos haluaa siirtää.
Olen jo saanut joululahjani ennakkoon
50
181
Vastaukset
- enmilläänkeksi
@Paloma.se.co
"osti minulle windows 10"
Osti?
Minulle windows10 tarjoiltiin, oikein tyrkytettiin ilmaiseksi. Vuosi sitten jo sen asensin ihan itse. No broblems. Muutaman ajurin hain netistä kuten printteriin.Se oli yhdessä vaiheessa ilmainen, mutta ei enää. Vähän päälle 800 kruunua tanskalaiselta toimittajalta.
Paloma.se.co kirjoitti:
Se oli yhdessä vaiheessa ilmainen, mutta ei enää. Vähän päälle 800 kruunua tanskalaiselta toimittajalta.
Lutunen asensi ilmaisversion jo vuosi sitten. Minä en halunnut kun toi vista oli tullut niin tutuksi.
- En-oikein-usko
"""windows 10 professional - vähän päälle 800 kruunua?"""
P r o f e s s i o n a l. Missä on niin halpoja, noin 80 eur suomen rahassa? Kun täällä perusversiokin maksaa huippeesti toista sataa. En-oikein-usko kirjoitti:
"""windows 10 professional - vähän päälle 800 kruunua?"""
P r o f e s s i o n a l. Missä on niin halpoja, noin 80 eur suomen rahassa? Kun täällä perusversiokin maksaa huippeesti toista sataa."Tack för ditt köp av 1 st. Windows 10 Professional 32/64 Bit – ESD
Följande är din e-post med länkar för att ladda ner installationsfilerna för Windows 10 Professional 32/64 Bit, produktnyckel samt vägledning"
PC-MAC Servicecenter Hellerup
Lasku oli jotain 845 kr?Paloma.se.co kirjoitti:
"Tack för ditt köp av 1 st. Windows 10 Professional 32/64 Bit – ESD
Följande är din e-post med länkar för att ladda ner installationsfilerna för Windows 10 Professional 32/64 Bit, produktnyckel samt vägledning"
PC-MAC Servicecenter Hellerup
Lasku oli jotain 845 kr?Nyt tarkistan vielä hinnan, kun kuitti olikin Lutusen koneella.
SEK 865 kr. kaikenkaikkiaan.
Ihan hyvä että et hätäillyt.
Nyt on Wikissä jo paljon vastauksia mahdollisiin kysymyksiisi.
H.Tekniikassa turvaudun täysin Lutusen ja Pojan taitoihin. Minä meen keittiöön laittaan sapuskaa tai otan vaahtokylvyn sillä aikaa kun ne tutkii ja korjaa.
Paloma.se.co kirjoitti:
Tekniikassa turvaudun täysin Lutusen ja Pojan taitoihin. Minä meen keittiöön laittaan sapuskaa tai otan vaahtokylvyn sillä aikaa kun ne tutkii ja korjaa.
"Paloma.se.co"
Lupaavaa...vai onko?
Korppiskin laittoi amme-kuvan.
Ja sinä kun vielä olet kauheen rohkeekin.
H.
Minullakin oli pöytäkoneessa Vista. Sitä moittivat kovasti, minusta se oli ihan hyvä.
Kone lakkasi toimimasta, luulin jo että se on mennyttä, vein kuitenkin tutulle korjaajalle, hän sai koneen toimimaan, vähän hidas on mutta pelittää. Siinä on nyt Windows 10, samoin kaikissa koneissa. alkuun kymppi tuntui hankalalta mutta olen tottunut.Kai minäkin aikaa myöten tähän totun. Aamuisin olen netissä kympillä, illalla loggaan sisään vistalla niin ei tarvi ladata mun pelejä uudelleen ja onko mulla edes niitä avaimia tallessa....
- UteliasMummo
Paloma.se.co kirjoitti:
Kai minäkin aikaa myöten tähän totun. Aamuisin olen netissä kympillä, illalla loggaan sisään vistalla niin ei tarvi ladata mun pelejä uudelleen ja onko mulla edes niitä avaimia tallessa....
Mitä pelejä pelaat?
UteliasMummo kirjoitti:
Mitä pelejä pelaat?
Ikivanhoja Age of Empires strategiapelejä.... age of Kings, AOE III. Rakennetaan sivilisaatioita ja sitten soditaan :)
- ahaa-nyt-selkis
ilmankos käyt agiteeraamassa palstaakin, hunksin ja korppiksen kimppakivana mukana.
muuta kivaahan teillä ei elämässänne ole kun hunksikin on ilman eukkoa eikä pääse harrastamaan perheväkivaltaa.
Vuosi vaihtuu.
Minullakin alkaa olla siivouksen aika.
SIksi tilasin verkko-kaupasta 3 X ristiin-leikkaavan paperi-silppurin.
5 1 vuotta vanhenpia papereita näytti olevan paljon.
-
Joka-paikkaan kun on ollut pakko tunkea sos-tunnusta nimi- ja osoite-tietoineen, vaikka ei olisi haliunutkaan vaatii pikkuisen enemmän kuin pelkän heiton yleisiin roskiksiin.
Eikä ole enää duunia minkä silppuria käyttäisin.
49E.
Sille on sama mikä käyttis paperit on kirjoittanut.
H.- henrjii
potenssi ongelmiin löytyy apua
- Täyttyy-myös-äkkiä
hunksz kirjoitti:
halunnutkaan...
H.Sivuhuomautus.
49 euron silppurilla et montaa paperia silppua kun se kuumenee, alkaa tökkiä ja menee tukkoon. Eli kaatuu. Punainen alkaa vilkkua (jos siinä punaista edes on)?
Sitten odottelet noin 2 tuntia, että silppuri jäähtyy, nostat ylämötikän pois ja kaivelet tukoksia saksien kärjellä (mielellään puu puikolla) jonkun aikaa...
On kai siinä kannessa ees-taas nappi mutta se ei auta kovin paljoa jos tukos on jämähtänyt. Muista ottaa töpseli irti ennen kuin alat ronkkia. - käsille.töitä
Sakset olisivat halvemmat silppuamiseen.
Täyttyy-myös-äkkiä kirjoitti:
Sivuhuomautus.
49 euron silppurilla et montaa paperia silppua kun se kuumenee, alkaa tökkiä ja menee tukkoon. Eli kaatuu. Punainen alkaa vilkkua (jos siinä punaista edes on)?
Sitten odottelet noin 2 tuntia, että silppuri jäähtyy, nostat ylämötikän pois ja kaivelet tukoksia saksien kärjellä (mielellään puu puikolla) jonkun aikaa...
On kai siinä kannessa ees-taas nappi mutta se ei auta kovin paljoa jos tukos on jämähtänyt. Muista ottaa töpseli irti ennen kuin alat ronkkia."Täyttyy-myös-äkkiä"
Noo...
Minulla on koko-nainen vuosi aikaa silpuskella.
H.
- henrjii
uusi kone olisi tullut pitkänpäälle halvemmaksi, se olisi säästänyt hermoja
- 1lesken
Olen jostain rivien välistä ymmärtänyt, että tämä "Lutunen", jopa on ukolle lapsellinen nimi sattunut, on antanut sinulle jo lahjan. Saat asua ilmaiseksi hänen asunnossan. Siinä on joululahjaa ja muutakin lahjaa kerrakseen. Aina on silti hyvä turvata selustansa, että ei jää kakaroineen miedontielle. Oma kämppä on aina turvallisin, silloin oma nimi löytyy ovesta. Lesken
1lesken kirjoitti:
Olen jostain rivien välistä ymmärtänyt, että tämä "Lutunen", jopa on ukolle lapsellinen nimi sattunut, on antanut sinulle jo lahjan. Saat asua ilmaiseksi hänen asunnossan. Siinä on joululahjaa ja muutakin lahjaa kerrakseen. Aina on silti hyvä turvata selustansa, että ei jää kakaroineen miedontielle. Oma kämppä on aina turvallisin, silloin oma nimi löytyy ovesta. Lesken
Olet ymmärtänyt väärin.
Talo on puoliksi minun ja sijoitin siihen oman mökkini myynnistä saaneet rahat. Postilaatikossa on molempien nimet. Kulut jaamme keskenämme.- 1lesken
Paloma.se.co kirjoitti:
Olet ymmärtänyt väärin.
Talo on puoliksi minun ja sijoitin siihen oman mökkini myynnistä saaneet rahat. Postilaatikossa on molempien nimet. Kulut jaamme keskenämme.Palo..........
Edellisissä ketjuissa kerrot, että Latusella on talo ja sinä olet taloudenhoitaja, joka ostaa tarjoussafkat. Mikähän on oikea versio? Lesken 1lesken kirjoitti:
Palo..........
Edellisissä ketjuissa kerrot, että Latusella on talo ja sinä olet taloudenhoitaja, joka ostaa tarjoussafkat. Mikähän on oikea versio? LeskenHöpö höpö. MEILLÄ on yhteinen talo ja yhteinen talous. Kukaan ei ole kenenkään siivellä. Onpa sinulla yksiselitteinen käsitys miehen ja naisen välisestä yhteiselämästä. Talo on maksettu ja kumpikin maksaa omat laskunsa, paitsi että sähkö-, vesi- jne menee toisen tililtä, ruoka ja muut juoksevat menot toisen. Sen verran perinteellistä tosin että minä hoidan enimmäkseen sisätyöt, Lutunen ulkotyöt (pihan, puutarhan, autot, saunan, verstaan, luhdin, puskat, lumityöt, huollot, katsastukset jne.) minä poltan riisit ja kastikkeet ja puhun soopaa teidän kanssa täällä. :)) Älä ole turhaan ole niin samalla ylimielinen ja katkera. Me teemme tiimityötä ja autamme toinen toisiamme. Molemmat hyötyvät. Periaatteena: se tekee sitä mitä paremmin osaa ja mistä enemmän tykkää.
Äläkä takerru lutuseni nimeen: on sillä ihan kunnollinen miehen nimikin, mutta kun mä tykkään että on se vaan niin kultanen.
Ps. Lutunen myi myös talonsa siinä vaiheessa kun me muutimme yhteen. Hänen poikansa asuu nyt vuokralla opiskeluaikanaan ja sijoittaa sitten omistusasuntoon kun tietää missä on työpaikka. Minun poikani asuu meillä opiskeluaikanaan ja isänperintönsä sijoittaa sitten omistusasuntoon kunhan ensimmäinen pysyvä virka on ajankohtainen. Tytär on jo saanut isänperintönsä minulta ja sijoittanut omistusasuntoon yhdessä miehensä kanssa.
Toivottavasti olen nyt tehnyt riittävästi selvää kuka omistaa mitä ja kuka elää kenenkin rahoilla.- 1lesken
Paloma.se.co kirjoitti:
Höpö höpö. MEILLÄ on yhteinen talo ja yhteinen talous. Kukaan ei ole kenenkään siivellä. Onpa sinulla yksiselitteinen käsitys miehen ja naisen välisestä yhteiselämästä. Talo on maksettu ja kumpikin maksaa omat laskunsa, paitsi että sähkö-, vesi- jne menee toisen tililtä, ruoka ja muut juoksevat menot toisen. Sen verran perinteellistä tosin että minä hoidan enimmäkseen sisätyöt, Lutunen ulkotyöt (pihan, puutarhan, autot, saunan, verstaan, luhdin, puskat, lumityöt, huollot, katsastukset jne.) minä poltan riisit ja kastikkeet ja puhun soopaa teidän kanssa täällä. :)) Älä ole turhaan ole niin samalla ylimielinen ja katkera. Me teemme tiimityötä ja autamme toinen toisiamme. Molemmat hyötyvät. Periaatteena: se tekee sitä mitä paremmin osaa ja mistä enemmän tykkää.
Äläkä takerru lutuseni nimeen: on sillä ihan kunnollinen miehen nimikin, mutta kun mä tykkään että on se vaan niin kultanen.
