Säästöpankki kouvola

mottisotaa

Asiallinen pankki, kaikki sujui asiallisesti. Sitten henkilöstö vaihtui. Ilmeni häirintää. Pankkiyhteys tunnus vaihtui omia aikojaan. Kahdeksan kuukautta perän jälkeen. Eli en voinut kirjautua tililleni, en viranomais sivuille. En voinut liittyä mihinkään mitkä vaati tunnuslukua.
Kukaan virkailija ei reagoinnut mitenkään. Verkkopalvelun akka oli haukkunut ilmeisen hyvin. Ei neljän numeron hallinta vielä kateissa. Toki välillä kokeiltiin eri ihmisten kera. Yhteys ei toiminut. Sitten kävin kirjaston koneilla , ei toiminut.

Viestit viranomaisille et aiheuttanut mitään toimintaa. Eli siltäkin osin kone on valvonnassa..
Kokeilin myös kirjeellä. Koska kirjaaminen on turhaa niin vakiopostina. Lähetin 7 kirjettä eri laatikoista ja eri postimerkkimalleilla. Syy tuohon oli että luotto postiin on nolla. Konnat sotki postin toiminnan heti. Kirje ei saannut mennä perille.

5

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyhjäTaskuYhä

Pari pikku juttua. Tilillä pitää olla rahaa. Sitä rahaa pitää tulla lisää vähintään joka kuukausi. Sitten homma toimii.

• voipyhäjysäys

Onko säästöpankin virallinen ohje.

• pitkäpätkä

Yksi virkailija poistettiin tapauksen yhdeydessä. Jääköön nimi mainitsematta.

• kuinkassillee

Tuo nainen siirtyi Vesa Toikan vanhustenhoitopalveluun. Sukunimi vaihtui avioitumisen johdosta

• voipyhäjysäys

Säästöpankki pilasi yli kymmenvuotiaan pankkisuhteen kun joku taustaukko käski.
      Sitten piti uusi valkata. Eksyin S-pankin hoteisiin. Meni pari kuukautta asiallisesti. Sitten henkilöstöön tuli oudon heimon nainen ja rupesi taas tunnukset hukkumaan.

Mittava rikollisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe