http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000004892535.html
Siis mitä helevettiä, eikö jumalauta kotimainen tuote edes kelpaa satavuotisen "itsenäisyyden" juhlaan.
Tuo oli viimeinen niitti suomen arkkuun, kuka kusipää on tuon päätöksen takana, ilmoittautukoon heti niin saa ravistella.
Ei saatana voi muuta sanoa kuin että haistakoon pitkän norsun vitun, kuka mulkku lie onkaan.
Ei kelpaa virulainen kulkukoiran kusi ainakaan minulle.
Kapuloita rattaisiin
vittu.mitä.touhua
4
64
Vastaukset
- alko.missä.järki
Älä muuta sano, voi vittu mitä viron kusta, eikö ole mitään järkeä enää missään.
Eihän Suomi satavuotista itsenäisyyttä edes saavuttanutkaan, jäi 78 vuotiaaksi.
- vihaan.viroa
Miksi aina ylistetään tuota rosvolandiaa, olen niin täynnä tuota tekoryssää kuin olla ja voi. Turhin maa maapallolla.
- suomi.auttaa
Juuri noin, onneksi Venäjä jyrää tuon rosvolandian suohon, Suomi auttaa siinä asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101080
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
- 25515
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa125511