Ps. Lutunen myi myös talonsa siinä vaiheessa kun me muutimme yhteen. Hänen poikansa asuu nyt vuokralla opiskeluaikanaan ja sijoittaa sitten omistusasuntoon kun tietää missä on työpaikka. Minun poikani asuu meillä opiskeluaikanaan ja isänperintönsä sijoittaa sitten omistusasuntoon kunhan ensimmäinen pysyvä virka on ajankohtainen. Tytär on jo saanut isänperintönsä minulta ja sijoittanut omistusasuntoon yhdessä miehensä kanssa.
Toivottavasti olen nyt tehnyt riittävästi selvää kuka omistaa mitä ja kuka elää kenenkin rahoilla.Paloma........
Nythän tuli kaikki kristallinkirkkaasti selväksi. Ymmärsin varmasti väärin, kun siinä Appelsiini-ketjussa eräs palstatuttu annatteli ilmeisesti katkeruuksissaan yhtä ja toista. Ehkä se kuuluu teidän inside- juttuihin, josta te vanhat konkarit osaatte tulkita ne oikein. Näin sivullisena, kun korpikuusenkyynel pistää tekstiä tulemaan, pitäisi vastuu siirtyä lukijalle. Oppia ikä kaikki. Jokainen hoitaa kotinsa miten osaa ja tahtoo. Itse kun olen erakkomainen, kuulostaa pyörryttävältä tuo suku, joka talossa asuu. En voisi elää noin, että oma rauha olisi kortilla. Jatkakaa vain puhdetöitänne talossanne ja puutarhassane. Se elämäntapa sopii joilkekin, ei missään tapauksessa minulle. Pakkaan lentolaukkuani parhaillaan ja lähden reissuun. Täällä kun vietetään Suomen Itsenäisyyspäivän juhlaa 06.12. Lesken - Eekkeri-line-lotja
Tuletko Helsinkiin hotelliin vai ihanko Tallinnaan uskaltaudut?
- Menee-kohtalaisesti
Paloma.se.co kirjoitti:
Höpö höpö. MEILLÄ on yhteinen talo ja yhteinen talous. Kukaan ei ole kenenkään siivellä. Onpa sinulla yksiselitteinen käsitys miehen ja naisen välisestä yhteiselämästä. Talo on maksettu ja kumpikin maksaa omat laskunsa, paitsi että sähkö-, vesi- jne menee toisen tililtä, ruoka ja muut juoksevat menot toisen. Sen verran perinteellistä tosin että minä hoidan enimmäkseen sisätyöt, Lutunen ulkotyöt (pihan, puutarhan, autot, saunan, verstaan, luhdin, puskat, lumityöt, huollot, katsastukset jne.) minä poltan riisit ja kastikkeet ja puhun soopaa teidän kanssa täällä. :)) Älä ole turhaan ole niin samalla ylimielinen ja katkera. Me teemme tiimityötä ja autamme toinen toisiamme. Molemmat hyötyvät. Periaatteena: se tekee sitä mitä paremmin osaa ja mistä enemmän tykkää.
Toivottavasti olen nyt tehnyt riittävästi selvää kuka omistaa mitä ja kuka elää kenenkin rahoilla.Minulla oli eukko, kutunen. Armoton kutemaan. Ostimme yhteisen saunamökin johon hän sijoitti yhdestä lehmästä tulleet maitorahat. Itse kunnan lapiomiehenä sijoitin jokaisen kokkareen mitä työpanoksesta irtosi.
Siinä me sitten eleltiin yhden lehmän varassa. Oli meillä hevonenkin, Polle. Mutta se kakki aisalle, aisa lahosi ja katkesi. Sen jälkeen emme voineet viedä maitoa meijeriin.
Onneksi meillä ei ollut lapsia. Ei olisi ollut varaa laittaa niitä edes kansakouluun kun ei ollut suksia eikä potkukelkkaa. Olisivat jääneet riesaksi korven kätköön.
Pihan perällä meillä oli Ulkohuussi jonne laiskuuttani ja takaisin ratsastin virattomalla Pollellamme.
Maitoahan meillä jäi yli pilvin pimein joten aloimme ruokkia metsän eläviä. Eipä mennyt kauan kun piha oli solkenaan siilimuoreja, kettuja, suseja, karhuja, muutama jänökin piipahti.
Lehmäämme rupesi vituttamaan, että kaiken maailman pummeille hänen on tuotettava maitoa joten se ehtyi. Aikanaan se kuoli äkilliseen utarerytmihäiriöön tai johonkin muuhun lehmävanhuus vaivaan.
Pakkasimme pussimme ja Kutunen nousi Pollen selkään ja minä Kutusen ahteriin ja ratsastimme ihmisten ilmoille.
Multian mustalaiset ostivat Pollen hyvään hintaan jolla rahalla ostimme pienen yksiön. Ja kun yksiön arvo nousi, ostimme kaksion ja lopulta kolmion. Sitten omakotitalon meren rannalta. Siellä Kutunen hoksasi, että aavan meren tuolla puolen on Satumaa ja läksi sitä katsomaan. Eipä ole näkynyt naista sen jälkeen. Päätyi ruotsiin ja tiedä vaikka piileksisi täällä palstalla.
Polle muuten menestyi uusien omistajien ohjaksissa raveissakin. Näin kuulin. Siinä lähdössä oli ollut yksi osallistuja, Polle. Loput lhdöt peruutettu. - Menee-kohtalaisesti
Mitä tulee tietokoneeni käyttäjärjestelmiin, se on luultavasti ERROR kun vähän väliä pukkaa tuollaista ilmoitusta.
- 1lesken
Eekkeri-line-lotja kirjoitti:
Tuletko Helsinkiin hotelliin vai ihanko Tallinnaan uskaltaudut?
Eekkeri-line-lotja
Tulen Helsinkiin ja hotelliin. En viihdy laivalla. Mahdollisesti illastan jossain ja jotain extempore ohjelmaa meinaan. Viihdyn silti niin hyvin Helsingissä että siellä oleminen on jo ohjelmanumero itsessään. Lesken - Pitää-olla-lutunen
1lesken kirjoitti:
Palo..........
Edellisissä ketjuissa kerrot, että Latusella on talo ja sinä olet taloudenhoitaja, joka ostaa tarjoussafkat. Mikähän on oikea versio? LeskenSynonyymisanakirja: lutunen
lutunen
suloinen, nätti, misu. - 1lesken
Pitää-olla-lutunen kirjoitti:
Synonyymisanakirja: lutunen
lutunen
suloinen, nätti, misu.Pitää-olla-lutunen
Miehenkö pitää olla suloinen, nätti, misu. Voi hellanduudeli senttäs.
Itse tykkäsin metroseksuaalisesta miesten miehestä. Lesken - 1lesken
Menee-kohtalaisesti kirjoitti:
Mitä tulee tietokoneeni käyttäjärjestelmiin, se on luultavasti ERROR kun vähän väliä pukkaa tuollaista ilmoitusta.
Menee-kohtalaisesti:lle
ERROR lähtee helposti, kun vedät töpselin pois seinästä. Kun konttaat siellä tietokonepöydän alla pölyssä ja johtojen sekamelskassa, ja haet töpseliä, voit samalla tehdä joulusiivon. Piuhat näteiksi vyyhdeiksi, imuroit ja moppaat. Kyllä siinä samalla ERRORIT saa kyytiä. 💻 Lesken - Menee-kohtalaisesti
Minun piuhat, ei päässä eikä koneissa ole koskaan uineet pitkin lattioita saati pöytien alla. Siksi toisekseen vaikka olen poikkeuksellisesti mies, ajattelen hengitys tiehyeitäni, joten joka nurkka matalaa sängyn alustaa myöten imuroin ja vedän märällä rätillä kuin päin naamaa vähintään kerran viikossa. Ikkunani eivät ole koskaan sumeat eikä keittiö samanlainen sikolätti kuin eräällä joka täällä linkitteli kuvan hellastaan. Jos oma hellani vahingossa pinttyisi, se menisi vaihtoon. Vaihdan hella-uunin muutenkin 3 - 5 vuoden välein.
Ei, en ole nitotismi enkä perfektionisti enkä spartalainen enkä muukaan. Mutta pidän puhtaana vähän kaikkea, näppäimistöt, älypuhelinten näytöt, unohtamatta itseänikään. Kulkusetkin on aina toimintavalmiina eli kunnossa.
Elikkä laitteet lataan samassa pisteessä, yleensä pöydän päällä ja käytän akku virralla. Yhteydet toimii pelkällä wlanilla ja osin 4 G. - Tavuviiva
Menee-kohtalaisesti kirjoitti:
Minun piuhat, ei päässä eikä koneissa ole koskaan uineet pitkin lattioita saati pöytien alla. Siksi toisekseen vaikka olen poikkeuksellisesti mies, ajattelen hengitys tiehyeitäni, joten joka nurkka matalaa sängyn alustaa myöten imuroin ja vedän märällä rätillä kuin päin naamaa vähintään kerran viikossa. Ikkunani eivät ole koskaan sumeat eikä keittiö samanlainen sikolätti kuin eräällä joka täällä linkitteli kuvan hellastaan. Jos oma hellani vahingossa pinttyisi, se menisi vaihtoon. Vaihdan hella-uunin muutenkin 3 - 5 vuoden välein.
Ei, en ole nitotismi enkä perfektionisti enkä spartalainen enkä muukaan. Mutta pidän puhtaana vähän kaikkea, näppäimistöt, älypuhelinten näytöt, unohtamatta itseänikään. Kulkusetkin on aina toimintavalmiina eli kunnossa.
Elikkä laitteet lataan samassa pisteessä, yleensä pöydän päällä ja käytän akku virralla. Yhteydet toimii pelkällä wlanilla ja osin 4 G.Veikkaan, että laitat hyvää ruokaakin, esim. mitätTerveellistä?
Mäkin sain joululahjan, poika jää viettämään Joulua mun kanssa :) Mutta heti uutena vuotena hän muuttaa pois. Elämäni on 18 vuotta aikalailla pyörinyt lasten ympärillä, taidan olla uuden käyttöjärjestelmän tarpeessa itekin.
Koneeni oli viime keväänä(?) ottamassa suuntaa kohti 10:ä, sain tyrmättyä sen jumppaamalla ainakin 5 tuntia. Olen skeptinen kaikelle ilmaiselle. Mutta jos se nyt maksaa, niin uskon että saattaa toimia paremmin.
Joku moguli saisi lanseraata rinnakkaisversiota Windowsille samalla tavalla kuin Microsoft on tuonut omansa. Nyt kun on vain yksi vakavasti otettava, johon kaikki muut sovellukset taipuu, ne on kuin maailman herroja. Onhan se Linux olemassa, mutta... ehkä siinä on se sama juttu, että jos joutuu jostain maksamaan, on myös taho joka on vastuussa jos menee pieleen?- sua-kohti-appleni
Applea kehiin, maksaa hieman, kirpaisee kerran, ja jos yhdistät asiat, puhelin, tietokone, ehkä tablett, olet vahvoilla.
Itsellä vielä vaiheessa kun on eri rotua kaikki. Mutta kohti omenaa kuin kiellettyä hedelmää on siintävät silmäni menossa. Täl hetkellä on vasta iPhone joku 5... plus win10 puhelin ja käytöstä lomauttamani anroid, sekä puhelimena että tablettina.
Just pamahti 1200 euron 2 kk vanha Win10 läppäri lukkoon. Virus se ei ollut, lukitsi itse itsensä latauksen aikana. Vaginatutti niin paljon että heitin sen tuonne patjattomalle varasängylle että kolahti. Pitäisi löytää aikaa viedä se huoltoon tai tapella vakuudet ja takuudet. Voi olla etteivät korvaa tai huolla ilmatteeksi, jos se sai siipeensä heitostani.
- sdfv
Mikä on lutunen? Tarkoititko lusuinen?
- 1lesken
sdfv:lle
Lutunen on jonkun tänne palstalla kirjoittelevan Paloman sulhon lempinimi. Kuulemma sopii hyvin sille miehelle. Luulin aluksi että se on niiden kissa. Tiedä noista ruottalaisista. Jaa, että mikä lusuinen on? Enpä ole kuullut. Jos se on se 😻 kissa. Lesken
- vinukkaaja
XP on edelleen ylivoimaisesti paras Windows!
- Noin-olisi-osviitat
ASIAA!
- mullamyös
ja edelleen pelittää vallan mainiosti
- talou
Uusi aika on uusi oli asia mikä tahansa tekniikka kehittyy tietenkin vanhoilla kuin minäkin on joskus vaikea oppia uutta joka kuitenkin on paljon parempi.
Ostin uuden pöytä koneen siinä oli 10 valmiina ja toiseen asensin 10 ilmaiseksi.
Poikani asensi vanhasta uuteen kuvat, sukututkimuksen. Tyttäreni on vielä oppineenpi siis molemmat samalla it alalla, on kuitenkin niin luulen käytäntö on suurin opettaja.
Tilasin valokaapelin talooni hyvin on toiminut en ole sidoksissa toimittajiin on kuitenkin telia johon olen tyytyväinen maksoi n. 1700 euroa nopeus tällä hetkellä 100/100 riittää minulle, toisella koneella vähän alhaisempi koska ei suora yhteys.
Näin eläkkeellä on harrastus maailman pörssit ollut jo vuodesta 1989 kokonaisuudessa on mennyt hyvin tuleva aika on suuri arvoitus---USA saa nähdä.
- HalvaksiTuleeSilti
Minäkin sain lahjan marraskuussa, 3h k yht 77,5 m2, verottaja kyllä mätkäisee tuosta aika paljon kunhan ilmoitan siitä viimmeistään helmikuussa.
- talou
Verottaja ottaa tililtä 48000t euroa 12.12 tässä kuussa annan hymysuin.
Minä sain Windows 10:n lahjaksi Microsoftilta. Tai ei se mikään lahja ollut, pikemminkin vahingonkorvaus ja anteeksi pyyntö kaikesta siitä harmista ja kärsimyksestä, minkä ko. pulju on vuosien saatossa meikäläiselle(kin) aiheuttanut.
- HalvaksiTuleeSilti
Minä tein kaikkeni ettei kyR(m)ppi asentunut tähän läppäriin, yritti monesti asentaa sitä salaa vasten tahtoani mutta onneksi huomasin. Harmeja siitä olisi vain tullut kun on yli 100 sovellusta (osa itse tehtyjä) ja tuskin monikaan olisi toiminut sen jälkeen ja joidenkin uudelleen asentaminen on täysin mahdotonta muutenkin.
Pidän tämän 7 PRO:n tässä koneessa, seuraavaan sitten tulee joko Ubuntu tai kyR(m)ppi jos saavat sen jotenkin toimimaan. Kokemukseni mukaan uuden käyttiksen asentaminen vanhaan koneeseen tuo vain harmeja ja ikävyyksiä, hyötyä ei ollenkaan. Tuossa vanhassa pöytäkoneessa on Ubuntu ja vielä vanha kunnon XP, samalla kiintolevyllä, siinä toimii kaikki, jopa vanha Canonin tulostin johon ei 64-bittiselle seiskalle ole ajuria tehty.
- Siilimuorikka3
Minä tilasin netistä juuri lahjaksi pönttötuolin.
- Siilimuorikka3
.siis ilan Windowseja :)
- HalvaksiTuleeSilti
Mulla alkaa olla niin että lähes kaikki toimiii sähköllä. On sähkötupakka ja -hammasharjakin, mistähän sais vielä sähköllä toimivan perseenpyyhkimen? Sähköviinakin olis varmaan hyvä, vois liukusäätimellä säätää humalatilaa aina tarpeen mukaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651